Joch heeft ook helemaal niks toe te voegen. Het ligt er allemaal te dik bovenop.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.
Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.
Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Nederland was toch ook zomersquote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.
Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.
Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Waarom zou die daar aangenomen zijn....quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
Volgens mij komt elke stagiair daar wel binnen met een relevante opleiding die hij wel heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
VBL / Publiek gezocht voor voetbalprogramma!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:26 schreef spapaars het volgende:
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
quote:
+ Een stukje vertrek, conflict met Van Persie gepraat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |