abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2026 @ 09:38:43 #251
3542 Gia
User under construction
pi_219847103
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
nou niet zwanger :+
Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze die test deed om zeker te weten dat ze niet per ongeluk zwanger was van haar vriend, als ze de beslissing zou nemen voor Thomas te kiezen.

Maar goed, schijnbaar gaat ze toch 'proberen' te kiezen voor Nanne. Ben benieuwd hoe lang ze van Thomas af kan blijven.
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
ik zag net een heeeeel moeilijk kijkende Julia
de FEBO houdt haar ook in de gaten
Diepe zucht bij Julia aan 't eind, waarbij ik hier meteen zei: Tja, zij had ze natuurlijk allemaal geweten.
En ja hoor, vrijwel het eerste wat ze zei!
En dan dat gejank dat het mogelijk hun eerste plaats gaat kosten!! Hoezo? Je staat bijna 700 punten voor.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
pffff achterlijk moeilijk, ik zie het niet
Ik zag er 1 bij het tweede plaatje, Kemper en Veldhuis en 1 bij het derde plaatje, Captain Jack, left right left....
De rest zag ik echt niet!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 09:53:54 #252
3542 Gia
User under construction
pi_219847170
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
die knockouts kunnen ze sowieso verliezen
heeft niks met nu te maken
Ik hoop dat ze die verliezen. Gun haar echt geen ton. Gewoon opdonderen!!
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Terwijl zij nog wel haar liefste glimlach produceert
Maar daar heeft ze dan ook heel lang op geoefend!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 10:00:00 #253
3542 Gia
User under construction
pi_219847195
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:07 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Bijzonder dit , wat lees je nou niet? Die jongen zou voor zichzelf op moeten komen en dan kan je zo'n toxische heks wel naar huis dwingen maar zit je nog steeds in dezelfde ellende.
Kan ook zijn dat hij haar niet op afstand wil dumpen. Zie dit namelijk niet meer goed komen. Zeker niet voor de lange termijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Therese geniet er gewoon van. Met haar notulen :D

Hééééééé _O- _O-
Ik vond dat Therese best zinnige dingen zei. Wel een beetje raar dat ze erbij zat. Zal die vriend ook wel vinden, nu hij dat gisteren gezien heeft.
pi_219847216
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:29 schreef greysbones het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah bah
Hieronder een spoiler over een uitspraak van Chess in het voorstukje van sbs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 10:03:01 #255
3542 Gia
User under construction
pi_219847222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:25 schreef StephanL het volgende:
Ze stopt _O-
Was lachen geweest als Thomas meteen naar haar toe was gelopen om haar te troosten!
Snap trouwens ook niet waarom die gast nou zo triestig zat te kijken. Hij heeft gegokt, dat mag, maar verloren.
Dit had hij kunnen weten!!
pi_219847254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 02:27 schreef Ilja2001 het volgende:

[..]
Chess had dat aan haar gevraagd omdat ze zelf vaak veel niet meer weet na zo'n gesprek.
Nog steeds, het klonk als een grap, en daar helpen de kinderlijke stemmetjes die ze beiden opzetten niet echt bij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd. Mensen vergeten dat er onwaarschijnlijk veel wordt vreemdgegaan in dit land (terwijl Chess in principe niet vreemd ging qua seks, maar wel veel te close was) en ongelooflijk veel huwelijken/relaties gaan ook kapot om welke reden dan ook. Het lijkt dat we er nu een keer semi-live bij zijn geweest. Er zijn trouwens wel meerdere relaties die er voor de bondgenoten nog waren, tijdens de bondgenoten beeindigd. Zelfs mijn favoriet Floris wist dat Senna al een soort van relatie thuis had, wat hem niet weerhield om iets met Senna te beginnen. Maar er waren er meer. Ook die transjongen die iets met Chelsea kreeg in de loods. Wat mij het meest verbaast is dat die mensen echt weten dat er overal camera's staan, maar zich toch niet kunnen inhouden. Dat zegt misschien iets over hoe heftig de gevoelens zijn. Ik weet dat bv Bo en Chelsea bijvoorbeeld nog steeds samen zijn. En Demi en Geert ook.
Niemand hier zet vraagtekens bij gevoelens die kunnen ontstaan in zo'n snelkookpan, wel bij de daden die daarop volgen. Daarmee laten ze zien dat ze gigantisch gebrek aan respect hebben voor de mensen thuis met wie ze voor de loods een leven hadden. Dat valt met 'gevoelens ontstaan nou eenmaal' gewoon niet goed te praten wat mij betreft.

Donna en Wesley zaten in een soortgelijk schuitje en ondanks dat Wesley zowel hier als in de loods haar hondje genoemd werd, toonden ze wel beiden respect voor de relatie waar Donna nog in zat. Zij zijn na de loods alsnog een stel geworden en ook nog steeds bij elkaar. Voor hen en de manier waarop die het aangepakt hebben kan ik nog sympathie opbrengen, zoals je zegt, gevoelens ontstaan nou eenmaal. Voor Geert, Bo en Chess? 0 Sympathie.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 16 januari 2026 @ 10:10:03 #257
3542 Gia
User under construction
pi_219847271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
Nou, aan z'n insta te zien heeft hij de uitzending met dit gesprek dus niet gehaald.
Nee, na dat gesprek moesten de ergste beelden nog uitgezonden worden. Dat wist Chess en ze heeft hem proberen te waarschuwen. Dus eigenlijk wist ze verdomd goed dat het te ver ging. Er waren momenten dat Thomas met zijn hand in haar kruis zat.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Hallo daar :W Ik ben heel benieuwd hoe Thomas zich gaat gedragen, de slet :P
Denk dat hij zijn 24 uur aanvraagt....
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:53 schreef Marrije het volgende:
Tho wil er gewoon voor haar zijn en even strelen... Die gaat echt niet zeggen voor jouw bestwil blijft ik van je af.

Ja, had ook niet meer meegelezen, maar met deze ellende ben ik natuurlijk weer van de partij :')
Ik vermoed dat ze gaan proberen om ongezien te knuffelen. Een voor een naar het toilet gaan. In de toilethokjes wordt niet gefilmd, toch? zullen ze denken. Als ze een voor een gaan, valt dat misschien niet op....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')