Kleine Gijp die de Koekoek doetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef Regilio_ het volgende:
Hoor ik nou goed dat mini Gijp ook naar de reguliere VI komt, dus tegelijk met René!?![]()
![]()
![]()
![]()
Of hadden ze het over die Rotterdammert naast hem?
Verklaart wel waarom Joep zo blij is met zichzelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef superniger het volgende:
En Joep Schreuder was jouw neukertje Helene.
Je hebt het hier over kinderen, zo oud is die Rutger niet. Je mag het dan niet op die vent hebben, maar om daarom maar kleuters kneuzen te noemen omdat je hun vader niet leuk vindt is wel weer enorm triest hè?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel allemaal een verschillend kleurtje bril op, dan kunnen we de kneuzen nog uit elkaar houden
Nee je ziet het verkeerd, het is triest alsdat je vader isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt het hier over kinderen, zo oud is die Rutger niet. Je mag het dan niet op die vent hebben, maar om daarom maar kleuters kneuzen te noemen omdat je hun vader niet leuk vindt is wel weer enorm triest hè?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef superniger het volgende:
En Joep Schreuder was jouw neukertje Helene.
Maar tegen Castricum kan ik niks zeggen, tegen jou kan ik wél zeggen dat je een loser bent als je kleuters uitscheldt. Doe gewoon normaal joh, pesten is niet okequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee je ziet het verkeerd, het is triest alsdat je vader is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |