Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja gisteren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
De finale is kennelijk al gespeeld, kut spoilers op socials.
Oppassen dus
Ohja, toen hadden ze elke maand een manager.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Bij EJVJL konden ze ook vrij makkelijk horen wat er in die ruimte (toen nog managershok) gezegd werd. Er zat daar toen een best gat in de muur voor buizenwerk waar geluid doorheen gaat.
Ze zei zelf dat ze verlatingsangst heeft. Wellicht bedoelde ze 'bang om alleen te zijn'.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:58 schreef greysbones het volgende: [..] Das nogal flinke nivea Voor iemand die samenwoont
heb niets voorbij zien komen nog. Dat is het nadeel als het zo achterloopt wat ze uitzendenquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
De finale is kennelijk al gespeeld, kut spoilers op socials.
Oppassen dus
Als je verlatingsangst heeft waarom gaat ze dan bij haar vriend weg voor langere tijd?quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:38 schreef Gia het volgende:
De tekst hieronder staat nu in je clipboard
[..]
Ze zei zelf dat ze verlatingsangst heeft. Wellicht bedoelde ze 'bang om alleen te zijn'.
Denk dat ze bedoeld dat ze bang is verlaten te worden door Thomas.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je verlatingsangst heeft waarom gaat ze dan bij haar vriend weg voor langere tijd?
Raar toch je bent niet bang verlaten te worden door je vriend, maar wel door iemand die je net kentquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoeld dat ze bang is verlaten te worden door Thomas.
Even doorgaan met nivea;quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:38 schreef Gia het volgende:
De tekst hieronder staat nu in je clipboard
[..]
Ze zei zelf dat ze verlatingsangst heeft. Wellicht bedoelde ze 'bang om alleen te zijn'.
Ik denk dat hij de laatste beelden nog niet gezien hadquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die vriend wel erg dwingend, je MOET naar huis komen. Hij kan beter zeggen: als je niet naar huis komt, dan is er geen gesprek meer mogelijk en is het voorbij. Maak je keuze! Begrijp sowieso niet dat hij haar nog terug wil.
Chess is 1000000 % fout, maar die vriend geeft mij wel een beetje een raar gevoel
Die denkt dat het alleen om hem draait. Het zou raar zijn als ze daar aan toe gaat geven want dan zit ze gewoon onder de plak. Beetje een moeilijk gozertje zo te zien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die vriend wel erg dwingend, je MOET naar huis komen. Hij kan beter zeggen: als je niet naar huis komt, dan is er geen gesprek meer mogelijk en is het voorbij. Maak je keuze! Begrijp sowieso niet dat hij haar nog terug wil.
Chess is 1000000 % fout, maar die vriend geeft mij wel een beetje een raar gevoel
Nee, die had dit toen nog niet gezien, want er is elke avond wat voorgevallen daarvoor tijdens de opname van dat videobelgesprek wat ik meen vorige week donderdag is gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de laatste beelden nog niet gezien had
Ze lopen echt heel erg achter.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, die had dit toen nog niet gezien, want er is elke avond wat voorgevallen daarvoor tijdens de opname van dat videobelgesprek wat ik meen vorige week donderdag is gedaan.
Het is nooit niet goed of het deugd nietquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:49 schreef LionHeart het volgende:
Er wordt hier wekenlang verkondigd dat wat Chess doet echt niet kan als je een vriend thuis hebt, ze heeft z'n reactie met kerst gezien en nul komma nul haar gedrag veranderd, en dan is het nu ineens de vriend die te heftig reageert???
Ok
Mocht Roland willenquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nooit niet goed of het deugd niet
Ik moest wel lachen, nee zegt ze tegen hem, ik heb niets gedaan
Even daarvoor zegt tegen een medebewoonster dat ze intieme dingen heeft gedaan met Roland
Ik geef die vriend groot gelijkquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had er in de loods gestaanquote:
Zoiets ja!quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had er in de loods gestaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik denk dus dat ze bedoelde dat ze bang is om alleen/zonder vriend te zijn. En dan maar bij de vriend blijft waar je eigenlijk geen vlinders van in je buik krijgt. Het is best moeilijk om het na 6 jaar uit te maken en dan alleen verder te gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je verlatingsangst heeft waarom gaat ze dan bij haar vriend weg voor langere tijd?
Dat zou ook kunnen, woonden ze al samen eigenlijk?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ze bedoelde dat ze bang is om alleen/zonder vriend te zijn. En dan maar bij de vriend blijft waar je eigenlijk geen vlinders van in je buik krijgt. Het is best moeilijk om het na 6 jaar uit te maken en dan alleen verder te gaan.
Jaquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, woonden ze al samen eigenlijk?
Heftig dan om zo op tv met een ander aan de 'slag' te gaan.quote:
Terwijl hij eigenlijk hetzelfde was als Thomas. Senna had ook iemand thuis zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Zoals men weet ben ik geen Floris fan, maar dit is wel top van hem![]()
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Terwijl hij eigenlijk hetzelfde was als Thomas. Senna had ook iemand thuis zitten.
Okay, ze woonde nog niet met dat koetje samen.
Die jongen had wel tegen haar ouders gezegd dat zij zijn foto van haar nachtkastje moest verwijderen, nadat ze het met Floris had aangelegd. Dat was al wel iets meer dan pas leren kennen. Dan neem je toch nog geen ingelijste foto mee!quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Senna had pas iemand leren kennen
Wat nog niet echt vast was
Primaquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Die jongen had wel tegen haar ouders gezegd dat zij zijn foto van haar nachtkastje moest verwijderen, nadat ze het met Floris had aangelegd. Dat was al wel iets meer dan pas leren kennen. Dan neem je toch nog geen ingelijste foto mee!
dat wordt hier over het algemeen ook niet onder een spoiler gezetquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:15 schreef woxxel2 het volgende:
Ik weet niet hoe ik t spoiler, dus zeg t maar niet
Dat kan je ook opvatten dat het hier gepost kan worden zonder spoiler. Maar geen spoilers ok niet in spoiler tagsquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt hier over het algemeen ook niet onder een spoiler gezet
we gaan het zien - als het maar geen Julia of Peter is - ben die zo beuuuuuuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
niet de wie er heeft gewonnen onder een spoilerquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je ook opvatten dat het hier gepost kan worden zonder spoiler. Maar geen spoilers ok niet in spoiler tags
Ik vind het lastig die spoilers, zoals boven je (dat klik ik niet aan) terwijl het waarschijnlijk iets grappigs is ofzo maar kan ook een echte spoiler zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet de wie er heeft gewonnen onder een spoiler
tenminste
dat dacht ik![]()
wat bondgenoten zelf spoilert( wat er in de uitzending komt die dag) dat gooi ik onder een spoiler
En als m'n tante ballen had, was ze m'n oom....quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Als er streams zouden zijn, hadden we nu de uitslag al geweten. Zo erg vind ik het niet om het nu al te weten eigenlijk dus. Het niet hebben van streams maakt dus niets uit, dus kun je dat net zo goed wel doen. Het lekt toch wel uit. En gezeik over deelnemers op social media heb je zowel bij TV only als met streams ook. Maakt ook niet uit want gezeik blijft er toch.
if my mum had ballsquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En als m'n tante ballen had, was ze m'n oom....
Leg eens uit?quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En als m'n tante ballen had, was ze m'n oom....
quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
In ander nieuws: Diederik vertelt in shownieuws over relatiebreuk met Britt.
[ afbeelding ]
Zou ze zijn kapper aangevallen hebben?
Heeft nog lang geduurd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
We zetten alles in spoiler tagsquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan dadelijk niet kijken, moet het later terug kijken, had er net zo'n zin in.![]()
Veel plezier allemaal met kijken iig.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:54 schreef greysbones het volgende:
Zie ook een spoiler met een Julia die weer eens op de ego tour gaat
Zomaar een top aflevering vanavond?
Of wordt het een flop ?
quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:40 schreef LionHeart het volgende:
En in een nieuw voorstukje ook Julia drama... Mooi. (Nog) Geen ruzie, maar er is weer eens iets..
verrassendquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is altijd wel verstandig. Hier staat het bier koud.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wel de uitzending voordat ik hier dan kijk.
Klopt en veel plezier alvast.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is altijd wel verstandig. Hier staat het bier koud.
De dag die je wist dat zou komenquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat vanavond in shownieuws of is het al geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
proost voor danquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is altijd wel verstandig. Hier staat het bier koud.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Benieuwd hoe de Febo gaat ingrijpen om de voorsprong van de Vossen teniet te doen.
Met de laatste ronde voor de finale, met febo informatie gokken ze goed.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Benieuwd hoe de Febo gaat ingrijpen om de voorsprong van de Vossen teniet te doen.
vond deze wel heel erg een verhaallijntjequote:Op donderdag 15 januari 2026 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hè wat jammer nou, daar gaat weer een verhaallijntje
Technisch waar, maar het zijn de Haaien...quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
maar het is wel zo als je iemand op nul trapt heb je met de knock outs een concurrent minder
ik zag net een heeeeel moeilijk kijkende Juliaquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Benieuwd hoeveel Julia er wel niet geweten zou hebben. Gaan we natuurlijk nooit weten....
Ik snap helemaal niks van haar redenatie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
1584 punten
en 2de 800 nog wat
wat lult ze nou![]()
![]()
Peter had moeten zeggen je bent 3de geworden met de multiplechoice vragenquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van haar redenatie.
Terwijl zij nog wel haar liefste glimlach produceertquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vriendje van Chess kijkt hardstikke blij dat hij haar ziet [ afbeelding ]
Zelfde als Demi en Geert (zijn die nog bij elkaar of vechten die elkaar de hele dag de tent nog uit?) Dat is net zo "toxisch" door dat dwingen en klopt al helemaal met het verhaal dat Chess zei. Zo weer een hele tijd goed en daarna nog langer niet goed met alleen maar ruzie. Hij zou inderdaad zijn grens aan moeten geven ; als je je zo gedraagt staan de dozen met spullen klaar als je thuis komt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toen had hij nog niet gezien dat Thomas mijn zijn vingers in haar reetspleet zat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
En haar schattigste babystemmetje gebruikt… 🤮quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Terwijl zij nog wel haar liefste glimlach produceert
wat fijn dat je je mening volledig baseert op wat Chess zegtquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Zelfde als Demi en Geert (zijn die nog bij elkaar of vechten die elkaar de hele dag de tent nog uit?) Dat is net zo "toxisch" door dat dwingen en klopt al helemaal met het verhaal dat Chess zei. Zo weer een hele tijd goed en daarna nog langer niet goed met alleen maar ruzie. Hij zou inderdaad zijn grens aan moeten geven ; als je je zo gedraagt staan de dozen met spullen klaar als je thuis komt.
Als je verlatingsangst hebt(en je relatie volgens jou niet goed is), ga je loods niet in. Maar daarbij ook nog dat je je elke nacht voor heel Nederland laat strelen, kussen, teasen, verleiden terwijl je vriend machteloos op de bank zit mee te kijken. Tenzij hij heel erg cuck is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Zelfde als Demi en Geert (zijn die nog bij elkaar of vechten die elkaar de hele dag de tent nog uit?) Dat is net zo "toxisch" door dat dwingen en klopt al helemaal met het verhaal dat Chess zei. Zo weer een hele tijd goed en daarna nog langer niet goed met alleen maar ruzie. Hij zou inderdaad zijn grens aan moeten geven ; als je je zo gedraagt staan de dozen met spullen klaar als je thuis komt.
Mijn droom scenarioquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:59 schreef Yver73 het volgende:
Lachen als de vossen straks in de knock outs geen 1e blijven 😂 De hele cyclus strak bovenaan en dan nog geen finale spelen. Dat lijkt me wel leuk om te zien.
Ja klopt, als ik Chess hoor praten dan dat je heel lang wel en dan weer niet met elkaar kan had hij beter een keuze voor zichzelf kunnen maken dan een ander te dwingen. Zijn ze alletwee bij hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat fijn dat je je mening volledig baseert op wat Chess zegt
haar vriend heeft geen enkele kans zich te verdedigen hierin
tis gewoon een dame die graag teasedquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Nu komt ze dat ze al heel lang wilde trouwen, gister was het al jaren een kut relatie.
Ze maakt van haar script een rommeltjequote:Op donderdag 15 januari 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Nu komt ze dat ze al heel lang wilde trouwen, gister was het al jaren een kut relatie.
therese is een emotie slurperquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:05 schreef LionHeart het volgende:
Wat heeft Therèse gesnoven? Ik wil dat ook....
Bisonkit uit haar hobbyboxquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:05 schreef LionHeart het volgende:
Wat heeft Therèse gesnoven? Ik wil dat ook....
Zoals het haar uitkomt dus.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze maakt van haar script een rommeltje
Bijzonder dit , wat lees je nou niet? Die jongen zou voor zichzelf op moeten komen en dan kan je zo'n toxische heks wel naar huis dwingen maar zit je nog steeds in dezelfde ellende.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:00 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Als je verlatingsangst hebt(en je relatie volgens jou niet goed is), ga je loods niet in. Maar daarbij ook nog dat je je elke nacht voor heel Nederland laat strelen, kussen, teasen, verleiden terwijl je vriend machteloos op de bank zit mee te kijken. Tenzij hij heel erg cuck is.
als je samen een huis hebtquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:07 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Bijzonder dit , wat lees je nou niet? Die jongen zou voor zichzelf op moeten komen en dan kan je zo'n toxische heks wel naar huis dwingen maar zit je nog steeds in dezelfde ellende.
Wat een broekie is dat nog joh.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Klopt maar zou je liever je vriendin zien vreemdgaan voor al je vrienden en familie?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:07 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Bijzonder dit , wat lees je nou niet? Die jongen zou voor zichzelf op moeten komen en dan kan je zo'n toxische heks wel naar huis dwingen maar zit je nog steeds in dezelfde ellende.
Dat kan zo opgelost zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:14 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Klopt maar zou je liever je vriendin zien vreemdgaan voor al je vrienden en familie?
nee is gewoon zo gehorigquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
waarom laten ze zijn stem door die hele loods horen?
ze maken lekker gebruik van deze situatie
zij is de toxic persoon in die relatiequote:
12 minuten.. nu iigquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
hoe lang mogen ze normaal bellen??
Nee, daarom zou ik er al mee gestopt zijn maar dat ben ik. Die jongen zit zo voor gek zo.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:14 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Klopt maar zou je liever je vriendin zien vreemdgaan voor al je vrienden en familie?
Net als Julia met Peterquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
uhu Peter
thomas is gewoon goed met haar op een vriendschappelijke manier
Begrijp het wel, die Salar is een gladjanus.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
ow mercedes krijgt ook meteen een dump van dr moeder
Komt nog wel een paar kleffe beelden voorbijquote:
Ziet moeders goed, maar ach laat haar wat lol hebben met die gast. Kan geen kwaad en hebben beide geen partner thuis zittenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp het wel, die Salar is een gladjanus.
En hij is niet gemeen of achterbaks. Alleen geen relatie materiaal. Maar wel aardig.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet moeders goed, maar ach laat haar wat lol hebben met die gast. Kan geen kwaad en hebben beide geen partner thuis zitten
Ja daarom en ze hebben lol samen. Mercedes is veel positiever sinds hij er is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En hij is niet gemeen of achterbaks. Alleen geen relatie materiaal. Maar wel aardig.
Ja dat ie daar alvast maar rekening mee gaat houden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt nog wel een paar kleffe beelden voorbij
Zo, dat is een tijd geleden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
Op momenten als dit mis ik jullie![]()
Ik vind Therese vaak maar niks, maar de opmerking 'je wil het nu niet horen, maar wel goed dat hij zich zo uit, daar kun je wat mee', is op zich best een mooie observatie en conclusie.
Maar daar gaat het chess niet om, dat hij haar laat zien dat ze wat voor hem betekent. Ze wil gewoon lekker haar gang gaan.
Benieuwd of tho haar nog een lekkere dikke knuffel mag geven als troost.
We zijn hier vakerquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
...
Hallo daarquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Therese vaak maar niks, maar de opmerking 'je wil het nu niet horen, maar wel goed dat hij zich zo uit, daar kun je wat mee', is op zich best een mooie observatie en conclusie.
Maar daar gaat het chess niet om, dat hij haar laat zien dat ze wat voor hem betekent. Ze wil gewoon lekker haar gang gaan.
Benieuwd of tho haar nog een lekkere dikke knuffel mag geven als troost.
Ze liggen alleen maar dicht bij elkaar, met vingers en handen overal. Maar ik hou wel veel van je hoor lieverd schatje poepie van me. Tot over een paar weken en vergeet de katten niet eten te gevenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat ie daar alvast maar rekening mee gaat houden.
Mijn god zeg wat had ze dan verwacht.
Om Chess te straffen duikt Tho op Jellequote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo daarIk ben heel benieuwd hoe Thomas zich gaat gedragen, de slet
Marlijn ziet haar kans, of Lisa.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om Chess te straffen duikt Tho op Jelle
Ja dat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze liggen alleen maar dicht bij elkaar, met vingers en handen overal. Maar ik hou wel veel van je hoor lieverd schatje poepie van me. Tot over een paar weken en vergeet de katten niet eten te geven
Reldelquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:53 schreef Marrije het volgende:
Tho wil er gewoon voor haar zijn en even strelen... Die gaat echt niet zeggen voor jouw bestwil blijft ik van je af.
Ja, had ook niet meer meegelezen, maar met deze ellende ben ik natuurlijk weer van de partij
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om Chess te straffen duikt Tho op Jelle
Zouden ze nou de illusie hebben als ze daar op die bank liggen dat de camera die handen en vingers niet registreren. Voor hun is het donker natuurlijk maar ze weten dat toch?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat.![]()
Op de bank lagen ze toch wel te smakken?
Die afl. moet hij nog zien.
Nu in elk geval wel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zouden ze nou de illusie hebben als ze daar op die bank liggen dat de camera die handen en vingers niet registreren. Voor hun is het donker natuurlijk maar ze weten dat toch?
Weet ik niet, leek alsof Chess dacht dat ze er mee weg zou komen dat ze alleen maar dicht bij elkaar lagen in "dat vieze hoekje"quote:
Het vieze hoekje ja.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, leek alsof Chess dacht dat ze er mee weg zou komen dat ze alleen maar dicht bij elkaar lagen in "dat vieze hoekje"(Waar Rob even de blauwe lamp op had moeten zetten) Maar het was duidelijk in beeld dat Thomas met zijn handen aan en half in haar billen zat.
Tja we lachen er om maar voor die gozer is het natuurlijk vet treurig. Niet alleen dat zij zich zo gedraagt maar iedereen om hem heen ziet het gebeuren. Lijkt me zwaar. Ik verheug me nu al op haar bezoekquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het vieze hoekje ja.![]()
Onder haar t-shirt kriebelen heel normaal.![]()
Het leken eerder tranen omdat ze betrapt is.
Ja dat bedoel ik ook, hij zeker niet maar naar haar ouders of vrienden ben ik dan ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:17 schreef Marrije het volgende:
Denk niet dat die nog op bezoek komt. Maar er zullen wel anderen komen, al zal je als ouder ook niet staan te popelen.
Zeer zeker, die zit echt in zak en as.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja we lachen er om maar voor die gozer is het natuurlijk vet treurig. Niet alleen dat zij zich zo gedraagt maar iedereen om hem heen ziet het gebeuren. Lijkt me zwaar. Ik verheug me nu al op haar bezoek![]()
Haar ouders neem ik aan, die zullen ook wel een mening hebben over dit alles.Al lijkt het me een strakke actie als hij wel mee komt om te vertellen dat het over en uit is. En Thomas zien verschrompelenquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeer zeker, die zit echt in zak en as.
Ik vraag me af of dat bezoek er komt als hij die aflevering ziet, en hij was al best stellig kom naar huis.
Ik hoop het ook. Ik ben wel benieuwd naar de mening van de ouders.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar ouders neem ik aan, die zullen ook wel een mening hebben over dit alles.Al lijkt het me een strakke actie als hij wel mee komt om te vertellen dat het over en uit is. En Thomas zien verschrompelen
Die muziek idd. het was echt een soort van semi spannende film muziek ook als ze de rest van de bewoners lieten zien die één en al oor waren (en dat smoelwerk van Roland die een soort van nou nou hoofd trok) Echt hulde voor de FEBOquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:44 schreef Cosima het volgende:
omg wat een aflevering, wat een sensatie.. de muziek, alles. Chapeau Febo, dat hele gesprek werd gewoon uitgezonden.. beste aflevering ooit. dit waren echte emoties. ik moet zeggen dat ik het best knap van die vriend vindt hoe hij zich gewoon keihard uitspreekt. geen slapjanus deze.
Dat ook het boeit meestal ook niet toch die telefoon gesprekken, ik mistte wel dat de laatste 10 seconde iedereen nog even kwam zwaaien naar vriendquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Het is daar gehorig, maar denk sowieso dat het in tijden niet zo stil is geweest in die loods
Op het gekraak van de chips na.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Het is daar gehorig, maar denk sowieso dat het in tijden niet zo stil is geweest in die loods
Dat durfden ze haast niet. Zag je die mond even open blijvenquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op het gekraak van de chips na.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook het boeit meestal ook niet toch die telefoon gesprekken, ik mistte wel dat de laatste 10 seconde iedereen nog even kwam zwaaien naar vriend
Er zaten wel een paar met een zak chips, alsof ze een film gingen kijken.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat durfden ze haast niet. Zag je die mond even open blijven
Misschien krijgen ze het volume van de tv niet meer omlaag.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Mercedes moet morgen genoegen nemen met een ipad tijdens het bellen.
Ik denk dat Chess dat liever had gehad in plaats van haar vriend met een gebroken hart levensgroot op een breedbeeld televisiescherm. Ik vraag mij wel af waar dat aan ligt dat er soms voor de ipad wordt gekozen door de febo.
Het lijkt erop dat AI entiteiten hun totaal onbegrijpelijke random onzin met elkaar aan het uitwisselen zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Mercedes moet morgen genoegen nemen met een ipad tijdens het bellen.
Ik denk dat Chess dat liever had gehad in plaats van haar vriend met een gebroken hart levensgroot op een breedbeeld televisiescherm. Ik vraag mij wel af waar dat aan ligt dat er soms voor de ipad wordt gekozen door de febo.
Deze is ook heel fraai.quote:Towtri vind er ècht, wèèr ,iets' vàn !!
Hahahahahahhahahahahahh
Zoveel deelnemers wiens zij en/of achterhoofd ik deze en afgelopen weken wilde sjokken met mijn gevlakte hand*
Zo vanuit mijn vingerpunten, zodat die hoofden hun benodigde zwaai maken, relativeert misschien wat
Ze hebben best wel vaak passende of grappige muziek gemonteerd, soms valt het niet op. Dit was wel top jaquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Het was inderdaad een intense aflevering en de FEBO heeft dit prachtig gemonteerd met die dramatische filmische muziek eronder. Dacht dat dit alleen tijdens Utopia kon destijds want daar deden ze het ook vaak, maar hier vanavond ook bij. 'Een soap met echte mensen' waardig![]()
Ga zo door!
Ik denk eerlijk gezegd dat Tho haar compleet gaat negeren gezien ze alles hebben kunnen horen wat er allemaal is gezegd. Hij zal teleurgesteld zijn omdat ze toch bij haar vriend wil blijven maar Tho heeft gebruikt....hij is natuurlijk smoor verliefd maar ondertussen heeft ches hem compleet onder de riem weten te houden en dat gooit ze nu weg.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas heeft volgens mij geen enkele gene, die papte ook met meerdere dames aan. Als het hem ook maar iets had kunnen schelen had hij eerder afstand genomen. Hij wist immers dat ze een relatie had en niet een vriendje die ze een paar weken kent. Die gaat vrolijk door, het is ook niet zijn probleem toch? (zo denkt hij, niet ik)quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Tho haar compleet gaat negeren gezien ze alles hebben kunnen horen wat er allemaal is gezegd. Hij zal teleurgesteld zijn omdat ze toch bij haar vriend wil blijven maar Tho heeft gebruikt....hij is natuurlijk smoor verliefd maar ondertussen heeft ches hem compleet onder de riem weten te houden en dat gooit ze nu weg.
Ik voorspel dan ook het volgende:
Chess komt weer naar beneden, Tho negeert haar of gaat zeggen dat ze hem met rust moet laten.
Chess baalt hier enorm van maar wil eigenlijk nog niet naar huis..maaaaar de woorden van: Kom naar huis! Die spoken bij Chess in der hoofd.
Ik denk dat ze de finale nog gaat afmaken en uiteindelijk wel gaat vertrekken, maar of dat genoeg zal zijn voor haar vriend? We gaan het horen/zien
De meeste zijn daar wat aanraakerig, ik hou er ook niet van maar denk dat het wel ok is wat Peter deed. Wat hij zei was wat minder, "Joh jullie zijn gewoon leuk met elkaar" Ja duhh.......quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Oja, die handjes van Peter in het nekje van Thomas...pff daar zou ik helemaal gek van worden! Donder op man!
Als dat ooit uitlekt hebben ze een gigantische rechtzaak aan de broek.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Chess had dat aan haar gevraagd omdat ze zelf vaak veel niet meer weet na zo'n gesprek.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht eerst dat Theetje een grapje maakten met dat notuleren, tot ze er daadwerkelijk buiten beeld bij ging zitten
Opvallend? Misschien voor iemand die geen forums gewend is. Uitvergroten, hyperbolen, praten over, grappen maken over, maakt dat een programma leuk is. Met alleen de uitzendingen en geen forum zou ik toch afhaken met kijken...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah bahEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Plus vreemdgaan normaliseren lijkt me ook niet echt wenselijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Opvallend? Misschien voor iemand die geen forums gewend is. Uitvergroten, hyperbolen, praten over, grappen maken over, maakt dat een programma leuk is. Met alleen de uitzendingen en geen forum zou ik toch afhaken met kijken...
Wellicht niet alles serieus nemen.
Niet dus. Ze wil dat hij niet anders tegen haar gaat doen, maar niet te ver gaat(?). Dan volgt een dikke aaiende knuffel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Chess komt weer naar beneden, Tho negeert haar of gaat zeggen dat ze hem met rust moet laten.
Chess baalt hier enorm van maar wil eigenlijk nog niet naar huis..maaaaar de woorden van: Kom naar huis! Die spoken bij Chess in der hoofd.
Ik denk dat ze de finale nog gaat afmaken en uiteindelijk wel gaat vertrekken, maar of dat genoeg zal zijn voor haar vriend? We gaan het horen/zien
Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze die test deed om zeker te weten dat ze niet per ongeluk zwanger was van haar vriend, als ze de beslissing zou nemen voor Thomas te kiezen.quote:
Diepe zucht bij Julia aan 't eind, waarbij ik hier meteen zei: Tja, zij had ze natuurlijk allemaal geweten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
ik zag net een heeeeel moeilijk kijkende Julia
de FEBO houdt haar ook in de gaten
Ik zag er 1 bij het tweede plaatje, Kemper en Veldhuis en 1 bij het derde plaatje, Captain Jack, left right left....quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
pffff achterlijk moeilijk, ik zie het niet
Ik hoop dat ze die verliezen. Gun haar echt geen ton. Gewoon opdonderen!!quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
die knockouts kunnen ze sowieso verliezen
heeft niks met nu te maken
Maar daar heeft ze dan ook heel lang op geoefend!quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Terwijl zij nog wel haar liefste glimlach produceert
Kan ook zijn dat hij haar niet op afstand wil dumpen. Zie dit namelijk niet meer goed komen. Zeker niet voor de lange termijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:07 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik vond dat Therese best zinnige dingen zei. Wel een beetje raar dat ze erbij zat. Zal die vriend ook wel vinden, nu hij dat gisteren gezien heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Therese geniet er gewoon van. Met haar notulen![]()
Hééééééé![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:29 schreef greysbones het volgende:
Hieronder een spoiler over een uitspraak van Chess in het voorstukje van sbs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was lachen geweest als Thomas meteen naar haar toe was gelopen om haar te troosten!quote:
Nog steeds, het klonk als een grap, en daar helpen de kinderlijke stemmetjes die ze beiden opzetten niet echt bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:27 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Chess had dat aan haar gevraagd omdat ze zelf vaak veel niet meer weet na zo'n gesprek.
Niemand hier zet vraagtekens bij gevoelens die kunnen ontstaan in zo'n snelkookpan, wel bij de daden die daarop volgen. Daarmee laten ze zien dat ze gigantisch gebrek aan respect hebben voor de mensen thuis met wie ze voor de loods een leven hadden. Dat valt met 'gevoelens ontstaan nou eenmaal' gewoon niet goed te praten wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd. Mensen vergeten dat er onwaarschijnlijk veel wordt vreemdgegaan in dit land (terwijl Chess in principe niet vreemd ging qua seks, maar wel veel te close was) en ongelooflijk veel huwelijken/relaties gaan ook kapot om welke reden dan ook. Het lijkt dat we er nu een keer semi-live bij zijn geweest. Er zijn trouwens wel meerdere relaties die er voor de bondgenoten nog waren, tijdens de bondgenoten beeindigd. Zelfs mijn favoriet Floris wist dat Senna al een soort van relatie thuis had, wat hem niet weerhield om iets met Senna te beginnen. Maar er waren er meer. Ook die transjongen die iets met Chelsea kreeg in de loods. Wat mij het meest verbaast is dat die mensen echt weten dat er overal camera's staan, maar zich toch niet kunnen inhouden. Dat zegt misschien iets over hoe heftig de gevoelens zijn. Ik weet dat bv Bo en Chelsea bijvoorbeeld nog steeds samen zijn. En Demi en Geert ook.
Nee, na dat gesprek moesten de ergste beelden nog uitgezonden worden. Dat wist Chess en ze heeft hem proberen te waarschuwen. Dus eigenlijk wist ze verdomd goed dat het te ver ging. Er waren momenten dat Thomas met zijn hand in haar kruis zat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
Nou, aan z'n insta te zien heeft hij de uitzending met dit gesprek dus niet gehaald.
Denk dat hij zijn 24 uur aanvraagt....quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze gaan proberen om ongezien te knuffelen. Een voor een naar het toilet gaan. In de toilethokjes wordt niet gefilmd, toch? zullen ze denken. Als ze een voor een gaan, valt dat misschien niet op....quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:53 schreef Marrije het volgende:
Tho wil er gewoon voor haar zijn en even strelen... Die gaat echt niet zeggen voor jouw bestwil blijft ik van je af.
Ja, had ook niet meer meegelezen, maar met deze ellende ben ik natuurlijk weer van de partij
je weet dat het heel gehorig is tochquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:18 schreef spapaars het volgende:
Ik begin het steeds meer als een script te zien, zo vreemd dat de hele loods mocht meeluisteren naar Chess die met haar vriend praatte. En die vriend acteerde nogal amateuristisch.
Denk niet dat je een normaal gesprek door de hele loods kan horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat het heel gehorig is toch
en dat het gesprek niet over de speakers ging, maar dat er op bepaalde momenten goed kon worden meegeluisterd
Dat vond ik ook. Lijkt me een goede en serieuze jongeman. Had een meer 'rauwdouwerig' type verwacht, als drummer van een rockbandje, maar deze gast lijkt goed bezig te zijn. Vond ook alles wat hij zei zeer terecht en verbaasde me erover dat hij niet zo ver ging dat hij zei: Of je komt naar huis, of dit was het. Had dat zeker begrepen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:44 schreef Cosima het volgende:
ik moet zeggen dat ik het best knap van die vriend vindt hoe hij zich gewoon keihard uitspreekt. geen slapjanus deze.
Daarom was het leuker geweest als hij, en de rest van de loods, er niets van had kunnen horen!quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Tho haar compleet gaat negeren gezien ze alles hebben kunnen horen wat er allemaal is gezegd.
Hij zal teleurgesteld zijn omdat ze toch bij haar vriend wil blijven maar Tho heeft gebruikt....hij is natuurlijk smoor verliefd maar ondertussen heeft ches hem compleet onder de riem weten te houden en dat gooit ze nu weg.
Ben best gevoelig, maar hier wordt ik eerder kwaad dan verdrietig om. Vooral op Chess. Ook wel een beetje op Thomas, maar die mag proberen een vrouw te veroveren, vind ik. Zij had er niet op in moeten gaan. Zo geweldig ziet Thomas er ook weer niet uit. Eerder type neanderthaler.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:48 schreef Cirilico het volgende:
Pfff. Dit is denk ik voor het eerst dat het gehele videogesprek is uitgezonden. Heftig.
Ik word plaatsvervangend verdrietig hier. Zit nog net niet te janken. En ik word plaatsvervangend kwaad als ik die onnozele kop van Thomas zie. Gatverdamme. Ik heb geeneens zin om nog wat te zeggen.
Hoezo gaat de Febo die voorsprong teniet doen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Maar ze heeft nu 13 getuigen van het gesprek, toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:27 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Chess had dat aan haar gevraagd omdat ze zelf vaak veel niet meer weet na zo'n gesprek.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ze heeft nu 13 getuigen van het gesprek, toch?
Mensen vergeten helemaal niet dat er veel wordt vreemdgegaan, het is deels interessant dat iemand er nu dus niet mee wegkomt vanwege het programma en zich in allerlei bochten probeert te wringen om zogenaamd te doen alsof alles prima is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd. Mensen vergeten dat er onwaarschijnlijk veel wordt vreemdgegaan in dit land (terwijl Chess in principe niet vreemd ging qua seks, maar wel veel te close was) en ongelooflijk veel huwelijken/relaties gaan ook kapot om welke reden dan ook. Het lijkt dat we er nu een keer semi-live bij zijn geweest. Er zijn trouwens wel meerdere relaties die er voor de bondgenoten nog waren, tijdens de bondgenoten beeindigd. Zelfs mijn favoriet Floris wist dat Senna al een soort van relatie thuis had, wat hem niet weerhield om iets met Senna te beginnen. Maar er waren er meer. Ook die transjongen die iets met Chelsea kreeg in de loods. Wat mij het meest verbaast is dat die mensen echt weten dat er overal camera's staan, maar zich toch niet kunnen inhouden. Dat zegt misschien iets over hoe heftig de gevoelens zijn. Ik weet dat bv Bo en Chelsea bijvoorbeeld nog steeds samen zijn. En Demi en Geert ook.
Had ook met de ipad gekund. Hoeft toch niet op het tv scherm!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat het heel gehorig is toch
en dat het gesprek niet over de speakers ging, maar dat er op bepaalde momenten goed kon worden meegeluisterd
Maar dan zitten haar ouders weer met haar opgescheept. Misschien waren die wel net blij dat ze de deur uit was!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Chess hakt geen knopen door, ze is onduidelijk naar haar (ex)vriend en Thomas. Dat er relaties eindigen en beginnen door het programma is niks mis mee, maar doe dat dan op een manier waarop je de ander niet schaadt of in twijfel laat hangen. Wat eigenlijk heel simpel is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mensen vergeten helemaal niet dat er veel wordt vreemdgegaan, het is deels interessant dat iemand er nu dus niet mee wegkomt vanwege het programma en zich in allerlei bochten probeert te wringen om zogenaamd te doen alsof alles prima is.
De Senna en Floris situatie kan je overigens totaal niet vergelijken met de andere voorbeelden die jij benoemt. Dus daar ga ik verder niet op in.
Verder hebben users destijds ook hun onvrede en afkeur geuit op de manier waarop Geert met Demi omging, terwijl hij een vriendin thuis had zitten en de wijze waarop hij die relatie heeft beëindigd. Bo is voor mij iets te ver weg, maar daar zal ook niet positief op zijn gereageerd.
Wat de situatie van Chess eigenlijk nog erger maakt dan bovengenoemde is het feit dat deze personen uiteindelijk, hoe bot ook, wel duidelijk hebben aangegeven te stoppen met hun vorige relatie. Chess hakt geen knopen door, ze is onduidelijk naar haar (ex)vriend en Thomas. Dat er relaties eindigen en beginnen door het programma is niks mis mee, maar doe dat dan op een manier waarop je de ander niet schaadt of in twijfel laat hangen. Wat eigenlijk heel simpel is. Zo zijn er een aantal koppels geweest die dat wel hebben kunnen doen, waarvan sommige zelfs pas een relatie na het programma zijn begonnen.
Opvallend dat jij hier continu over anderen loopt te huilen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook het boeit meestal ook niet toch die telefoon gesprekken, ik mistte wel dat de laatste 10 seconde iedereen nog even kwam zwaaien naar vriend
Vanuit het voorstukje hoe para Julia deed. Maar dat zit dus allemaal alleen maar in het hoofd van Julia.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo gaat de Febo die voorsprong teniet doen?
Tot nu toe nog niet. Tja, als de knockouts beginnen gaat alles op 0. Dan is de voorsprong weg.
Wij waren er ook al hogelijk verbaasd over. Je hebt natuurlijk nog de boodschappen, maar ook de slangen doen op het laatst nog boodschappen. Schijnbaar had ze uitgerekend dat de voorsprong nog maar 251 punten zou zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Vanuit het voorstukje hoe para Julia deed. Maar dat zit dus allemaal alleen maar in het hoofd van Julia.
zelfs na een spel 1 punt meer dan de 2de plek dusquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij waren er ook al hogelijk verbaasd over. Je hebt natuurlijk nog de boodschappen, maar ook de slangen doen op het laatst nog boodschappen. Schijnbaar had ze uitgerekend dat de voorsprong nog maar 251 punten zou zijn.
Nou, dat is dus helemaal niet het geval.
niks van gehoord nogquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Zou Marciano mee gaan doen aan de Bondgenoten?
Er worden elke dag mensen vermoord. Dat betekent niet dat ineens minder heftig is als bijvoorbeeld Julia ineens Petertje vermoordt. Dat betekent ook niet dat we vergeten zijn dat er altijd wel een moord plaatsvindt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd. Mensen vergeten dat er onwaarschijnlijk veel wordt vreemdgegaan in dit land (terwijl Chess in principe niet vreemd ging qua seks, maar wel veel te close was) en ongelooflijk veel huwelijken/relaties gaan ook kapot om welke reden dan ook.
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks van gehoord nog
die is toch nog steeds druk met zijn babette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah bah![]()
![]()
Hotapnyc
Waar slaat die naam op: iamoncrm?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.
[ afbeelding ]
ow jeequote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.
[ afbeelding ]
Viel te verwachten, toch? Verwacht dat vriendlief dit nu ook al wel gezien heeft en het nu echt over is.quote:
i am ciano en dan nog ietsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar slaat die naam op: iamoncrm?
Het is bijna een anagram van marciano, maar met een m teveel en een a tekort. En het leest bijna I am on camera, maar dan staan de r en de laatste m verkeerd om.
Geen idee, vraagt het hem andersquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is bijna een anagram van marciano, maar met een m teveel en een a tekort. En het leest bijna I am on camera, maar dan staan de r en de laatste m verkeerd om.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.Ik zag het ook voorbij komen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Echt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah bah
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja zoiets wel jaquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
I Am on CRM.
Customer Relationship Management? Je zou social media als tool voor klantenbinding kunnen zien. Geen idee of hij dat doet, volg hem verder niet
Maare had hij die grap dat ie zou deelnemen in het begin van de bondgenoten niet ook al eens gemaakt? Of werd toen een poll met de vraag of ie dat moest doen opgevat als bevestiging ofzo? Staat me iets van bij, maar weet het niet precies.
SPOILER: Instapost vriend van ChessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
iamoncrm = I am on camera?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij in staat is om de boel daar flink op te stoken.quote:
In deze setting denk ik ook dat hij dat niet kan , dat lukte hem wel met Babette omdat zij de ultieme stoker bleek.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij in staat is om de boel daar flink op te stoken.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Thomas met het schaakstuk kan gaan spelen...SPOILER: Instapost vriend van ChessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Een dominante enge vent.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfingenomen arrogante en humorloze deelnemer was het.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Thomas met het schaakstuk kan gaan spelen...FEBO ook weer blij.SPOILER: Instapost vriend van ChessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:58 schreef greysbones het volgende:
Kijk jij vooruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |