abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:57:52 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220962879
Topshow, wat was Rutger weer fantastisch.
Zat helemaal niet het hardst om zijn eigen grappen te lachen, te slijmen bij Helene.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
..
.
.

Oh toch wel :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220963122
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Joch heeft ook helemaal niks toe te voegen. Het ligt er allemaal te dik bovenop.
pi_220968130
Jaaaa, Dickie
pi_220968135
Q is ook present @Caland @Zipportal
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:41:56 #155
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220968142
Kutger :r

Nodig gewoon weer Churandy uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220968151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
Paardenbekje Chris.
pi_220968152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
IS-ganger.
pi_220968159
Fucking lelijk inderdaad
pi_220968184
Theo neemt de Gillette reclame over van Robin
pi_220968323
Gaat men het over Feyenoord hebben :')
pi_220968332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat men het over Feyenoord hebben :')
Feyenoord Curaçao, jaljalajlajljlajlajajlalja. @De_Kraam
pi_220968370
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
pi_220968421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
Nederland was toch ook zomers
pi_220968447
*

[ Bericht 100% gewijzigd door RipCity op 05-06-2026 22:19:25 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220968453
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
pi_220968471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220968495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:21 schreef RipCity het volgende:

[..]
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
Volgens mij komt elke stagiair daar wel binnen met een relevante opleiding die hij wel heeft.

Verder ga ik hem niet verdedigen want word er ook niet blij van nogmaals.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:26:27 #168
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220968506
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
pi_220968519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:26 schreef spapaars het volgende:
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
VBL / Publiek gezocht voor voetbalprogramma!

In maart al.
pi_220968541
Vraagt ze nieteens aan Dickie hoe dat nou ging met Fred Rutten?
pi_220968550
Brass band goden
pi_220968602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:52:39 #173
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220968683
Ik stond pal naast Rutger tijdens een van zijn straatinterviews. Hij stelde vragen en kreeg antwoorden.
Bij Geenstijl werden die vragen compleet veranderd, waardoor de antwoorden belachelijk werden.
Kortom, een journalistieke ramp, en dat hij daar zomaar kan zitten en zijn meningen mag uiten.
pi_220968705
Graag verslag van Q. in de uitzending
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220968751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Graag verslag van Q. in de uitzending
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
+ Een stukje vertrek, conflict met Van Persie gepraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')