Ben ook gezapt. Niet door te komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Eens, ik ben ook overgeschakeld inmiddels.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Volgens mij is de kipfilet vlak voor de uitzending altijd uitverkocht bij de plaatselijke slager.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet
Als dit het zoontje was van iemand anders dan Gijp en op een andere zender, dan zouden ze die kneus zo hard af hebben gezeken en belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die reacties onder al die video's als hij in een fragment zit ook![]()
Joep Schreuder heeft met die tetten gespeeldquote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?quote:
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?
![]()
Ew
Er zijn wel een paar figuren die in aanmerking komen ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Victor Vlam is 100% zeker een Fok!ker. Ik twijfel nog over welke user.
Alles maar werkelijk alles is nep aa Helene 🤬quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:06 schreef Regilio_ het volgende:
Hélène met haar glaasje wijn voor de sfeer waar ze nooit ook maar één slokje van neemt.
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft 4 kinderen dus zijn op opvolger staat al onder contract
Op zijn vader zit ook niemand te wachtenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Niet echt meer nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op zijn vader zit ook niemand te wachten
Wel allemaal een verschillend kleurtje bril op, dan kunnen we de kneuzen nog uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:45 schreef Halcon het volgende:
Kunnen over een tijdje de hele tafel vullen met Kutgertjes.
Ging over FEBO Theoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef Regilio_ het volgende:
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!?![]()
![]()
![]()
![]()
Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |