Eentje ZONDER beest.quote:
Hopelijk wel een beetje duidelijke ticketsquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen is mijn werk tickets aanmaken voor IT
Dozoloog rival hou je niet voor de gek!quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef rival het volgende:
Ik wil niet uit de hoogte doen ofzo maar ik begreep direct wat ze bedoelde.
Ik maak altijd tickets met: hoi er is iets mis met mijn laptop groetjesquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk wel een beetje duidelijke tickets
Hebben meer mensen daar last van?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk wel een beetje duidelijke tickets
Ik heb sowieso geen tomatensaus op mijn pizzaquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:30 schreef Ama het volgende:
Ik wil sowieso tomatensaus op mijn pizza. Soms kan barbecue ook wel.
Bekend als de boxpert!quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dozoloog rival hou je niet voor de gek!
Satesaus is beter dan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:30 schreef Ama het volgende:
Ik wil sowieso tomatensaus op mijn pizza. Soms kan barbecue ook wel.
Wat goorquote:
Ik ben aan het slonzen vandaag, dus ik doe m'n white trash imago eer aan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is niets mis met dit lijstje. Als ik commentaar zou krijgen over mijn mandje dan zou ik gewoon zeggen dat ik groenten en fruit haal op de markt of bij een boer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |