SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Samequote:
Dat was wel zo'n film die helemaal werd opgehyped maar het niet kon waarmakenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2012 heeft zo'n beetje alle natuurrampen in een
The Core heette die.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef essnhills het volgende:
Je hebt ook die ene dat ze naar het binnenste van xe aarde gaan om de aardkern weer in beweging te bombarderen
Effecten waren wel tof.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n film die helemaal werd opgehyped maar het niet kon waarmaken
The Core?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef essnhills het volgende:
Je hebt ook die ene dat ze naar het binnenste van xe aarde gaan om de aardkern weer in beweging te bombarderen
Ja, eensquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n film die helemaal werd opgehyped maar het niet kon waarmaken
Knoxville is bijna 60!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef Ama het volgende:
Ik lees net dat deze zomer ook een nieuwe Jackass film komt. Vind ik ook altijd wel vermakelijk.26 juni.
De eerste twee Terminator-films zijn wel klassiekers hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin , doelde op Skynet en kompanen. Transformers blijft heilig voor ons.
quote:
quote:
Zeker. Mag die nog altijd graag zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste twee Terminator-films zijn wel klassiekers hoor.
Ik denk dat er een kern van waarheid inzitquote:
De eerste is gewoon een horrorfilm. De tweede een heerlijke actiefilm.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker. Mag die nog altijd graag zien.
Whehehe, klopt. Ze kunnen beter niet meer gaan stunten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
De hele cast is een jaartje ouder inmiddels.
We gaan tot de kern!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat er een kern van waarheid inzit
Dat gaan ze sowieso wel doen en zijn ze ook nooit mee gestopt volgens mij. Maar:quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, klopt. Ze kunnen beter niet meer gaan stunten.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Ama het volgende:
Vorige film hadden ze ook Machine Gun Kelly enz erbij, wat jongere grut. Zullen ze nu vast wel weer doen.
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Iron Sky is ook wel zo'n film die zo slecht is dat die briljant is
De derde is ook gewoon prima hoor, al is de serie wel beter dan de derde filmquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste twee Terminator-films zijn wel klassiekers hoor.
Heb vaker deel 2 dan 1 gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste is gewoon een horrorfilm. De tweede een heerlijke actiefilm.
Tropic Thunder is nr 1 zo-slecht-datie-goed-isquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Iron Sky is ook wel zo'n film die zo slecht is dat die briljant is
Ja, er zitten nieuwe mensen bij. Ben benieuwd of ze Bam Margera ook weer kunnen terug krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gaan ze sowieso wel doen en zijn ze ook nooit mee gestopt volgens mij. Maar:
[..]
Het vervolg ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef essnhills het volgende:
Independence Day is ook wel vermakelijk
De derde was meer humor wat niet echt nodig was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De derde is ook gewoon prima hoor, al is de serie wel beter dan de derde film
Ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb vaker deel 2 dan 1 gezien.
En de Götterdämmerungquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker Laibach in de soundtrack ook.
Uitzetten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
NYAAAAAH.
Kerel heeft zijn werktelefoon thuis laten liggen. Het geluid staat aan. Het kreng gaat nu al voor de tigste keer af.
Zet je m uitquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
NYAAAAAH.
Kerel heeft zijn werktelefoon thuis laten liggen. Het geluid staat aan. Het kreng gaat nu al voor de tigste keer af.
Verstoppen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
NYAAAAAH.
In Dark Fate word dat jochie toch afgeschoten?quote:
Volgens ChatGPT zit hij er niet bij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, er zitten nieuwe mensen bij. Ben benieuwd of ze Bam Margera ook weer kunnen terug krijgen.
Dat is zo'n film die alles heeft wat ik leuk zou moeten vinden maar toch heeft 'ie me nooit kunnen pakkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tropic Thunder is nr 1 zo-slecht-datie-goed-is
quote:Bam heeft meerdere keren duidelijk gezegd dat hij niet terug wil keren naar Jackass, en dat geen bedrag hem kan overtuigen om nog mee te doen.
Jammer.quote:
Ja, in de eerste 5 minuten of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In Dark Fate word dat jochie toch afgeschoten?
quote:
Hij staat gelocked en vanuit daar krijg ik 'm niet uit of stil.quote:
Bam!quote:
Het is bij ons thuis echt de go-to als we niets weten om te kijken. Zó geniaal!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zo'n film die alles heeft wat ik leuk zou moeten vinden maar toch heeft 'ie me nooit kunnen pakken
Oh ja, dat was best bruut!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, in de eerste 5 minuten of zo.
Oh, stom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij staat gelocked en vanuit daar krijg ik 'm niet uit of stil.
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer.Maar okee, die schijnt ook helemaal de weg kwijt te zijn.
De crew wil 'm er ook niet bij gezien z'n verslavingsproblematiek.quote:
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.quote:
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij staat gelocked en vanuit daar krijg ik 'm niet uit of stil.
Verstoppen dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
In een andere kamer leggen zodat je er geen last van hebt?
Onder zijn kussen oid
Ik vond het vroeger zo'n cutie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.
Oh ja? Motiveer jij hem dan ff!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.quote:
Nee want wat @IJsdraakje zegt. Ze zijn van beide kanten klaar met elkaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja? Motiveer jij hem dan ff! ::P
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is bij ons thuis echt de go-to als we niets weten om te kijken. Zó geniaal!
Geen Arnold?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.
Dan zit ik morgen weer met dat ding.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want wat @:ijsdraakje zegt. Ze zijn van beide kanten klaar met elkaar.
Niks slechts aanquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tropic Thunder is nr 1 zo-slecht-datie-goed-is
Same same!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.
Mweh, andere interesses vooral denk ik. Tenminste, volgens mij zijn wij ongeveer even oud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?
Hot Fuzz en Shawn Of The Dead!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelen
Ik 35.quote:
Benieuwd of Sarah Connor er wel in zit (Linda Hamilton), vind het nog steeds raar om die in Stranger Things te zien als de slechterikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.
Ik was als tiener echt verslaafd aan MTV.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
Oke. Opnieuw bevestiging dat ik wereldvreemd ben
35 boks!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
Mja, kan ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, andere interesses vooral denk ik. Tenminste, volgens mij zijn wij ongeveer even oud.
Oh, ja, nee, ik aan MSNquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was als tiener echt verslaafd aan MTV.
Ik vond het wel echt supertof om te zien dat ze niet compleet verbouwd is om "jong" te blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Benieuwd of Sarah Connor er wel in zit (Linda Hamilton), vind het nog steeds raar om die in Stranger Things te zien als de slechterik
Cornetto'squote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelen
Ja World's End is de wat minder er van, die kun je beter inwisselen voor Paulquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hot Fuzz en Shawn Of The Dead!
Nee, maar die is ook al oud dan he haha.quote:
Ja nog steeds heel herkenbaar en geen plastic kopquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het wel echt supertof om te zien dat ze niet compleet verbouwd is om "jong" te blijven.
Ah, iets jonger dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
Groentje.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
35 gang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik had dan altijd muziek aan, keek alleen Cartoon Network als ik tv keekquote:
Zekerquote:
Jij hebt je hark al gepakt?quote:
Ja, wat doen we hier tussen ouwe lullen zoals jij?quote:
Ik kreeg rond die tijd ook een TV op mijn kamer (zodat mijn ouders niet meer verplicht GTST moesten kijken elke avond hahaha) dus altijd MTV aan en MSN op de computer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had dan altijd muziek aan, keek alleen Cartoon Network als ik tv keek
Ja ik ga zo ook mijn filmcollectie even herorganiseren, even alle blu-rays uit alle kasten en lades trekken zodat ze niet meer overal en nergens liggenquote:
Het is best frisjes idd, maar schijnt van het weekend weer bokkoud te wordenquote:
Ook maar 1 dag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is best frisjes idd, maar schijnt van het weekend weer bokkoud te worden
Zaterdag is het fris, zondag is het koud.quote:
Het wordt -10 's nachts zaterdag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zaterdag is het fris, zondag is het koud.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
35 gang!Ik volgende maand! 1990 it is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nietquote:
Goed jezelf inpakken!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:26 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan ga ik naar een bingo. Zal wel lekker koud zijn.![]()
"2-2-2-2-2-2-2-2-2-23..."quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:26 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan ga ik naar een bingo. Zal wel lekker koud zijn.![]()
Moeten we cadeautjes mee nemen naar de meet?quote:
Ja het weekend telt als 1 dagquote:
Drieëntwintig begint bij jou met de 2 ja??quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"2-2-2-2-2-2-2-2-2-23..."
Dat derde deel vond ik ook niet zo bijzonder. Wel jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja World's End is de wat minder er van, die kun je beter inwisselen voor Paul
Soberzo, februari beste maand.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten we cadeautjes mee nemen naar de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je hoe koud het is!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Drieëntwintig begint bij jou met de 2 ja??
Bevroren hersens.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je hoe koud het is!
Boven is het altijd kouderquote:
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar die is ook al oud dan he haha.
Wijze levenslessen leren natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wat doen we hier tussen ouwe lullen zoals jij?
Boel leuke vrouwen jarig in februari.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo, februari beste maand.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:28 schreef bitterbal het volgende:
Zie op insta van die reels waar vrouwen vragen of chat gpt een man kan maken die bij ze past.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen mijn hoofd klopt niet zoNu nog even een chatbot maken en je kunt met hem chatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet weten, kom nooit hoger dan 1.60.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boven is het altijd kouder
Ah, chilled monkey brains!quote:
Mwahquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!In die Parkside reclames doet hij het nog prima.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boel leuke vrouwen jarig in februari.
Ik ken er minimaal twee.
Ah jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wijze levenslessen leren natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:28 schreef bitterbal het volgende:
Zie op insta van die reels waar vrouwen vragen of chat gpt een man kan maken die bij ze past.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen mijn hoofd klopt niet zoBeetje rare plek om je hand zo neer te leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kom nooit hoger dan 1.60.
Oh ja, Temple of Doom.quote:
Ja jou ken ik nog niet dus misschien worden het er wel drie.quote:
ja ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Beetje rare plek om je hand zo neer te leggen.
ze wil gewoon even voelenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja jou ken ik nog niet dus misschien worden het er wel drie.
euh, nee?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
jammer dat die niet echt isquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu nog even een chatbot maken en je kunt met hem chatten.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat derde deel vond ik ook niet zo bijzonder. Wel jammer.
Vat het leven wel weer samen.quote:
Ooit in de auto op weg naar vakantie gekeken met zo'n ouderwetse dvd speler die aan de bestuurdersstoel werd vastgemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef essnhills het volgende:
Trailer van 2012 opgezocht
Ohja die
Even testen.quote:
Kijken of die een schansspringer isquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of die een schansspringer is
Nog even verder chatten dan!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft mij nog niet gevraagd
Die vent heeft al een trouwring omquote:
Fokmeetquote:
Ik voel me oud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit in de auto op weg naar vakantie gekeken met zo'n ouderwetse dvd speler die aan de bestuurdersstoel werd vastgemaakt
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik vroeg of mijn hand van zijn been weg kon. nu mist die een been
[ afbeelding ]
We hadden cassettebandjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
dvd's bestonden niet eens toen ik nog achterin zat
Copilot?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn been gaat gewoon naadloos over in de bankquote:
Omdat je nog achterin zat!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
dvd's bestonden niet eens toen ik nog achterin zat
Oh, nog steeds, tenzij ik zelf achter het stuur zit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
In mijn tijd keek je naar buiten en beeldde je je in dat er iemand mee rende met de auto!
Wij hadden een cd speler in xe auto en de 'cd-map'quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En later een cd-wisselaar, met de lezer in de kofferbak.
Tip: sinds ik long covid heb ben ik niet meer wagenziekquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nog steeds, tenzij ik zelf achter het stuur zit.
Wagenziekte ditdat.
Dat zat er tussen ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden een cd speler in xe auto en de 'cd-map'
Lol jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zat er tussen ja.Maar in die tijd stapte m'n pa over van eigen auto naar lease, dus ineens alles superdeluxe.
Wel altijd de frontjes van de radio meenemen, want die waren toen nog in trek bij dieven.
Dan offer ik me liever op door te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tip: sinds ik long covid heb ben ik niet meer wagenziek
Sow.quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan offer ik me liever op door te rijden.![]()
Hij loopt over straat en verveelt zich de tering zeg heyquote:
Is dat een hond of een kat?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hip: radiozendertje met aux zodat je je mp3 spelert z'n eigen radiosignaal kon geven om op de autoradio te kunnen oppikken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef rival het volgende:
Voor de autoradio met cd speler had ik nog een soort cassettebandje waar een kabeltje uit kwam en daar kon je dan de discman op aansluiten.
Tijd om stalk appjes te sturen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:33 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is vriendin vergeten dat we hadden afgesproken.
Ohja die hadden we ook nogquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook hip: radiozendertje met aux zodat je je mp3 spelert z'n eigen radiosignaal kon geven om op de autoradio te kunnen oppikken.
Takkie.quote:
Maandje of anderhalf.quote:
Whehehe, bedoelde dat dier op dat kussentje.quote:
Kapitein Oneleg.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, bedoelde dat dier op dat kussentje.
Dat zwarte ding rechts.quote:
Wel goedkoop schoenen scoren.quote:
Ja, nu ben ik in de war.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
ik weet niet wat dat is, misschien een kledingstuk
Gebeurt ons allemaal wel eens.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gebeurt ons allemaal wel eens.
Oh? Wie draagt er nu een vest in die setting?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat het een vest ofzo is
ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Wie draagt er nu een vest in die setting?!
Takkie is een knuffelquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef bitterbal het volgende:
er is geen dier op de orginele foto
Heb je dat al gevraagd aan de AI?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
vind het toch vreemd dat AI elke keer bv het gezicht veranderd met een nieuw verzoek.Waarom kan hij het gezicht niet onthouden?
Kan ik me wel wat bij voorstellen jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dark wil ik ook eens achter elkaar kijken. Ik heb wel seizoen 1 gezien maar toen duurde het te lang tot het tweede seizoen en snapte ik er geen zak meer van.
Omdat AI.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
vind het toch vreemd dat AI elke keer bv het gezicht veranderd met een nieuw verzoek.Waarom kan hij het gezicht niet onthouden?
Ik heb A.I een kaart laten maken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
ja dat kan die idd ook niet. ook niet als je aangeeft dat alles het zelfde moet blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb A.I een kaart laten maken.
Kaart was bijna perfect. Alleen er ontbrak 1 woord.
Hij hoefde dus alleen een woord toe te voegen aan de tekst. Meer niet. Dat is niet goedgekomen, ik heb nooit meer iets soortgelijks als het eerste kaartje gezien. Ik heb wat anders gekozen uiteindelijk
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb A.I een kaart laten maken.
Kaart was bijna perfect. Alleen er ontbrak 1 woord.
Hij hoefde dus alleen een woord toe te voegen aan de tekst. Meer niet. Dat is niet goedgekomen, ik heb nooit meer iets soortgelijks als het eerste kaartje gezien. Ik heb wat anders gekozen uiteindelijk
quote:
het duurt bij mij langer dan 10 seconden om te begrijpen wat hier staatquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn hond brokjes in een doos in een doos. Het duurde 10 seconden en toen had hij brokjes
Komt door de kou.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
het duurt bij mij langer dan 10 seconden om te begrijpen wat hier staat
Watquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn hond brokjes in een doos in een doos.
Google Nano Banana gebruiken; die werkt stukken beter.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik snap hier echt helemaal geen fuck van.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn hond brokjes in een doos in een doos. Het duurde 10 seconden en toen had hij brokjes
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal geen fuck van.
quote:
GAF. Ze gaf de hond brokjes in een doos, in een doos. Als wijze van 'spelletje' denk ik?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal geen fuck van.
en dat het een banaan is is een pluspunt op zichzelfquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google Nano Banana gebruiken; die werkt stukken beter.
dat duurde dan idd langer dan 10sec voor ik die snapte.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:05 schreef Donna het volgende:
[..]
GAF. Ze gaf de hond brokjes in een doos, in een doos. Als wijze van 'spelletje' denk ik?
Als ze schansspringer waren geweest hadden ze geen nano banaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google Nano Banana gebruiken; die werkt stukken beter.
In een doos in een doos maakt het ook niet minder verwarrend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:05 schreef Donna het volgende:
[..]
GAF. Ze gaf de hond brokjes in een doos, in een doos. Als wijze van 'spelletje' denk ik?
Ja waarom heeft die doos het over een doos in een doosquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
In een doos in een doos maakt het ook niet minder verwarrend.
de dos sprak over een doos in een doos wat sowieso al een dozige opmerking is aangezien een doos op zich al een doos isquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom heeft die doos het over een doos in een doos
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom heeft die doos het over een doos in een doos
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
de dos sprak over een doos in een doos wat sowieso al een dozige opmerking is aangezien een doos op zich al een doos is
Zeg je nu dat ik dom ben?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
Ik wil niet uit de hoogte doen ofzo maar ik begreep direct wat ze bedoelde.
jij bent geweldigquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
Ik wil niet uit de hoogte doen, maar ik doe het toch..quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
https://music.youtube.com/watch?v=vQbvbrJtEGY&si=DQ9ZWVLjpcqXrZR9quote:
Ik moet dat eerst zelf beoordelen.quote:
zal ik je een geheimpje vertellen? je bent ook oud.quote:
die optie miste de rammelbak, de radio had wel het knopje maar de wisselaar zat er niet in.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En later een cd-wisselaar, met de lezer in de kofferbak.
Nou valt wel mee hoor.quote:
Kom op rival, je kunt beter dan dit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://music.youtube.com/watch?v=vQbvbrJtEGY&si=DQ9ZWVLjpcqXrZR9
ALLES KAN KAPOT ALS HET MOET! BOTTEN KAPOT, BREKENDE TANDEN, GODVERDOMME HET BEEST IS WEER WAKKER!
[..]
Ik moet dat eerst zelf beoordelen.
[..]
zal ik je een geheimpje vertellen? je bent ook oud.
[..]
Da's wel wat jammerquote:die optie miste de rammelbak, de radio had wel het knopje maar de wisselaar zat er niet in.
[..]
quote:Nou valt wel mee hoor.
Er is niets mis met dit lijstje. Als ik commentaar zou krijgen over mijn mandje dan zou ik gewoon zeggen dat ik groenten en fruit haal op de markt of bij een boer ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Supermarkttrip voor pizza, bier en koekjes dan maar.
Al m'n groente zat bij m'n eerste tripje.
Belangrijk detail.. wat voor pizza?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Supermarkttrip voor pizza, bier en koekjes dan maar.
Al m'n groente zat bij m'n eerste tripje.
Pesto salami?quote:
Eentje ZONDER beest.quote:
Hopelijk wel een beetje duidelijke ticketsquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen is mijn werk tickets aanmaken voor IT
Dozoloog rival hou je niet voor de gek!quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
Ik maak altijd tickets met: hoi er is iets mis met mijn laptop groetjesquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk wel een beetje duidelijke tickets
Hebben meer mensen daar last van?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk wel een beetje duidelijke tickets
Ik heb sowieso geen tomatensaus op mijn pizzaquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:30 schreef Ama het volgende:
Ik wil sowieso tomatensaus op mijn pizza. Soms kan barbecue ook wel.
Bekend als de boxpert!quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dozoloog rival hou je niet voor de gek!
Satesaus is beter dan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:30 schreef Ama het volgende:
Ik wil sowieso tomatensaus op mijn pizza. Soms kan barbecue ook wel.
Wat goorquote:
Ik ben aan het slonzen vandaag, dus ik doe m'n white trash imago eer aan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is niets mis met dit lijstje. Als ik commentaar zou krijgen over mijn mandje dan zou ik gewoon zeggen dat ik groenten en fruit haal op de markt of bij een boer ofzo.
Die bosco van Crosta & mollicaquote:
Heb ik wel even bij staan kijken, maar de verse die ik heb is te vergelijkbaar.quote:
Ik was even verwonderd door de stap van babyfoon naar appels, ngl.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:35 schreef Nizno het volgende:
yeah de babyfoon doet goed werk![]()
![]()
![]()
ik had twee appels waar ik geen zin in had die niet lang meer goed zouden blijven.
Dus die achter het huis geprikt op de palen rond het zonnebloemveldje...
babyfoon er op gericht.. en die stream nu een uurtje aan staan...
De eerste vogel is aan het knagen
ik gebruik babyfoons als webcamquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was even verwonderd door de stap van babyfoon naar appels, ngl.
Ja, naarmate ik verder las werd 'ie duidelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik babyfoons als webcam
Als ik had gezegd webcam hadden we vast opmerkingen richting OF gekregen... dus ja keuzes maken
Hey Michelle Lefebvrequote:Op donderdag 8 januari 2026 15:35 schreef Nizno het volgende:
yeah de babyfoon doet goed werk![]()
![]()
![]()
ik had twee appels waar ik geen zin in had die niet lang meer goed zouden blijven.
Dus die achter het huis geprikt op de palen rond het zonnebloemveldje...
babyfoon er op gericht.. en die stream nu een uurtje aan staan...
De eerste vogel is aan het knagen
Puntige lansen waar niet alleen appels op zouden kunnenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:43 schreef Nizno het volgende:
bij het uittypen van die post was ik eerder aan het dubiooen hoe ik die spijlen zou omschrijven waar de appels op gespiest zijn...
nee daarvoor is de kwaliteit van die babyfoon niet goed genoeg.quote:
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:43 schreef Nizno het volgende:
bij het uittypen van die post was ik eerder aan het dubiooen hoe ik die spijlen zou omschrijven waar de appels op gespiest zijn...
groengepunte lansquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Puntige lansen waar niet alleen appels op zouden kunnen
ja maar er zit een vogel in de weg voor die fotoquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Niks mis met OF.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ik had gezegd webcam hadden we vast opmerkingen richting OF gekregen... dus ja keuzes maken
[ afbeelding ]
Ja broer en schoonzus hebben ook zo'n webcam babyfoon dingesquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ideaal ding.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja broer en schoonzus hebben ook zo'n webcam babyfoon dinges
notedquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
¡²³¤¤¼½¾‘’¥×äåé®þüúíóö«»áßðø¶´¬æ©ñµç¿
Goed verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
¡²³¤¤¼½¾‘’¥×äåé®þüúíóö«»áßðø¶´¬æ©ñµç¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |