abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221043938
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Ben ook gezapt. Niet door te komen.
  zondag 14 juni 2026 @ 21:24:25 #242
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221043965
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Eens, ik ben ook overgeschakeld inmiddels.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221044013
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
  maandag 15 juni 2026 @ 00:03:11 #244
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221047740
Hier verder tot de volgende wedstrijd
  maandag 15 juni 2026 @ 00:31:21 #245
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221048020
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
Bekijk deze YouTube-video

Die reacties onder al die video's als hij in een fragment zit ook :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221066659
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet w/
Volgens mij is de kipfilet vlak voor de uitzending altijd uitverkocht bij de plaatselijke slager.
pi_221066677
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Die reacties onder al die video's als hij in een fragment zit ook :') _O-
Als dit het zoontje was van iemand anders dan Gijp en op een andere zender, dan zouden ze die kneus zo hard af hebben gezeken en belachelijk gemaakt.
pi_221066680
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet w/
Joep Schreuder heeft met die tetten gespeeld
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:51:21 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221068254
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
twitter
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 10:56:54 #250
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221068289
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:51 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?

:')

Ew
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221068755
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?

:')

Ew
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:16:16 #252
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221069753
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.
Er zijn wel een paar figuren die in aanmerking komen ja.
Rini dankjewel.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:54:34 #253
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221087260
Vanavond De Oranjezomer bijwonen? Meld je nu aan!

Lijkt het je leuk om vanavond een uitzending van De Oranjezomer bij te wonen in Hilversum? Dat kan! Geïnteresseerd? Meld je hieronder aan!

https://www.vandaaginside(...)wonen-meld-je-nu-aan

Ze kunnen die paar plekken niet eens vol krijgen :')
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:04:38 #254
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221090944
AADJE AFKOOPSOM JAAAAAAAAAAAAAA
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:06:54 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221090958
Hélène met haar glaasje wijn voor de sfeer waar ze nooit ook maar één slokje van neemt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:14:14 #256
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221091008
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:06 schreef Regilio_ het volgende:
Hélène met haar glaasje wijn voor de sfeer waar ze nooit ook maar één slokje van neemt.
Alles maar werkelijk alles is nep aa Helene 🤬
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 19 juni 2026 @ 21:29:48 #257
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221091922
Tyfus giechelRutger zit er weer :r
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:47:17 #258
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221092237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:29 schreef Paul het volgende:
Tyfus giechelRutger zit er weer :r
Heeft 4 kinderen dus zijn op opvolger staat al onder contract :')
pi_221093685
Wat een waanzinning slecht programma. 3 minuten volgehouden.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_221094000
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Heeft 4 kinderen dus zijn op opvolger staat al onder contract :')
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.
pi_221099344
Noa :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221099367
Noa
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:17:27 #263
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099399
5 min volgehouden zojuist.

Wat is dit onmetelijk slecht :') :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221099407
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten. :{w
Op zijn vader zit ook niemand te wachten
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:22:49 #265
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221099433
Ben v/d B voegt ook niets toe
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221099693
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Op zijn vader zit ook niemand te wachten
Niet echt meer nee.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:42:27 #267
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221100763
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:45 schreef Halcon het volgende:
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.
Wel allemaal een verschillend kleurtje bril op, dan kunnen we de kneuzen nog uit elkaar houden |:)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:43:36 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221100779
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:22 schreef ZaZoe het volgende:
Ben v/d B voegt ook niets toe
Wel goede bril |:)
Kan je niet eens van Kutger zeggen _O-
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:12:04 #269
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221102880
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!? :') :') :') :')

Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221102916
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef Regilio_ het volgende:
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!? :') :') :') :')

Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
Ging over FEBO Theo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')