SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Samequote:
Dat was wel zo'n film die helemaal werd opgehyped maar het niet kon waarmakenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2012 heeft zo'n beetje alle natuurrampen in een
The Core heette die.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef essnhills het volgende:
Je hebt ook die ene dat ze naar het binnenste van xe aarde gaan om de aardkern weer in beweging te bombarderen
Effecten waren wel tof.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n film die helemaal werd opgehyped maar het niet kon waarmaken
The Core?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef essnhills het volgende:
Je hebt ook die ene dat ze naar het binnenste van xe aarde gaan om de aardkern weer in beweging te bombarderen
Ja, eensquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n film die helemaal werd opgehyped maar het niet kon waarmaken
Knoxville is bijna 60!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef Ama het volgende:
Ik lees net dat deze zomer ook een nieuwe Jackass film komt. Vind ik ook altijd wel vermakelijk.26 juni.
De eerste twee Terminator-films zijn wel klassiekers hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin , doelde op Skynet en kompanen. Transformers blijft heilig voor ons.
quote:
quote:
Zeker. Mag die nog altijd graag zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste twee Terminator-films zijn wel klassiekers hoor.
Ik denk dat er een kern van waarheid inzitquote:
De eerste is gewoon een horrorfilm. De tweede een heerlijke actiefilm.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker. Mag die nog altijd graag zien.
Whehehe, klopt. Ze kunnen beter niet meer gaan stunten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
De hele cast is een jaartje ouder inmiddels.
We gaan tot de kern!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat er een kern van waarheid inzit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |