Die vent heeft al een trouwring omquote:
Fokmeetquote:
Ik voel me oud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit in de auto op weg naar vakantie gekeken met zo'n ouderwetse dvd speler die aan de bestuurdersstoel werd vastgemaakt
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik vroeg of mijn hand van zijn been weg kon. nu mist die een been
[ afbeelding ]
We hadden cassettebandjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
dvd's bestonden niet eens toen ik nog achterin zat
Copilot?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik vroeg of mijn hand van zijn been weg kon. nu mist die een been
[ afbeelding ]
Zijn been gaat gewoon naadloos over in de bankquote:
Omdat je nog achterin zat!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
dvd's bestonden niet eens toen ik nog achterin zat
Oh, nog steeds, tenzij ik zelf achter het stuur zit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
In mijn tijd keek je naar buiten en beeldde je je in dat er iemand mee rende met de auto!
Wij hadden een cd speler in xe auto en de 'cd-map'quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En later een cd-wisselaar, met de lezer in de kofferbak.
Tip: sinds ik long covid heb ben ik niet meer wagenziekquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nog steeds, tenzij ik zelf achter het stuur zit.
Wagenziekte ditdat.
Dat zat er tussen ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden een cd speler in xe auto en de 'cd-map'
Lol jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zat er tussen ja.Maar in die tijd stapte m'n pa over van eigen auto naar lease, dus ineens alles superdeluxe.
Wel altijd de frontjes van de radio meenemen, want die waren toen nog in trek bij dieven.
Dan offer ik me liever op door te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tip: sinds ik long covid heb ben ik niet meer wagenziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |