Hallo daarquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
Op momenten als dit mis ik jullie![]()
Ik vind Therese vaak maar niks, maar de opmerking 'je wil het nu niet horen, maar wel goed dat hij zich zo uit, daar kun je wat mee', is op zich best een mooie observatie en conclusie.
Maar daar gaat het chess niet om, dat hij haar laat zien dat ze wat voor hem betekent. Ze wil gewoon lekker haar gang gaan.
Benieuwd of tho haar nog een lekkere dikke knuffel mag geven als troost.
Ze liggen alleen maar dicht bij elkaar, met vingers en handen overal. Maar ik hou wel veel van je hoor lieverd schatje poepie van me. Tot over een paar weken en vergeet de katten niet eten te gevenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat ie daar alvast maar rekening mee gaat houden.
Mijn god zeg wat had ze dan verwacht.
Om Chess te straffen duikt Tho op Jellequote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo daarIk ben heel benieuwd hoe Thomas zich gaat gedragen, de slet
Marlijn ziet haar kans, of Lisa.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om Chess te straffen duikt Tho op Jelle
Ja dat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze liggen alleen maar dicht bij elkaar, met vingers en handen overal. Maar ik hou wel veel van je hoor lieverd schatje poepie van me. Tot over een paar weken en vergeet de katten niet eten te geven
Reldelquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:53 schreef Marrije het volgende:
Tho wil er gewoon voor haar zijn en even strelen... Die gaat echt niet zeggen voor jouw bestwil blijft ik van je af.
Ja, had ook niet meer meegelezen, maar met deze ellende ben ik natuurlijk weer van de partij
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om Chess te straffen duikt Tho op Jelle
Zouden ze nou de illusie hebben als ze daar op die bank liggen dat de camera die handen en vingers niet registreren. Voor hun is het donker natuurlijk maar ze weten dat toch?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat.![]()
Op de bank lagen ze toch wel te smakken?
Die afl. moet hij nog zien.
Nu in elk geval wel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zouden ze nou de illusie hebben als ze daar op die bank liggen dat de camera die handen en vingers niet registreren. Voor hun is het donker natuurlijk maar ze weten dat toch?
Weet ik niet, leek alsof Chess dacht dat ze er mee weg zou komen dat ze alleen maar dicht bij elkaar lagen in "dat vieze hoekje"quote:
Het vieze hoekje ja.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, leek alsof Chess dacht dat ze er mee weg zou komen dat ze alleen maar dicht bij elkaar lagen in "dat vieze hoekje"(Waar Rob even de blauwe lamp op had moeten zetten) Maar het was duidelijk in beeld dat Thomas met zijn handen aan en half in haar billen zat.
Tja we lachen er om maar voor die gozer is het natuurlijk vet treurig. Niet alleen dat zij zich zo gedraagt maar iedereen om hem heen ziet het gebeuren. Lijkt me zwaar. Ik verheug me nu al op haar bezoekquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het vieze hoekje ja.![]()
Onder haar t-shirt kriebelen heel normaal.![]()
Het leken eerder tranen omdat ze betrapt is.
Ja dat bedoel ik ook, hij zeker niet maar naar haar ouders of vrienden ben ik dan ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:17 schreef Marrije het volgende:
Denk niet dat die nog op bezoek komt. Maar er zullen wel anderen komen, al zal je als ouder ook niet staan te popelen.
Zeer zeker, die zit echt in zak en as.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja we lachen er om maar voor die gozer is het natuurlijk vet treurig. Niet alleen dat zij zich zo gedraagt maar iedereen om hem heen ziet het gebeuren. Lijkt me zwaar. Ik verheug me nu al op haar bezoek![]()
Haar ouders neem ik aan, die zullen ook wel een mening hebben over dit alles.Al lijkt het me een strakke actie als hij wel mee komt om te vertellen dat het over en uit is. En Thomas zien verschrompelenquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeer zeker, die zit echt in zak en as.
Ik vraag me af of dat bezoek er komt als hij die aflevering ziet, en hij was al best stellig kom naar huis.
Ik hoop het ook. Ik ben wel benieuwd naar de mening van de ouders.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar ouders neem ik aan, die zullen ook wel een mening hebben over dit alles.Al lijkt het me een strakke actie als hij wel mee komt om te vertellen dat het over en uit is. En Thomas zien verschrompelen
Die muziek idd. het was echt een soort van semi spannende film muziek ook als ze de rest van de bewoners lieten zien die één en al oor waren (en dat smoelwerk van Roland die een soort van nou nou hoofd trok) Echt hulde voor de FEBOquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:44 schreef Cosima het volgende:
omg wat een aflevering, wat een sensatie.. de muziek, alles. Chapeau Febo, dat hele gesprek werd gewoon uitgezonden.. beste aflevering ooit. dit waren echte emoties. ik moet zeggen dat ik het best knap van die vriend vindt hoe hij zich gewoon keihard uitspreekt. geen slapjanus deze.
Dat ook het boeit meestal ook niet toch die telefoon gesprekken, ik mistte wel dat de laatste 10 seconde iedereen nog even kwam zwaaien naar vriendquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Het is daar gehorig, maar denk sowieso dat het in tijden niet zo stil is geweest in die loods
Op het gekraak van de chips na.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Het is daar gehorig, maar denk sowieso dat het in tijden niet zo stil is geweest in die loods
Dat durfden ze haast niet. Zag je die mond even open blijvenquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op het gekraak van de chips na.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook het boeit meestal ook niet toch die telefoon gesprekken, ik mistte wel dat de laatste 10 seconde iedereen nog even kwam zwaaien naar vriend
Er zaten wel een paar met een zak chips, alsof ze een film gingen kijken.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat durfden ze haast niet. Zag je die mond even open blijven
Misschien krijgen ze het volume van de tv niet meer omlaag.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Mercedes moet morgen genoegen nemen met een ipad tijdens het bellen.
Ik denk dat Chess dat liever had gehad in plaats van haar vriend met een gebroken hart levensgroot op een breedbeeld televisiescherm. Ik vraag mij wel af waar dat aan ligt dat er soms voor de ipad wordt gekozen door de febo.
Het lijkt erop dat AI entiteiten hun totaal onbegrijpelijke random onzin met elkaar aan het uitwisselen zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Mercedes moet morgen genoegen nemen met een ipad tijdens het bellen.
Ik denk dat Chess dat liever had gehad in plaats van haar vriend met een gebroken hart levensgroot op een breedbeeld televisiescherm. Ik vraag mij wel af waar dat aan ligt dat er soms voor de ipad wordt gekozen door de febo.
Deze is ook heel fraai.quote:Towtri vind er ècht, wèèr ,iets' vàn !!
Hahahahahahhahahahahahh
Zoveel deelnemers wiens zij en/of achterhoofd ik deze en afgelopen weken wilde sjokken met mijn gevlakte hand*
Zo vanuit mijn vingerpunten, zodat die hoofden hun benodigde zwaai maken, relativeert misschien wat
Ze hebben best wel vaak passende of grappige muziek gemonteerd, soms valt het niet op. Dit was wel top jaquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Het was inderdaad een intense aflevering en de FEBO heeft dit prachtig gemonteerd met die dramatische filmische muziek eronder. Dacht dat dit alleen tijdens Utopia kon destijds want daar deden ze het ook vaak, maar hier vanavond ook bij. 'Een soap met echte mensen' waardig![]()
Ga zo door!
Ik denk eerlijk gezegd dat Tho haar compleet gaat negeren gezien ze alles hebben kunnen horen wat er allemaal is gezegd. Hij zal teleurgesteld zijn omdat ze toch bij haar vriend wil blijven maar Tho heeft gebruikt....hij is natuurlijk smoor verliefd maar ondertussen heeft ches hem compleet onder de riem weten te houden en dat gooit ze nu weg.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo daarIk ben heel benieuwd hoe Thomas zich gaat gedragen, de slet
Thomas heeft volgens mij geen enkele gene, die papte ook met meerdere dames aan. Als het hem ook maar iets had kunnen schelen had hij eerder afstand genomen. Hij wist immers dat ze een relatie had en niet een vriendje die ze een paar weken kent. Die gaat vrolijk door, het is ook niet zijn probleem toch? (zo denkt hij, niet ik)quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Tho haar compleet gaat negeren gezien ze alles hebben kunnen horen wat er allemaal is gezegd. Hij zal teleurgesteld zijn omdat ze toch bij haar vriend wil blijven maar Tho heeft gebruikt....hij is natuurlijk smoor verliefd maar ondertussen heeft ches hem compleet onder de riem weten te houden en dat gooit ze nu weg.
Ik voorspel dan ook het volgende:
Chess komt weer naar beneden, Tho negeert haar of gaat zeggen dat ze hem met rust moet laten.
Chess baalt hier enorm van maar wil eigenlijk nog niet naar huis..maaaaar de woorden van: Kom naar huis! Die spoken bij Chess in der hoofd.
Ik denk dat ze de finale nog gaat afmaken en uiteindelijk wel gaat vertrekken, maar of dat genoeg zal zijn voor haar vriend? We gaan het horen/zien
De meeste zijn daar wat aanraakerig, ik hou er ook niet van maar denk dat het wel ok is wat Peter deed. Wat hij zei was wat minder, "Joh jullie zijn gewoon leuk met elkaar" Ja duhh.......quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Oja, die handjes van Peter in het nekje van Thomas...pff daar zou ik helemaal gek van worden! Donder op man!
Als dat ooit uitlekt hebben ze een gigantische rechtzaak aan de broek.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Benieuwd hoe de Febo gaat ingrijpen om de voorsprong van de Vossen teniet te doen.
Chess had dat aan haar gevraagd omdat ze zelf vaak veel niet meer weet na zo'n gesprek.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht eerst dat Theetje een grapje maakten met dat notuleren, tot ze er daadwerkelijk buiten beeld bij ging zitten
Opvallend? Misschien voor iemand die geen forums gewend is. Uitvergroten, hyperbolen, praten over, grappen maken over, maakt dat een programma leuk is. Met alleen de uitzendingen en geen forum zou ik toch afhaken met kijken...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah bahEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Plus vreemdgaan normaliseren lijkt me ook niet echt wenselijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Opvallend? Misschien voor iemand die geen forums gewend is. Uitvergroten, hyperbolen, praten over, grappen maken over, maakt dat een programma leuk is. Met alleen de uitzendingen en geen forum zou ik toch afhaken met kijken...
Wellicht niet alles serieus nemen.
Niet dus. Ze wil dat hij niet anders tegen haar gaat doen, maar niet te ver gaat(?). Dan volgt een dikke aaiende knuffel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Chess komt weer naar beneden, Tho negeert haar of gaat zeggen dat ze hem met rust moet laten.
Chess baalt hier enorm van maar wil eigenlijk nog niet naar huis..maaaaar de woorden van: Kom naar huis! Die spoken bij Chess in der hoofd.
Ik denk dat ze de finale nog gaat afmaken en uiteindelijk wel gaat vertrekken, maar of dat genoeg zal zijn voor haar vriend? We gaan het horen/zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |