Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja gisteren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
De finale is kennelijk al gespeeld, kut spoilers op socials.
Oppassen dus
Ohja, toen hadden ze elke maand een manager.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Bij EJVJL konden ze ook vrij makkelijk horen wat er in die ruimte (toen nog managershok) gezegd werd. Er zat daar toen een best gat in de muur voor buizenwerk waar geluid doorheen gaat.
Ze zei zelf dat ze verlatingsangst heeft. Wellicht bedoelde ze 'bang om alleen te zijn'.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:58 schreef greysbones het volgende: [..] Das nogal flinke nivea Voor iemand die samenwoont
heb niets voorbij zien komen nog. Dat is het nadeel als het zo achterloopt wat ze uitzendenquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
De finale is kennelijk al gespeeld, kut spoilers op socials.
Oppassen dus
Als je verlatingsangst heeft waarom gaat ze dan bij haar vriend weg voor langere tijd?quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:38 schreef Gia het volgende:
De tekst hieronder staat nu in je clipboard
[..]
Ze zei zelf dat ze verlatingsangst heeft. Wellicht bedoelde ze 'bang om alleen te zijn'.
Denk dat ze bedoeld dat ze bang is verlaten te worden door Thomas.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je verlatingsangst heeft waarom gaat ze dan bij haar vriend weg voor langere tijd?
Raar toch je bent niet bang verlaten te worden door je vriend, maar wel door iemand die je net kentquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoeld dat ze bang is verlaten te worden door Thomas.
Even doorgaan met nivea;quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:38 schreef Gia het volgende:
De tekst hieronder staat nu in je clipboard
[..]
Ze zei zelf dat ze verlatingsangst heeft. Wellicht bedoelde ze 'bang om alleen te zijn'.
Ik denk dat hij de laatste beelden nog niet gezien hadquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die vriend wel erg dwingend, je MOET naar huis komen. Hij kan beter zeggen: als je niet naar huis komt, dan is er geen gesprek meer mogelijk en is het voorbij. Maak je keuze! Begrijp sowieso niet dat hij haar nog terug wil.
Chess is 1000000 % fout, maar die vriend geeft mij wel een beetje een raar gevoel
Die denkt dat het alleen om hem draait. Het zou raar zijn als ze daar aan toe gaat geven want dan zit ze gewoon onder de plak. Beetje een moeilijk gozertje zo te zien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die vriend wel erg dwingend, je MOET naar huis komen. Hij kan beter zeggen: als je niet naar huis komt, dan is er geen gesprek meer mogelijk en is het voorbij. Maak je keuze! Begrijp sowieso niet dat hij haar nog terug wil.
Chess is 1000000 % fout, maar die vriend geeft mij wel een beetje een raar gevoel
Nee, die had dit toen nog niet gezien, want er is elke avond wat voorgevallen daarvoor tijdens de opname van dat videobelgesprek wat ik meen vorige week donderdag is gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de laatste beelden nog niet gezien had
Ze lopen echt heel erg achter.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, die had dit toen nog niet gezien, want er is elke avond wat voorgevallen daarvoor tijdens de opname van dat videobelgesprek wat ik meen vorige week donderdag is gedaan.
Het is nooit niet goed of het deugd nietquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:49 schreef LionHeart het volgende:
Er wordt hier wekenlang verkondigd dat wat Chess doet echt niet kan als je een vriend thuis hebt, ze heeft z'n reactie met kerst gezien en nul komma nul haar gedrag veranderd, en dan is het nu ineens de vriend die te heftig reageert???
Ok
Mocht Roland willenquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nooit niet goed of het deugd niet
Ik moest wel lachen, nee zegt ze tegen hem, ik heb niets gedaan
Even daarvoor zegt tegen een medebewoonster dat ze intieme dingen heeft gedaan met Roland
Ik geef die vriend groot gelijkquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had er in de loods gestaanquote:
Zoiets ja!quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had er in de loods gestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |