Als ze schansspringer waren geweest hadden ze geen nano banaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google Nano Banana gebruiken; die werkt stukken beter.
In een doos in een doos maakt het ook niet minder verwarrend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:05 schreef Donna het volgende:
[..]
GAF. Ze gaf de hond brokjes in een doos, in een doos. Als wijze van 'spelletje' denk ik?
Ja waarom heeft die doos het over een doos in een doosquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
In een doos in een doos maakt het ook niet minder verwarrend.
de dos sprak over een doos in een doos wat sowieso al een dozige opmerking is aangezien een doos op zich al een doos isquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom heeft die doos het over een doos in een doos
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom heeft die doos het over een doos in een doos
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
de dos sprak over een doos in een doos wat sowieso al een dozige opmerking is aangezien een doos op zich al een doos is
Zeg je nu dat ik dom ben?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
Ik wil niet uit de hoogte doen ofzo maar ik begreep direct wat ze bedoelde.
jij bent geweldigquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
Ik wil niet uit de hoogte doen, maar ik doe het toch..quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
https://music.youtube.com/watch?v=vQbvbrJtEGY&si=DQ9ZWVLjpcqXrZR9quote:
Ik moet dat eerst zelf beoordelen.quote:
zal ik je een geheimpje vertellen? je bent ook oud.quote:
die optie miste de rammelbak, de radio had wel het knopje maar de wisselaar zat er niet in.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En later een cd-wisselaar, met de lezer in de kofferbak.
Nou valt wel mee hoor.quote:
Kom op rival, je kunt beter dan dit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://music.youtube.com/watch?v=vQbvbrJtEGY&si=DQ9ZWVLjpcqXrZR9
ALLES KAN KAPOT ALS HET MOET! BOTTEN KAPOT, BREKENDE TANDEN, GODVERDOMME HET BEEST IS WEER WAKKER!
[..]
Ik moet dat eerst zelf beoordelen.
[..]
zal ik je een geheimpje vertellen? je bent ook oud.
[..]
Da's wel wat jammerquote:die optie miste de rammelbak, de radio had wel het knopje maar de wisselaar zat er niet in.
[..]
quote:Nou valt wel mee hoor.
Er is niets mis met dit lijstje. Als ik commentaar zou krijgen over mijn mandje dan zou ik gewoon zeggen dat ik groenten en fruit haal op de markt of bij een boer ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Supermarkttrip voor pizza, bier en koekjes dan maar.
Al m'n groente zat bij m'n eerste tripje.
Belangrijk detail.. wat voor pizza?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Supermarkttrip voor pizza, bier en koekjes dan maar.
Al m'n groente zat bij m'n eerste tripje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |