Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.quote:
Het is die bril en dat kekke kapsel eh.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:16 schreef superniger het volgende:
Gijp junior trapt ook alleen maar open deuren in.
Onlyfans?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."
Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."
Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
Zijn we daar iig op termijn vanafquote:Zit nu op zijn blote knieën god te danken dat Helene geen kinderen heeft
quote:Hélène Hendriks blikt met onder meer Khalid Boulahrouz, Robert Maaskant, Hugo Borst, Koert Westerman en Nicky van der Gijp vooruit en terug op de wedstrijden.
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @ikweethetookniet Hélènequote:
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant nietquote:Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @:ikweethetookniet Hélène
Ben ook gezapt. Niet door te komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Eens, ik ben ook overgeschakeld inmiddels.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Volgens mij is de kipfilet vlak voor de uitzending altijd uitverkocht bij de plaatselijke slager.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet
Als dit het zoontje was van iemand anders dan Gijp en op een andere zender, dan zouden ze die kneus zo hard af hebben gezeken en belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die reacties onder al die video's als hij in een fragment zit ook![]()
Joep Schreuder heeft met die tetten gespeeldquote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?quote:
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?
![]()
Ew
Er zijn wel een paar figuren die in aanmerking komen ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.
Alles maar werkelijk alles is nep aa Helene 🤬quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:06 schreef Regilio_ het volgende:
Hélène met haar glaasje wijn voor de sfeer waar ze nooit ook maar één slokje van neemt.
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft 4 kinderen dus zijn op opvolger staat al onder contract
Op zijn vader zit ook niemand te wachtenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Niet echt meer nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op zijn vader zit ook niemand te wachten
Wel allemaal een verschillend kleurtje bril op, dan kunnen we de kneuzen nog uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:45 schreef Halcon het volgende:
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.
Ging over FEBO Theoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef Regilio_ het volgende:
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!?![]()
![]()
![]()
![]()
Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
Kleine Gijp die de Koekoek doetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef Regilio_ het volgende:
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!?![]()
![]()
![]()
![]()
Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
Verklaart wel waarom Joep zo blij is met zichzelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef superniger het volgende:
En Joep Schreuder was jouw neukertje Helene.
Je hebt het hier over kinderen, zo oud is die Rutger niet. Je mag het dan niet op die vent hebben, maar om daarom maar kleuters kneuzen te noemen omdat je hun vader niet leuk vindt is wel weer enorm triest hè?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel allemaal een verschillend kleurtje bril op, dan kunnen we de kneuzen nog uit elkaar houden
Nee je ziet het verkeerd, het is triest alsdat je vader isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt het hier over kinderen, zo oud is die Rutger niet. Je mag het dan niet op die vent hebben, maar om daarom maar kleuters kneuzen te noemen omdat je hun vader niet leuk vindt is wel weer enorm triest hè?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef superniger het volgende:
En Joep Schreuder was jouw neukertje Helene.
Maar tegen Castricum kan ik niks zeggen, tegen jou kan ik wél zeggen dat je een loser bent als je kleuters uitscheldt. Doe gewoon normaal joh, pesten is niet okequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee je ziet het verkeerd, het is triest alsdat je vader is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |