Oh, stom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij staat gelocked en vanuit daar krijg ik 'm niet uit of stil.
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer.Maar okee, die schijnt ook helemaal de weg kwijt te zijn.
De crew wil 'm er ook niet bij gezien z'n verslavingsproblematiek.quote:
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.quote:
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij staat gelocked en vanuit daar krijg ik 'm niet uit of stil.
Verstoppen dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
In een andere kamer leggen zodat je er geen last van hebt?
Onder zijn kussen oid
Ik vond het vroeger zo'n cutie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.
Oh ja? Motiveer jij hem dan ff!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.quote:
Nee want wat @IJsdraakje zegt. Ze zijn van beide kanten klaar met elkaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja? Motiveer jij hem dan ff! ::P
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is bij ons thuis echt de go-to als we niets weten om te kijken. Zķ geniaal!
Geen Arnold?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.
Dan zit ik morgen weer met dat ding.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want wat @:ijsdraakje zegt. Ze zijn van beide kanten klaar met elkaar.
Niks slechts aanquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tropic Thunder is nr 1 zo-slecht-datie-goed-is
Same same!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.
Mweh, andere interesses vooral denk ik. Tenminste, volgens mij zijn wij ongeveer even oud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?
Hot Fuzz en Shawn Of The Dead!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelen
Ik 35.quote:
Benieuwd of Sarah Connor er wel in zit (Linda Hamilton), vind het nog steeds raar om die in Stranger Things te zien als de slechterikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.
Ik was als tiener echt verslaafd aan MTV.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
Oke. Opnieuw bevestiging dat ik wereldvreemd ben
35 boks!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
Mja, kan ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, andere interesses vooral denk ik. Tenminste, volgens mij zijn wij ongeveer even oud.
Oh, ja, nee, ik aan MSNquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was als tiener echt verslaafd aan MTV.
Ik vond het wel echt supertof om te zien dat ze niet compleet verbouwd is om "jong" te blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Benieuwd of Sarah Connor er wel in zit (Linda Hamilton), vind het nog steeds raar om die in Stranger Things te zien als de slechterik
Cornetto'squote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelen
Ja World's End is de wat minder er van, die kun je beter inwisselen voor Paulquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hot Fuzz en Shawn Of The Dead!
Nee, maar die is ook al oud dan he haha.quote:
Ja nog steeds heel herkenbaar en geen plastic kopquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het wel echt supertof om te zien dat ze niet compleet verbouwd is om "jong" te blijven.
Ah, iets jonger dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
Groentje.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
35 gang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik had dan altijd muziek aan, keek alleen Cartoon Network als ik tv keekquote:
Zekerquote:
Jij hebt je hark al gepakt?quote:
Ja, wat doen we hier tussen ouwe lullen zoals jij?quote:
Ik kreeg rond die tijd ook een TV op mijn kamer (zodat mijn ouders niet meer verplicht GTST moesten kijken elke avond hahaha) dus altijd MTV aan en MSN op de computer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had dan altijd muziek aan, keek alleen Cartoon Network als ik tv keek
Ja ik ga zo ook mijn filmcollectie even herorganiseren, even alle blu-rays uit alle kasten en lades trekken zodat ze niet meer overal en nergens liggenquote:
Het is best frisjes idd, maar schijnt van het weekend weer bokkoud te wordenquote:
Ook maar 1 dag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is best frisjes idd, maar schijnt van het weekend weer bokkoud te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |