James? In Nederland? Wat een vreemde keuze.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef Ama het volgende:
Dit waren de populairste babynamen vorig jaar:
[ afbeelding ]
Behalve dan bij films met Will Ferrell, die kunnen een 10/10 scoren maar ik ga ze niet kijkenquote:
Ik weet niet of dat vroegâh heel anders was voor populaire namen als Jan, Kees, Fred, Klaas en Henkquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer dan 2 lettergrepen is al een hele uitdaging tegenwoordig
Ik verzin het niet. 🤷🏼♀️quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
James? In Nederland? Wat een vreemde keuze.
Ja, ik had Achmed, Mo, Yusuf of Abdul verwacht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat. Of mensen die reviewbombenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat is prima
Ik kijk geen horror
Maar ik ga ook geen 1.0 scores geven aan alle horrorfilms. Maar andersom doen veel mensen dat dus wel
Ik snap zulke mensen niet
Kijk het dan gewoon niet
Dat je een continu monoloog hebt van de hoofdpersoon voor alle belangrijke gedachtes. Net als in het boek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof het 100% mogelijk is om een boek EXACT te vertalen naar film.
Ik verlang terug naar die tijdquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat vroegâh heel anders was voor populaire namen als Jan, Kees, Fred, Klaas en Henk
Arthousequote:Op donderdag 8 januari 2026 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je een continu monoloog hebt van de hoofdpersoon voor alle belangrijke gedachtes. Net als in het boek.
Maakt het vast een goed kijkbare film.
Horrorfilms halen zelden echt een hoge score. Vind ik altijd wel jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat is prima
Ik kijk geen horror
Maar ik ga ook geen 1.0 scores geven aan alle horrorfilms. Maar andersom doen veel mensen dat dus wel
Ik snap zulke mensen niet
Kijk het dan gewoon niet
Ik Mohammed maar vooral omdat dat nou eenmaal vaak gebruikt wordt voor de oudste zoon.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik had Achmed, Mo, Yusuf of Abdul verwacht.
[..]
Ja dat. Of mensen die reviewbomben
Of het worden cultfilms.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Horrorfilms halen zelden echt een hoge score. Vind ik altijd wel jammer.
Heb je wel alle films met hem een 1.0 gegeven?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan bij films met Will Ferrell, die kunnen een 10/10 scoren maar ik ga ze niet kijken
Happy Gilmore is wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alle films met Adam Sandler verdienen een 1.0.
NEEquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Happy Gilmore is wel vermakelijk
Als ik weet dat ik me aan een acteur ga ergeren dan kijk ik gewoon niet. 🤷🏼♀️quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ook, daarom kijk ik ze nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik me aan een acteur ga ergeren dan kijk ik gewoon niet. 🤷🏼♀️
Ook dan zijn de scores zelden hoger dan een 6.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of het worden cultfilms.
Nee ik geef nooit scores aan filmsquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel alle films met hem een 1.0 gegeven?
Jammer is dat want er zitten echt wel goede horrorfilms tussen die zeker wel een 8 verdienen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dan zijn de scores zelden hoger dan een 6.
Bij cultfilms blijven de cijfers wel laag ja. Maar het publiek vreet het op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dan zijn de scores zelden hoger dan een 6.
Wellesquote:
Ik ook nietquote:
| 1 | https://www.imdb.com/title/tt0483607 |
Dat heb ik met Expendablesquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, dit was een goed voorbeeld, Doomsday. Ik vond dat een heerlijk vermakelijke film ondanks dat die aan alle kanten rammelde en af en toe wat absurd was maar ik kan daar van genieten. Werd destijds ook helemaal afgemaakt dat die op een 4,5 stond op imdb. Zie dat die inmiddels wel weer een voldoende heeft daar
[ code verwijderd ]
Dit ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk nooit naar scores van films voor ik er eentje kijk. Ik bepaal gewoon op basis van beschrijving of ik de film wil zien of niet
Die was leuk ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, dit was een goed voorbeeld, Doomsday. Ik vond dat een heerlijk vermakelijke film ondanks dat die aan alle kanten rammelde en af en toe wat absurd was maar ik kan daar van genieten. Werd destijds ook helemaal afgemaakt dat die op een 4,5 stond op imdb. Zie dat die inmiddels wel weer een voldoende heeft daar
[ code verwijderd ]
Rampenfilms zijn meestal wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[ code verwijderd ]
2012 was wel tofquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rampenfilms zijn meestal wel vermakelijk
Inderdaad. Dat het een 'Engelstalige' naam is niets nieuws, maar meestal zijn ze in tegenstelling tot James meer in de tokkie hokquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Rampen van films kunnen ook goed vermaak zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rampenfilms zijn meestal wel vermakelijk
Mja, mijn man zet anders gewoon een film op. Die kent zo'n beetje alle films uit zn hoofd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Of we moeten een doorzak-avondje hebben en juist zin hebben in een belachelijk slechte film.Goeie graadmeter daarvoor is wanneer er dames met alleen voornaam in de credits staan.
James klinkt wel sophisticated.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat het een 'Engelstalige' naam is niets nieuws, maar meestal zijn ze in tegenstelling tot James meer in de tokkie hok(Wesley, Danny, Jordy, Jeffrey, Melissa etc.)
Jupquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rampen van films kunnen ook goed vermaak zijn.
Je moet er alleen je verwachtingen even op aanpassen.
Vroeger volgde ik veel series op het moment dat ze in de VS uitgezonden werden. Ook wat series die na 1 seizoen gewoon gecancelled werden helaasquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik weet niet meer hoe die gaatquote:
Dat klinkt wel als een leuk concept, lijkt een beetje op de film Blast from the past en de Netflix serie Dark. (die laatste is ook met een grotquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:57 schreef essnhills het volgende:
Er was ook zo'n film dat ze naar een grot gaan en dan zitten ze in time pockets en buiten is het alweer jaren verder etc.
Uiteindelijk zitten ze duizenden jaren in de toekomst als ze er weer uit komen.
Ik vond het wel vermakelijk, de reviews waren wat minder
Snap ik wel, met een hoop trailers heb je het meeste van de film meteen gezien ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, mijn man zet anders gewoon een film op. Die kent zo'n beetje alle films uit zn hoofd.
Ik hou ook niet van trailers. Ik wil een film gewoon met enkel plotinfo ingaan.
Ik ken deze maar ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:57 schreef essnhills het volgende:
Er was ook zo'n film dat ze naar een grot gaan en dan zitten ze in time pockets en buiten is het alweer jaren verder etc.
Uiteindelijk zitten ze duizenden jaren in de toekomst als ze er weer uit komen.
Ik vond het wel vermakelijk, de reviews waren wat minder
KREISLAUFquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een leuk concept, lijkt een beetje op de film Blast from the past en de Netflix serie Dark. (die laatste is ook met een grot)
De hele wereld vergaat zowat, meer hoef je niet te wetenquote:
Die uit 2005 was volgens mij wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die War of the Worlds van laatst moet je wel serieus skippen. Die was niet eens vermakelijk slecht, die was gewoon slecht slecht.
Ja, mijn man kijkt dus echt alle trailers. Ik snap dat niet. Dan zijn alle leuke momenten al verklaptquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik wel, met een hoop trailers heb je het meeste van de film meteen gezien ook.
dat ken ik niet, maar de film was wel leuk iigquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een leuk concept, lijkt een beetje op de film Blast from the past en de Netflix serie Dark. (die laatste is ook met een grot)
Fireflyquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger volgde ik veel series op het moment dat ze in de VS uitgezonden werden. Ook wat series die na 1 seizoen gewoon gecancelled werden helaas
Nee, dat was Day After Tomorrow.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
2012 was met die ijstijd toch? Dat de poolexpeditievent z'n zoon ging redden uit New York?
Nee, dat is the Day after Tomorrowquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
2012 was met die ijstijd toch? Dat de poolexpeditievent z'n zoon ging redden uit New York?
Dark wil ik ook eens achter elkaar kijken. Ik heb wel seizoen 1 gezien maar toen duurde het te lang tot het tweede seizoen en snapte ik er geen zak meer van.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken deze maar ben de naam kwijt.
Die moeten we vanavond gaan kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat was Day After Tomorrow.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat is the Day after Tomorrow
Ja Overmorrowquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik hem helemaal nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer
Maar ze komen dan oermensen tegen enzo, en hoe dieper ze gaan hoe meer timepockets en dan zie je die in slowmotion bewegen enzo
Nee, deze is met Ice nogwat. Cube of T, ik weet even niet welke.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die uit 2005 was volgens mij wel vermakelijk
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had van mij ook wel hogere score mogen hebben dan een 6.5. Ik vind het een leuke film.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat is the Day after Tomorrow
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik hem helemaal niet
Jij snapt duidelijk niks van films.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Was in de war met een andere filmquote:
Genoeg om een hekel aan die gast te hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk niks van films.
| 1 | https://www.imdb.com/title/tt1823672/ |
Vind m ook goedquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Had van mij ook wel hogere score mogen hebben dan een 6.5. Ik vind het een leuke film.
Wat een rampfilm was dat zeg!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet me denken aan Resident Evil 5 (game) dat zich in Afrika afspeelt. En mensen werden gek omdat je donkere vijanden neerschoot.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Chappie vond ik ook een heel erg vermakelijk film(net als District 9). Maar die werd in het begin ook helemaal gereview bombed omdat het witte Afrikanen waren en dat was allemaal racistisch
![]()
[ code verwijderd ]
Of Snowpiercerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, natuurlijk bestaat dit ook:
[ afbeelding ]
Tot nu toe wel mijn favoriete rampen film.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind m ook goed![]()
Meest indrukwekkende scene vind ik dat die piloot uit neergestortte helikopter gaat en binnen een paar seconden volledig bevriest
Snowpiercerquote:
Was dat niet zo'n mockbuster?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, natuurlijk bestaat dit ook:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een rampfilm was dat zeg!
Gaat dat over die kok uit Kitchen Nightmares?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Chappie vond ik ook een heel erg vermakelijk film :
Terminator: The Sarah Connor Chronicles en Dollhouse waren ook na 2 seizoenen geschrapt terwijl die ook fantastisch warenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger volgde ik veel series op het moment dat ze in de VS uitgezonden werden. Ook wat series die na 1 seizoen gewoon gecancelled werden helaas
*klik*quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef rival het volgende:
Over 'trailers' gesproken....
Mij kan je echt kwaad krijgen door aan het einde van een aflevering direct te beginnen met: "Volgende week in deze serie"
Sodemieter een end heen met je spoilers
Geen idee, ik ging opzoeken waar 2012 wél over ging en toen dook dit op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n mockbuster?
[..]
Ja!
Chappiequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Chappie vond ik ook een heel erg vermakelijk film(net als District 9). Maar die werd in het begin ook helemaal gereview bombed omdat het witte Afrikanen waren en dat was allemaal racistisch
![]()
[ code verwijderd ]
Ja uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snowpiercer
Wel de film, niet de serie
2012 heeft zo'n beetje alle natuurrampen in eenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging opzoeken waar 2012 wél over ging en toen dook dit op.
Chappie is leuk ja, jammer dat Die Antwoord zo walgelijk bleken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ code verwijderd ]
Nee Die Antwoord en robotsquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat dat over die kok uit Kitchen Nightmares?
Ja same. Eerste seizoen vond ik nog wel grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja uiteraardDie serie ben ik halverwege afgehaakt omdat die gewoon niet meer boeiend was
Ik mis Mindhunterquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terminator: The Sarah Connor Chronicles en Dollhouse waren ook na 2 seizoenen geschrapt terwijl die ook fantastisch waren
Ja die he!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef essnhills het volgende:
Trailer van 2012 opgezocht
Ohja die
Dat blijf wel jammer want ik vond het altijd wel leuke muziek. Maar inmiddels al jaren niet meer geluisterd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chappie is leuk ja, jammer dat Die Antwoord zo walgelijk bleken.
Qua muziek ben ik wel fan van Die Antwoord en als acteurs bleken ze het ook prima te doen in die filmquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chappie is leuk ja, jammer dat Die Antwoord zo walgelijk bleken.
Met robots heb ik slechte ervaringen.quote:
1986quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met robots heb ik slechte ervaringen.
Je zit eROP!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
waar heb ik die afstandsbediening gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |