quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gebeurt ons allemaal wel eens.
Oh? Wie draagt er nu een vest in die setting?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat het een vest ofzo is
ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Wie draagt er nu een vest in die setting?!
Takkie is een knuffelquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef bitterbal het volgende:
er is geen dier op de orginele foto
Heb je dat al gevraagd aan de AI?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
vind het toch vreemd dat AI elke keer bv het gezicht veranderd met een nieuw verzoek.Waarom kan hij het gezicht niet onthouden?
Kan ik me wel wat bij voorstellen jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dark wil ik ook eens achter elkaar kijken. Ik heb wel seizoen 1 gezien maar toen duurde het te lang tot het tweede seizoen en snapte ik er geen zak meer van.
Omdat AI.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
vind het toch vreemd dat AI elke keer bv het gezicht veranderd met een nieuw verzoek.Waarom kan hij het gezicht niet onthouden?
Ik heb A.I een kaart laten maken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
ja dat kan die idd ook niet. ook niet als je aangeeft dat alles het zelfde moet blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb A.I een kaart laten maken.
Kaart was bijna perfect. Alleen er ontbrak 1 woord.
Hij hoefde dus alleen een woord toe te voegen aan de tekst. Meer niet. Dat is niet goedgekomen, ik heb nooit meer iets soortgelijks als het eerste kaartje gezien. Ik heb wat anders gekozen uiteindelijk
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb A.I een kaart laten maken.
Kaart was bijna perfect. Alleen er ontbrak 1 woord.
Hij hoefde dus alleen een woord toe te voegen aan de tekst. Meer niet. Dat is niet goedgekomen, ik heb nooit meer iets soortgelijks als het eerste kaartje gezien. Ik heb wat anders gekozen uiteindelijk
quote:
het duurt bij mij langer dan 10 seconden om te begrijpen wat hier staatquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn hond brokjes in een doos in een doos. Het duurde 10 seconden en toen had hij brokjes
Komt door de kou.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
het duurt bij mij langer dan 10 seconden om te begrijpen wat hier staat
Watquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn hond brokjes in een doos in een doos.
Google Nano Banana gebruiken; die werkt stukken beter.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik snap hier echt helemaal geen fuck van.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn hond brokjes in een doos in een doos. Het duurde 10 seconden en toen had hij brokjes
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal geen fuck van.
quote:
GAF. Ze gaf de hond brokjes in een doos, in een doos. Als wijze van 'spelletje' denk ik?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal geen fuck van.
en dat het een banaan is is een pluspunt op zichzelfquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google Nano Banana gebruiken; die werkt stukken beter.
dat duurde dan idd langer dan 10sec voor ik die snapte.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:05 schreef Donna het volgende:
[..]
GAF. Ze gaf de hond brokjes in een doos, in een doos. Als wijze van 'spelletje' denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |