Oh, stom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij staat gelocked en vanuit daar krijg ik 'm niet uit of stil.
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer.Maar okee, die schijnt ook helemaal de weg kwijt te zijn.
De crew wil 'm er ook niet bij gezien z'n verslavingsproblematiek.quote:
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.quote:
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij staat gelocked en vanuit daar krijg ik 'm niet uit of stil.
Verstoppen dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
In een andere kamer leggen zodat je er geen last van hebt?
Onder zijn kussen oid
Ik vond het vroeger zo'n cutie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.
Oh ja? Motiveer jij hem dan ff!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig best goed met hem hoor.
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.quote:
Nee want wat @IJsdraakje zegt. Ze zijn van beide kanten klaar met elkaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja? Motiveer jij hem dan ff! ::P
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is bij ons thuis echt de go-to als we niets weten om te kijken. Zķ geniaal!
Geen Arnold?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.
Dan zit ik morgen weer met dat ding.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want wat @:ijsdraakje zegt. Ze zijn van beide kanten klaar met elkaar.
Niks slechts aanquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tropic Thunder is nr 1 zo-slecht-datie-goed-is
Same same!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was in de tijd van Viva la Bam een beetje verliefd op hem.
Mweh, andere interesses vooral denk ik. Tenminste, volgens mij zijn wij ongeveer even oud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ben ik te oud of te jong?
Hot Fuzz en Shawn Of The Dead!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat de Cornetto Trilogy, die films gaan nooit vervelen
Ik 35.quote:
Benieuwd of Sarah Connor er wel in zit (Linda Hamilton), vind het nog steeds raar om die in Stranger Things te zien als de slechterikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
James Cameron is wel bezig met een reboot. Maar dat gaat nog even duren en Arnold zal er niet inzitten.
Ik was als tiener echt verslaafd aan MTV.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 35.
Oke. Opnieuw bevestiging dat ik wereldvreemd ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |