niks van gehoord nogquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Zou Marciano mee gaan doen aan de Bondgenoten?
Er worden elke dag mensen vermoord. Dat betekent niet dat ineens minder heftig is als bijvoorbeeld Julia ineens Petertje vermoordt. Dat betekent ook niet dat we vergeten zijn dat er altijd wel een moord plaatsvindt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Opvallend wel dat hier zo heftig op alles wordt gereageerd. Mensen vergeten dat er onwaarschijnlijk veel wordt vreemdgegaan in dit land (terwijl Chess in principe niet vreemd ging qua seks, maar wel veel te close was) en ongelooflijk veel huwelijken/relaties gaan ook kapot om welke reden dan ook.
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks van gehoord nog
die is toch nog steeds druk met zijn babette
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:29 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah bah![]()
![]()
Hotapnyc
Waar slaat die naam op: iamoncrm?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.
[ afbeelding ]
ow jeequote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.
[ afbeelding ]
Viel te verwachten, toch? Verwacht dat vriendlief dit nu ook al wel gezien heeft en het nu echt over is.quote:
i am ciano en dan nog ietsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar slaat die naam op: iamoncrm?
Het is bijna een anagram van marciano, maar met een m teveel en een a tekort. En het leest bijna I am on camera, maar dan staan de r en de laatste m verkeerd om.
Geen idee, vraagt het hem andersquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is bijna een anagram van marciano, maar met een m teveel en een a tekort. En het leest bijna I am on camera, maar dan staan de r en de laatste m verkeerd om.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem op Insta al een paar keer over De Bondgenoten zien posten, toen vroeg ik het me al af en na deze vanmorgen helemaal.Ik zag het ook voorbij komen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:29 schreef greysbones het volgende:
Echt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah bah
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja zoiets wel jaquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
I Am on CRM.
Customer Relationship Management? Je zou social media als tool voor klantenbinding kunnen zien. Geen idee of hij dat doet, volg hem verder niet
Maare had hij die grap dat ie zou deelnemen in het begin van de bondgenoten niet ook al eens gemaakt? Of werd toen een poll met de vraag of ie dat moest doen opgevat als bevestiging ofzo? Staat me iets van bij, maar weet het niet precies.
SPOILER: Instapost vriend van ChessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
iamoncrm = I am on camera?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij in staat is om de boel daar flink op te stoken.quote:
In deze setting denk ik ook dat hij dat niet kan , dat lukte hem wel met Babette omdat zij de ultieme stoker bleek.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij in staat is om de boel daar flink op te stoken.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Thomas met het schaakstuk kan gaan spelen...SPOILER: Instapost vriend van ChessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Een dominante enge vent.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfingenomen arrogante en humorloze deelnemer was het.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Thomas met het schaakstuk kan gaan spelen...FEBO ook weer blij.SPOILER: Instapost vriend van ChessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |