Doet me denken aan Resident Evil 5 (game) dat zich in Afrika afspeelt. En mensen werden gek omdat je donkere vijanden neerschoot.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Chappie vond ik ook een heel erg vermakelijk film(net als District 9). Maar die werd in het begin ook helemaal gereview bombed omdat het witte Afrikanen waren en dat was allemaal racistisch
![]()
[ code verwijderd ]
Of Snowpiercerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, natuurlijk bestaat dit ook:
[ afbeelding ]
Tot nu toe wel mijn favoriete rampen film.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind m ook goed![]()
Meest indrukwekkende scene vind ik dat die piloot uit neergestortte helikopter gaat en binnen een paar seconden volledig bevriest
Snowpiercerquote:
Was dat niet zo'n mockbuster?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, natuurlijk bestaat dit ook:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een rampfilm was dat zeg!
Gaat dat over die kok uit Kitchen Nightmares?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Chappie vond ik ook een heel erg vermakelijk film :
Terminator: The Sarah Connor Chronicles en Dollhouse waren ook na 2 seizoenen geschrapt terwijl die ook fantastisch warenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger volgde ik veel series op het moment dat ze in de VS uitgezonden werden. Ook wat series die na 1 seizoen gewoon gecancelled werden helaas
*klik*quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef rival het volgende:
Over 'trailers' gesproken....
Mij kan je echt kwaad krijgen door aan het einde van een aflevering direct te beginnen met: "Volgende week in deze serie"
Sodemieter een end heen met je spoilers
Geen idee, ik ging opzoeken waar 2012 wél over ging en toen dook dit op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n mockbuster?
[..]
Ja!
Chappiequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Chappie vond ik ook een heel erg vermakelijk film(net als District 9). Maar die werd in het begin ook helemaal gereview bombed omdat het witte Afrikanen waren en dat was allemaal racistisch
![]()
[ code verwijderd ]
Ja uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snowpiercer
Wel de film, niet de serie
2012 heeft zo'n beetje alle natuurrampen in eenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging opzoeken waar 2012 wél over ging en toen dook dit op.
Chappie is leuk ja, jammer dat Die Antwoord zo walgelijk bleken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ code verwijderd ]
Nee Die Antwoord en robotsquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat dat over die kok uit Kitchen Nightmares?
Ja same. Eerste seizoen vond ik nog wel grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja uiteraardDie serie ben ik halverwege afgehaakt omdat die gewoon niet meer boeiend was
Ik mis Mindhunterquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terminator: The Sarah Connor Chronicles en Dollhouse waren ook na 2 seizoenen geschrapt terwijl die ook fantastisch waren
Ja die he!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef essnhills het volgende:
Trailer van 2012 opgezocht
Ohja die
Dat blijf wel jammer want ik vond het altijd wel leuke muziek. Maar inmiddels al jaren niet meer geluisterd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chappie is leuk ja, jammer dat Die Antwoord zo walgelijk bleken.
Qua muziek ben ik wel fan van Die Antwoord en als acteurs bleken ze het ook prima te doen in die filmquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chappie is leuk ja, jammer dat Die Antwoord zo walgelijk bleken.
Met robots heb ik slechte ervaringen.quote:
1986quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met robots heb ik slechte ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |