Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.quote:
Het is die bril en dat kekke kapsel eh.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:16 schreef superniger het volgende:
Gijp junior trapt ook alleen maar open deuren in.
Onlyfans?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."
Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."
Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
Zijn we daar iig op termijn vanafquote:Zit nu op zijn blote knieën god te danken dat Helene geen kinderen heeft
quote:Hélène Hendriks blikt met onder meer Khalid Boulahrouz, Robert Maaskant, Hugo Borst, Koert Westerman en Nicky van der Gijp vooruit en terug op de wedstrijden.
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @ikweethetookniet Hélènequote:
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant nietquote:Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @:ikweethetookniet Hélène
Ben ook gezapt. Niet door te komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Eens, ik ben ook overgeschakeld inmiddels.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Volgens mij is de kipfilet vlak voor de uitzending altijd uitverkocht bij de plaatselijke slager.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet
Als dit het zoontje was van iemand anders dan Gijp en op een andere zender, dan zouden ze die kneus zo hard af hebben gezeken en belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die reacties onder al die video's als hij in een fragment zit ook![]()
Joep Schreuder heeft met die tetten gespeeldquote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze moeten ophouden met die koter van vd Gijp. Dat joch heeft niks toe te voegen, ook wel redelijk sneu om hem zo'n rol te geven. Schei ermee uit, niemand zit er op te wachten.
Mensen gaan een artikeltje maken naar aanleiding van een balverhaaltje van Victor Vlam?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |