Hallo daarquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
Op momenten als dit mis ik jullie![]()
Ik vind Therese vaak maar niks, maar de opmerking 'je wil het nu niet horen, maar wel goed dat hij zich zo uit, daar kun je wat mee', is op zich best een mooie observatie en conclusie.
Maar daar gaat het chess niet om, dat hij haar laat zien dat ze wat voor hem betekent. Ze wil gewoon lekker haar gang gaan.
Benieuwd of tho haar nog een lekkere dikke knuffel mag geven als troost.
Ze liggen alleen maar dicht bij elkaar, met vingers en handen overal. Maar ik hou wel veel van je hoor lieverd schatje poepie van me. Tot over een paar weken en vergeet de katten niet eten te gevenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat ie daar alvast maar rekening mee gaat houden.
Mijn god zeg wat had ze dan verwacht.
Om Chess te straffen duikt Tho op Jellequote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo daarIk ben heel benieuwd hoe Thomas zich gaat gedragen, de slet
Marlijn ziet haar kans, of Lisa.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om Chess te straffen duikt Tho op Jelle
Ja dat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze liggen alleen maar dicht bij elkaar, met vingers en handen overal. Maar ik hou wel veel van je hoor lieverd schatje poepie van me. Tot over een paar weken en vergeet de katten niet eten te geven
Reldelquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:53 schreef Marrije het volgende:
Tho wil er gewoon voor haar zijn en even strelen... Die gaat echt niet zeggen voor jouw bestwil blijft ik van je af.
Ja, had ook niet meer meegelezen, maar met deze ellende ben ik natuurlijk weer van de partij
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om Chess te straffen duikt Tho op Jelle
Zouden ze nou de illusie hebben als ze daar op die bank liggen dat de camera die handen en vingers niet registreren. Voor hun is het donker natuurlijk maar ze weten dat toch?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat.![]()
Op de bank lagen ze toch wel te smakken?
Die afl. moet hij nog zien.
Nu in elk geval wel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zouden ze nou de illusie hebben als ze daar op die bank liggen dat de camera die handen en vingers niet registreren. Voor hun is het donker natuurlijk maar ze weten dat toch?
Weet ik niet, leek alsof Chess dacht dat ze er mee weg zou komen dat ze alleen maar dicht bij elkaar lagen in "dat vieze hoekje"quote:
Het vieze hoekje ja.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, leek alsof Chess dacht dat ze er mee weg zou komen dat ze alleen maar dicht bij elkaar lagen in "dat vieze hoekje"(Waar Rob even de blauwe lamp op had moeten zetten) Maar het was duidelijk in beeld dat Thomas met zijn handen aan en half in haar billen zat.
Tja we lachen er om maar voor die gozer is het natuurlijk vet treurig. Niet alleen dat zij zich zo gedraagt maar iedereen om hem heen ziet het gebeuren. Lijkt me zwaar. Ik verheug me nu al op haar bezoekquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het vieze hoekje ja.![]()
Onder haar t-shirt kriebelen heel normaal.![]()
Het leken eerder tranen omdat ze betrapt is.
Ja dat bedoel ik ook, hij zeker niet maar naar haar ouders of vrienden ben ik dan ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:17 schreef Marrije het volgende:
Denk niet dat die nog op bezoek komt. Maar er zullen wel anderen komen, al zal je als ouder ook niet staan te popelen.
Zeer zeker, die zit echt in zak en as.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja we lachen er om maar voor die gozer is het natuurlijk vet treurig. Niet alleen dat zij zich zo gedraagt maar iedereen om hem heen ziet het gebeuren. Lijkt me zwaar. Ik verheug me nu al op haar bezoek![]()
Haar ouders neem ik aan, die zullen ook wel een mening hebben over dit alles.Al lijkt het me een strakke actie als hij wel mee komt om te vertellen dat het over en uit is. En Thomas zien verschrompelenquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeer zeker, die zit echt in zak en as.
Ik vraag me af of dat bezoek er komt als hij die aflevering ziet, en hij was al best stellig kom naar huis.
Ik hoop het ook. Ik ben wel benieuwd naar de mening van de ouders.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar ouders neem ik aan, die zullen ook wel een mening hebben over dit alles.Al lijkt het me een strakke actie als hij wel mee komt om te vertellen dat het over en uit is. En Thomas zien verschrompelen
Die muziek idd. het was echt een soort van semi spannende film muziek ook als ze de rest van de bewoners lieten zien die één en al oor waren (en dat smoelwerk van Roland die een soort van nou nou hoofd trok) Echt hulde voor de FEBOquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:44 schreef Cosima het volgende:
omg wat een aflevering, wat een sensatie.. de muziek, alles. Chapeau Febo, dat hele gesprek werd gewoon uitgezonden.. beste aflevering ooit. dit waren echte emoties. ik moet zeggen dat ik het best knap van die vriend vindt hoe hij zich gewoon keihard uitspreekt. geen slapjanus deze.
Dat ook het boeit meestal ook niet toch die telefoon gesprekken, ik mistte wel dat de laatste 10 seconde iedereen nog even kwam zwaaien naar vriendquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Het is daar gehorig, maar denk sowieso dat het in tijden niet zo stil is geweest in die loods
Op het gekraak van de chips na.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Het is daar gehorig, maar denk sowieso dat het in tijden niet zo stil is geweest in die loods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |