Nee, daarom zou ik er al mee gestopt zijn maar dat ben ik. Die jongen zit zo voor gek zo.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:14 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Klopt maar zou je liever je vriendin zien vreemdgaan voor al je vrienden en familie?
Net als Julia met Peterquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
uhu Peter
thomas is gewoon goed met haar op een vriendschappelijke manier
Begrijp het wel, die Salar is een gladjanus.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
ow mercedes krijgt ook meteen een dump van dr moeder
Komt nog wel een paar kleffe beelden voorbijquote:
Ziet moeders goed, maar ach laat haar wat lol hebben met die gast. Kan geen kwaad en hebben beide geen partner thuis zittenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp het wel, die Salar is een gladjanus.
En hij is niet gemeen of achterbaks. Alleen geen relatie materiaal. Maar wel aardig.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet moeders goed, maar ach laat haar wat lol hebben met die gast. Kan geen kwaad en hebben beide geen partner thuis zitten
Ja daarom en ze hebben lol samen. Mercedes is veel positiever sinds hij er is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En hij is niet gemeen of achterbaks. Alleen geen relatie materiaal. Maar wel aardig.
Ja dat ie daar alvast maar rekening mee gaat houden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt nog wel een paar kleffe beelden voorbij
Zo, dat is een tijd geleden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
Op momenten als dit mis ik jullie![]()
Ik vind Therese vaak maar niks, maar de opmerking 'je wil het nu niet horen, maar wel goed dat hij zich zo uit, daar kun je wat mee', is op zich best een mooie observatie en conclusie.
Maar daar gaat het chess niet om, dat hij haar laat zien dat ze wat voor hem betekent. Ze wil gewoon lekker haar gang gaan.
Benieuwd of tho haar nog een lekkere dikke knuffel mag geven als troost.
We zijn hier vakerquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
Op momenten als dit mis ik jullie![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |