Ik snap helemaal niks van haar redenatie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
1584 punten
en 2de 800 nog wat
wat lult ze nou![]()
![]()
Peter had moeten zeggen je bent 3de geworden met de multiplechoice vragenquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van haar redenatie.
Terwijl zij nog wel haar liefste glimlach produceertquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vriendje van Chess kijkt hardstikke blij dat hij haar ziet [ afbeelding ]
Zelfde als Demi en Geert (zijn die nog bij elkaar of vechten die elkaar de hele dag de tent nog uit?) Dat is net zo "toxisch" door dat dwingen en klopt al helemaal met het verhaal dat Chess zei. Zo weer een hele tijd goed en daarna nog langer niet goed met alleen maar ruzie. Hij zou inderdaad zijn grens aan moeten geven ; als je je zo gedraagt staan de dozen met spullen klaar als je thuis komt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die vriend wel erg dwingend, je MOET naar huis komen. Hij kan beter zeggen: als je niet naar huis komt, dan is er geen gesprek meer mogelijk en is het voorbij. Maak je keuze! Begrijp sowieso niet dat hij haar nog terug wil.
Chess is 1000000 % fout, maar die vriend geeft mij wel een beetje een raar gevoel
Toen had hij nog niet gezien dat Thomas mijn zijn vingers in haar reetspleet zat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vriendje van Chess kijkt hardstikke blij dat hij haar ziet [ afbeelding ]
En haar schattigste babystemmetje gebruikt… 🤮quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Terwijl zij nog wel haar liefste glimlach produceert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |