Bij cultfilms blijven de cijfers wel laag ja. Maar het publiek vreet het op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dan zijn de scores zelden hoger dan een 6.
Wellesquote:
Ik ook nietquote:
| 1 | https://www.imdb.com/title/tt0483607 |
Dat heb ik met Expendablesquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, dit was een goed voorbeeld, Doomsday. Ik vond dat een heerlijk vermakelijke film ondanks dat die aan alle kanten rammelde en af en toe wat absurd was maar ik kan daar van genieten. Werd destijds ook helemaal afgemaakt dat die op een 4,5 stond op imdb. Zie dat die inmiddels wel weer een voldoende heeft daar
[ code verwijderd ]
Dit ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk nooit naar scores van films voor ik er eentje kijk. Ik bepaal gewoon op basis van beschrijving of ik de film wil zien of niet
Die was leuk ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, dit was een goed voorbeeld, Doomsday. Ik vond dat een heerlijk vermakelijke film ondanks dat die aan alle kanten rammelde en af en toe wat absurd was maar ik kan daar van genieten. Werd destijds ook helemaal afgemaakt dat die op een 4,5 stond op imdb. Zie dat die inmiddels wel weer een voldoende heeft daar
[ code verwijderd ]
Rampenfilms zijn meestal wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[ code verwijderd ]
2012 was wel tofquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rampenfilms zijn meestal wel vermakelijk
Inderdaad. Dat het een 'Engelstalige' naam is niets nieuws, maar meestal zijn ze in tegenstelling tot James meer in de tokkie hokquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
James? In Nederland? Wat een vreemde keuze.
Rampen van films kunnen ook goed vermaak zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rampenfilms zijn meestal wel vermakelijk
Mja, mijn man zet anders gewoon een film op. Die kent zo'n beetje alle films uit zn hoofd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Of we moeten een doorzak-avondje hebben en juist zin hebben in een belachelijk slechte film.Goeie graadmeter daarvoor is wanneer er dames met alleen voornaam in de credits staan.
James klinkt wel sophisticated.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat het een 'Engelstalige' naam is niets nieuws, maar meestal zijn ze in tegenstelling tot James meer in de tokkie hok(Wesley, Danny, Jordy, Jeffrey, Melissa etc.)
Jupquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rampen van films kunnen ook goed vermaak zijn.
Je moet er alleen je verwachtingen even op aanpassen.
Vroeger volgde ik veel series op het moment dat ze in de VS uitgezonden werden. Ook wat series die na 1 seizoen gewoon gecancelled werden helaasquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik weet niet meer hoe die gaatquote:
Dat klinkt wel als een leuk concept, lijkt een beetje op de film Blast from the past en de Netflix serie Dark. (die laatste is ook met een grotquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:57 schreef essnhills het volgende:
Er was ook zo'n film dat ze naar een grot gaan en dan zitten ze in time pockets en buiten is het alweer jaren verder etc.
Uiteindelijk zitten ze duizenden jaren in de toekomst als ze er weer uit komen.
Ik vond het wel vermakelijk, de reviews waren wat minder
Snap ik wel, met een hoop trailers heb je het meeste van de film meteen gezien ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, mijn man zet anders gewoon een film op. Die kent zo'n beetje alle films uit zn hoofd.
Ik hou ook niet van trailers. Ik wil een film gewoon met enkel plotinfo ingaan.
Ik ken deze maar ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:57 schreef essnhills het volgende:
Er was ook zo'n film dat ze naar een grot gaan en dan zitten ze in time pockets en buiten is het alweer jaren verder etc.
Uiteindelijk zitten ze duizenden jaren in de toekomst als ze er weer uit komen.
Ik vond het wel vermakelijk, de reviews waren wat minder
KREISLAUFquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een leuk concept, lijkt een beetje op de film Blast from the past en de Netflix serie Dark. (die laatste is ook met een grot)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |