abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:03:59 #226
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221030937
Dat masker _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221032000
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:01 schreef superniger het volgende:
Gvd Kutger.
Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.
U MAD?
  zondag 14 juni 2026 @ 12:37:13 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221037406
twitter
  zondag 14 juni 2026 @ 14:00:52 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221037874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.
Het is die bril en dat kekke kapsel eh. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221038086
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:16 schreef superniger het volgende:
Gijp junior trapt ook alleen maar open deuren in.
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."

Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
pi_221038151
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."

Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
Onlyfans?
U MAD?
  zondag 14 juni 2026 @ 15:12:50 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221038573
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."

Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
quote:
Zit nu op zijn blote knieën god te danken dat Helene geen kinderen heeft
Zijn we daar iig op termijn vanaf *O* *O*
pi_221039403
quote:
Hélène Hendriks blikt met onder meer Khalid Boulahrouz, Robert Maaskant, Hugo Borst, Koert Westerman en Nicky van der Gijp vooruit en terug op de wedstrijden.
:')
  zondag 14 juni 2026 @ 18:08:28 #234
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221040771
BoulahGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 14 juni 2026 @ 18:50:34 #235
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221041157
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:08 schreef superniger het volgende:
BoulahGOD
Bij Rondo wel ja :7
  zondag 14 juni 2026 @ 19:04:30 #236
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221041425
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
:')
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @ikweethetookniet Hélène
Laffe huichelaar
  zondag 14 juni 2026 @ 19:42:20 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221042224
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @:ikweethetookniet Hélène
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet w/
pi_221043748
Stukje tokkie'sport' promotie.
  zondag 14 juni 2026 @ 21:12:12 #239
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221043801
Wat een pedant ventje die Gijp jr.

Ken je plek eens man nitwit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221043865
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
pi_221043938
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Ben ook gezapt. Niet door te komen.
  zondag 14 juni 2026 @ 21:24:25 #242
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221043965
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Eens, ik ben ook overgeschakeld inmiddels.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221044013
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
  maandag 15 juni 2026 @ 00:03:11 #244
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221047740
Hier verder tot de volgende wedstrijd
  maandag 15 juni 2026 @ 00:31:21 #245
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221048020
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
Bekijk deze YouTube-video

Die reacties onder al die video's als hij in een fragment zit ook :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221066659
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet w/
Volgens mij is de kipfilet vlak voor de uitzending altijd uitverkocht bij de plaatselijke slager.
pi_221066677
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Die reacties onder al die video's als hij in een fragment zit ook :') _O-
Als dit het zoontje was van iemand anders dan Gijp en op een andere zender, dan zouden ze die kneus zo hard af hebben gezeken en belachelijk gemaakt.
pi_221066680
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet w/
Joep Schreuder heeft met die tetten gespeeld
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:51:21 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221068254
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
twitter
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 10:56:54 #250
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221068289
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:51 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?

:')

Ew
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221068755
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?

:')

Ew
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:16:16 #252
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221069753
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.
Er zijn wel een paar figuren die in aanmerking komen ja.
Rini dankjewel.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:54:34 #253
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221087260
Vanavond De Oranjezomer bijwonen? Meld je nu aan!

Lijkt het je leuk om vanavond een uitzending van De Oranjezomer bij te wonen in Hilversum? Dat kan! Geïnteresseerd? Meld je hieronder aan!

https://www.vandaaginside(...)wonen-meld-je-nu-aan

Ze kunnen die paar plekken niet eens vol krijgen :')
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:04:38 #254
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221090944
AADJE AFKOOPSOM JAAAAAAAAAAAAAA
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:06:54 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221090958
Hélène met haar glaasje wijn voor de sfeer waar ze nooit ook maar één slokje van neemt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:14:14 #256
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221091008
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:06 schreef Regilio_ het volgende:
Hélène met haar glaasje wijn voor de sfeer waar ze nooit ook maar één slokje van neemt.
Alles maar werkelijk alles is nep aa Helene 🤬
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 19 juni 2026 @ 21:29:48 #257
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221091922
Tyfus giechelRutger zit er weer :r
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:47:17 #258
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221092237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:29 schreef Paul het volgende:
Tyfus giechelRutger zit er weer :r
Heeft 4 kinderen dus zijn op opvolger staat al onder contract :')
pi_221093685
Wat een waanzinning slecht programma. 3 minuten volgehouden.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_221094000
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Heeft 4 kinderen dus zijn op opvolger staat al onder contract :')
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.
pi_221099344
Noa :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221099367
Noa
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:17:27 #263
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099399
5 min volgehouden zojuist.

Wat is dit onmetelijk slecht :') :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221099407
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
Op zijn vader zit ook niemand te wachten
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:22:49 #265
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221099433
Ben v/d B voegt ook niets toe
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221099693
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Op zijn vader zit ook niemand te wachten
Niet echt meer nee.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:42:27 #267
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221100763
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:45 schreef Halcon het volgende:
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.
Wel allemaal een verschillend kleurtje bril op, dan kunnen we de kneuzen nog uit elkaar houden |:)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:43:36 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221100779
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:22 schreef ZaZoe het volgende:
Ben v/d B voegt ook niets toe
Wel goede bril |:)
Kan je niet eens van Kutger zeggen _O-
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:12:04 #269
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221102880
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!? :') :') :') :')

Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221102916
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef Regilio_ het volgende:
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!? :') :') :') :')

Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
Ging over FEBO Theo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:19:11 #271
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221102954
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:15 schreef superniger het volgende:

[..]
Ging over FEBO Theo
Gelukkig. Theo is altijd goud.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 21:21:15 #272
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221102976
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef Regilio_ het volgende:
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!? :') :') :') :')

Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
Kleine Gijp die de Koekoek doet _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221103020
En we gaan nu de analisten anaalyseren
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221103040
En Joep Schreuder was jouw neukertje Helene.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:35:16 #275
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221103129
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef superniger het volgende:
En Joep Schreuder was jouw neukertje Helene.
Verklaart wel waarom Joep zo blij is met zichzelf.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:49:43 #276
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221103280
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Wel allemaal een verschillend kleurtje bril op, dan kunnen we de kneuzen nog uit elkaar houden |:)
Je hebt het hier over kinderen, zo oud is die Rutger niet. Je mag het dan niet op die vent hebben, maar om daarom maar kleuters kneuzen te noemen omdat je hun vader niet leuk vindt is wel weer enorm triest hè?
Laffe huichelaar
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:03:17 #277
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221104316
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt het hier over kinderen, zo oud is die Rutger niet. Je mag het dan niet op die vent hebben, maar om daarom maar kleuters kneuzen te noemen omdat je hun vader niet leuk vindt is wel weer enorm triest hè?
Nee je ziet het verkeerd, het is triest alsdat je vader is ;)
Erger kan wel maar dan is het Thijs Römer of Ali B |:)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:04:35 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221104325
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef superniger het volgende:
En Joep Schreuder was jouw neukertje Helene.
:N Van Joep mocht ze het vak leren en als dank mocht hij erover heen
Niet meer en niet minder
Oprechtheid kent Helene niet ;)
  zondag 21 juni 2026 @ 08:04:40 #279
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221105848
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Nee je ziet het verkeerd, het is triest alsdat je vader is ;)

Maar tegen Castricum kan ik niks zeggen, tegen jou kan ik wél zeggen dat je een loser bent als je kleuters uitscheldt. Doe gewoon normaal joh, pesten is niet oke
Laffe huichelaar
  zondag 21 juni 2026 @ 19:26:48 #280
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221111078
Hélène Hendriks is zondagavond weer te zien met een dubbele uitzending van De Oranjezomer. Je ziet het programma om 20.00 uur én om 23.00 uur live bij SBS6. Lees hieronder welke gasten zondag aanschuiven bij Hélène.

In beide uitzendingen schuiven Rutger Castricum, Pim Sedee, Henk ten Cate, Kees Kwakman, Nicky van der Gijp aan bij Hélène.
De Oranjezomer zie je zondagavond om 20.00 uur en 23.00 uur live op SBS6!

:') :')
pi_221111085
Kutger en dat Gijpkind :r Lijkt wel alsof ze het er om doen.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:10:51 #282
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221111411
Opdonderen met nepo Nicky
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221111419
"Je hebt maar 1 leventje"

De Gijp quotes worden herkauwd in Oranjezomer
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:06 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221112741
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')