Heb ik wel even bij staan kijken, maar de verse die ik heb is te vergelijkbaar.quote:
Ik was even verwonderd door de stap van babyfoon naar appels, ngl.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:35 schreef Nizno het volgende:
yeah de babyfoon doet goed werk![]()
![]()
![]()
ik had twee appels waar ik geen zin in had die niet lang meer goed zouden blijven.
Dus die achter het huis geprikt op de palen rond het zonnebloemveldje...
babyfoon er op gericht.. en die stream nu een uurtje aan staan...
De eerste vogel is aan het knagen
ik gebruik babyfoons als webcamquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was even verwonderd door de stap van babyfoon naar appels, ngl.
Ja, naarmate ik verder las werd 'ie duidelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik babyfoons als webcam
Als ik had gezegd webcam hadden we vast opmerkingen richting OF gekregen... dus ja keuzes maken
Hey Michelle Lefebvrequote:Op donderdag 8 januari 2026 15:35 schreef Nizno het volgende:
yeah de babyfoon doet goed werk![]()
![]()
![]()
ik had twee appels waar ik geen zin in had die niet lang meer goed zouden blijven.
Dus die achter het huis geprikt op de palen rond het zonnebloemveldje...
babyfoon er op gericht.. en die stream nu een uurtje aan staan...
De eerste vogel is aan het knagen
Puntige lansen waar niet alleen appels op zouden kunnenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:43 schreef Nizno het volgende:
bij het uittypen van die post was ik eerder aan het dubiooen hoe ik die spijlen zou omschrijven waar de appels op gespiest zijn...
nee daarvoor is de kwaliteit van die babyfoon niet goed genoeg.quote:
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:43 schreef Nizno het volgende:
bij het uittypen van die post was ik eerder aan het dubiooen hoe ik die spijlen zou omschrijven waar de appels op gespiest zijn...
groengepunte lansquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Puntige lansen waar niet alleen appels op zouden kunnen
ja maar er zit een vogel in de weg voor die fotoquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Niks mis met OF.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ik had gezegd webcam hadden we vast opmerkingen richting OF gekregen... dus ja keuzes maken
[ afbeelding ]
Ja broer en schoonzus hebben ook zo'n webcam babyfoon dingesquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ideaal ding.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja broer en schoonzus hebben ook zo'n webcam babyfoon dinges
notedquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
¡²³¤¤¼½¾‘’¥×äåé®þüúíóö«»áßðø¶´¬æ©ñµç¿
Goed verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
¡²³¤¤¼½¾‘’¥×äåé®þüúíóö«»áßðø¶´¬æ©ñµç¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |