SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Van Veen had geen schijn van kans.quote:
Nee de uitslag is nogal duidelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Veen had geen schijn van kans.
Ik las het, ja...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Veen had geen schijn van kans.
Goedenavond Rataplan! En nog een heel mooi 2026 gewenst.quote:
Nou echt he….quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef livelink het volgende:
Als ik Lady Mary was zou ik het ook uitmaken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met de mooie stem van Scott Walker
Is dit Jacques Herb?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef livelink het volgende:
Als ik Lady Mary was zou ik het ook uitmaken.
De arme man heeft zijn verdriet verdronken.quote:
Raam open en dit plaatje onmiddellijk naar buiten werpen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Raam open en dit plaatje onmiddellijk naar buiten werpen.
Raam dicht doen en iedere betrokkenheid ontkennen
* DJ11 gaat het topic "dingen die je pas jaren later hebt begrepen" in GC zoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met de mooie stem van Scott Walker
Is dit Jacques Herb?
Dank je! Dat wens ik jullie ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Rataplan! En nog een heel mooi 2026 gewenst.
Is toch slim als je op de uitkijk staat voor je schip dat binnen moet komen? Meer kans dat een van de drie hem ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel gek dat ze allemaal een andere kant op kijken. Gingen ze wel met dezelfde boot mee?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch slim als je op de uitkijk staat voor je schip dat binnen moet komen? Meer kans dat een van de drie hem ziet.
Ik kan nu heel intelligent doen, maar ik kende the Walker Brothers al niet eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 gaat het topic "dingen die je pas jaren later hebt begrepen" in GC zoeken.
Nooit geweten dat Scott Walker en The Walker Brothers bij elkaar horen. Ik heb nooit een verband gelegd
Wat kan die Taupin toch mooie teksten schrijvenquote:
Samen met SOnniequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de eerste set niet meer…
Cher - Little Man
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat kan die Taupin toch mooie teksten schrijven
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de eerste set niet meer…
Cher - Little Man
quote:
"Make It Easy on Yourself" en "The Sun Ain't Gonna Shine (Anymore)" zijn toch wel behoorlijk bekend.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan nu heel intelligent doen, maar ik kende the Walker Brothers al niet eens.
Ah, die laatste ken ik sowieso wel, maar dan wist ik weer niet dat dat The Walker Brothers zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Make It Easy on Yourself" en "The Sun Ain't Gonna Shine (Anymore)" zijn toch wel behoorlijk bekend.
Verrekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem jij een trekzak in je handen, dan doe ik een geweer…
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame heeft een tril-ei ingeslikt…
Het is de nicht van Demis Roussous denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame heeft een tril-ei ingeslikt…
Ja, ik snap wel dat hij het in een ander bandje wil gaan proberen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Die stem lijkt op die ene, van dat bandje
Heel even dacht ik dat dit weer The Beatles waren.quote:
Dat snap ik wel, qua stijl past het wel bij hun…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat dit weer The Beatles waren.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dmitri van Tooren oid Hey Komaan
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Dimitri van Tooren - Hey komaan, laat je gaan
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die B kant hoef je dus niet te draaien
Oh, dat is mij gelukkig bespaard gebleven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Doet me denken aan de lessen volksdansen die we op de lagere school soms kregen in plaats van gymnastiek.
Verschrikkelijk…
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die B kant hoef je dus niet te draaien
Mij ook gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is mij gelukkig bespaard gebleven.
Rondjes huppelen op In Dolce Jubili van Mike Oldfield…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is mij gelukkig bespaard gebleven.
Dat kan ik me voorstellen. Eén bepaald nummer - ik noem het uiteraard niet - roept bij mij ook altijd trauma's op wat dansles betreft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Doet me denken aan de lessen volksdansen die we op de lagere school soms kregen in plaats van gymnastiek.
Verschrikkelijk…
Dat is not funnyquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondjes huppelen op In Dolce Jubili van Mike Oldfield…
Beterschap, ook aan DDM. Doe rustig aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het vandaag niet redden tot het eind.
Restjes griep. Verstandig om mijn bed op te zoeken.
Dank voor de muziek en fijne avond nog
Was denk nog de plaat voor summertime. Met wat vertragingquote:
Met aanvankelijk mijn post over de Jamies…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was denk nog de plaat voor summertime. Met wat vertraging
Ja, was even aan het kijken voor een drankje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was denk nog de plaat voor summertime. Met wat vertraging
Welterusten en verstandig om even goed uit te zieken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het vandaag niet redden tot het eind.
Restjes griep. Verstandig om mijn bed op te zoeken.
Dank voor de muziek en fijne avond nog
En toen bleek de slijter al een tijdje gesloten te zijn…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, was even aan het kijken voor een drankje.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Why Don't You Change Your Mind - Van wie ook al weer?
Hoi Shii, pak je het laatste half uurtje nog even mee?quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Shii, pak je het laatste half uurtje nog even mee?
Ik heb geen idee wat het is, maar ik vind het niet best klinken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:36 schreef livelink het volgende:
Medicinal Compound klinkt zo vrolijk.
Volgens mij een soort homeopathische medicijnen of kruidenmedicatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is, maar ik vind het niet best klinken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mijn pillen maar al vast innemen
Mijn zoon vroeg me net of ik mijn medicijn al had ingenomen. Dat doe ik normaal om 22.30. Nee, dus. Helemaal vergeten. Maar goed dat hij het me bijna elke avond even vraagt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mijn pillen maar al vast innemen
Ik doe het meestal bij het tandenpoetsen, maar omdat we het over medicinal hadden, dacht ik waarom niet nuquote:[b]Op zaterdag 3 januari 2026 23:39 schreef livelink het volgende:[/bda
[..]
Mijn zoon vroeg me net of ik mijn medicijn al had ingenomen. Dat doe ik normaal om 22.30. Nee, dus. Helemaal vergeten. Maar goed dat hij het me bijna elke avond even vraagt.
Nu niet per ongeluk bij het tandenpoetsen nogmaals doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe het meestal bij het tandenpoetsen, maar omdat we het over medicinal hadden, dacht ik waarom niet nu
Nee, gebeurt denk ik niet. Het is ook een baxterrol, dus kan ik al aan het zakje zien dat het voor morgen vroeg isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu niet per ongeluk bij het tandenpoetsen nogmaals doen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Die stem lijkt op die ene, van dat bandje
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:50 schreef Shii het volgende:
Gloria Gaynor - Gonna getta along without you now.
quote:
Eerder vandaag toch wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Was even buiten, die sneeuw wil hier niet vallen…
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nauwelijks, wit is het hier niet geweest…
Ja, maar het kan ook nog The Communards zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die stem herkent zelfs een dove
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook nog The Communards zijn.
Hier wel. De stoepen zijn besneeuwd. De straten niet, omdat er goed is gestrooid. Dat doen ze hier over het algemeen prima.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nauwelijks, wit is het hier niet geweest…
Ah, dat is niks inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Het hoogtepunt qua sneeuw hier vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
John Denver thank god im a countryboy
Wat een ellende in die kou.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een half uur bij de bushalte gestaan en gewacht op bussen die niet kwamen. Uiteindelijk gaf ik het op en liep ik weg en ik was zo'n 20 meter verder toen er net wel een bus aan kwam. Moest ik toch nog hollen. Dat was rond 14.30 en dat was ook zo'n beetje de eerste bus die vandaag reed. Terug ging gelukkig makkelijker.
Dat is wel heeeel minimalistischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Het hoogtepunt qua sneeuw hier vandaag:
[ afbeelding ]
Dankjewel Melting.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
En wellicht tot donderdag.
Slaap lekker.
[ afbeelding ]
Dat snap ik wel. Het blijft toch verraderlijk glad.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou eigenlijk naar mijn vader gaan (hij woont in een dorp naast Eindhoven), maar hij belde vanmorgen dat hij liever niet had dat ik kwam vanwege het weer...
Ja, ik moest juist naar mijn vader om hem te vertellen dat mijn zus morgen niet kwam lunchen vanwege het weer. En als hij dat niet persoonlijk hoort, raakt hij in paniek. En de telefoon kan hij niet meer opnemen. Maar goed, het lukte me dus uiteindelijk. Ik was rond 17.30 thuis en rond 18.00 hoorde ik dat de bussen helemaal gingen stoppen met rijden, dus het was nog allemaal nog net gelukt.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou eigenlijk naar mijn vader gaan (hij woont in een dorp naast Eindhoven), maar hij belde vanmorgen dat hij liever niet had dat ik kwam vanwege het weer...
Ik dacht inderdaad dat de sneeuwval echt heel landelijk wasquote:Op zondag 4 januari 2026 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb die foto maar genomen, omdat niemand geloofde dat er hier niets lag…
Jawel, het sneeuwt regelmatig licht, maar desondanks, meer dan 1 cm dik is het hier nu niet en het smelt steeds weer weg…quote:Op zondag 4 januari 2026 17:47 schreef livelink het volgende:
Nog steeds geen sneeuw @:MadMaster? Hier sneeuwt het weer volop nu.
Je mist dan wel het mooie plaatje, maar niet de bijbehorende toestanden.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, het sneeuwt regelmatig licht, maar desondanks, meer dan 1 cm dik is het hier nu niet en het smelt steeds weer weg…
En anders thuis laten bezorgen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komen voornamelijk mensen met kinderen op de slee langs en af en toe een auto die heeel voorzichtig rijdt, volgens mij is onze straat spekglad.
De ziekenboeg hangt nog steeds gezellig samen op de bank, morgen gaat Symph waarschijnlijk weer wat boodschappen halen. Dat was wel een voordeel van ons vorige huis hoor, dat we een paar winkels op 2 minuten lopen hadden: snowboots aan en gaan.
Alle voorgaande berichten over weinig sneeuw zijn inmiddels niet meer van kracht.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mist dan wel het mooie plaatje, maar niet de bijbehorende toestanden.
Welkomquote:
Valt mee, er ligt nog geen 10 cm hier. Heb wel veel erger meegemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En helemaal ingesneeuwd in de polder?
Is een band met 2 gezichten, in het begin maakten ze doommetal en dat vond ik niet echt goed maar hun rustige werk is geweldig.quote:
Hier ligt een laagje maar vanmiddag was het vooral hagel en regen wat er viel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee, er ligt nog geen 10 cm hier. Heb wel veel erger meegemaakt.
Hier ligt echt wel een heel dik pak. Leuk, die vogeltjes. Mijn tuin heeft ook altijd wel veel vogeltjes. Ik kijk er graag naar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt een laagje maar vanmiddag was het vooral hagel en regen wat er viel.
En voor het eerst hebben de vogels onze tuin ontdekt.
Daar hadden we hem ook op ingericht. Roodborstjes, merels en de laatste paar dagen tientallen spreeuwen.
Leuk! Hier niet veel vogels in de tuin gezien. Zo nu en dan een verdwaalde koolmees of ekster en dat is het wel. Misschien moet ik ze maar eens gaan voeren…quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt een laagje maar vanmiddag was het vooral hagel en regen wat er viel.
En voor het eerst hebben de vogels onze tuin ontdekt.
Daar hadden we hem ook op ingericht. Roodborstjes, merels en de laatste paar dagen tientallen spreeuwen.
Volgens mij wisselen ze ook regelmatig van maatsoort.quote:
Ja, dat helpt wel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk! Hier niet veel vogels in de tuin gezien. Zo nu en dan een verdwaalde koolmees of ekster en dat is het wel. Misschien moet ik ze maar eens gaan voeren…
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij wisselen ze ook regelmatig van maatsoort.
Vorig jaar hadden we voor een vermogen aan voer staan, geen vogel gezien.quote:
het feit dat ik gras heb, helpt ook wel. En een hoop bomen in en om de tuin. En terugsnoeien doe ik inderdaad ook niet. Maar dat is meer luiheid en vooral onkunde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we voor een vermogen aan voer staan, geen vogel gezien.
We snoeien niets terug in het najaar, dus we hebben een walhalla aan zaaddozen en bessen in de tuin.
En insecten. Dus voor elk wat wils.
Echt een leuke versiequote:Op woensdag 7 januari 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
Klinkt zo een stuk beter dan het origineel.
Het is alleen niet haar meest toegankelijke liedje.quote:
Ik vond het toch wel mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is alleen niet haar meest toegankelijke liedje.
Zo, over melancholisch gesproken...quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef brother52 het volgende:
Death Cab For Cutie - The Ice Is Getting Thinner
Daar komen er straks nog een paar van. Ik vind het ook wel een beetje bij het weer passen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, over melancholisch gesproken...
Niet zozeer bij het weer, maar wel bij de wintermaanden. Juist met sneeuw heeft het allemaal nog wat vrolijks, vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar komen er straks nog een paar van. Ik vind het ook wel een beetje bij het weer passen.
Sneeuw is leuk als je de deur niet uit hoeft…quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet zozeer bij het weer, maar wel bij de wintermaanden. Juist met sneeuw heeft het allemaal nog wat vrolijks, vind ik.
Als je niet ergens op tijd hoeft te zijn, meer. Ik vind wandelen in de sneeuw wel leuk. Ik heb gisterenavond ook nog een wandeling gemaakt. Het wordt stress zodra je ergens echt moet zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk als je de deur niet uit hoeft…
Hangt er een beetje vanaf of je met de auto/fiets gaat of lopen. Vind het heerlijk om door de sneeuw te banjeren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk als je de deur niet uit hoeft…
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef brother52 het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds - Fifteen Feet Of Pure White Snow
Goedenavondquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Net even met de auto pellets opgehaald bij de Hornbach, want de voorraad slinkt snel met dit weer.
Was prima te doen. Het dooit en regent hier en dus de sneeuw verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik tune zo in…
Geniet maar even van de rust. Ik heb het nu wel koud, trouwens. De kamer is lastig tot 20 graden te stoken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Pellets weer opgeborgen onder het genot van een muziekje.
Nu op de plaats rust…
Neem een pelletkachel, binnen een half uur is het 3 graden of meer warmer…quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet maar even van de rust. Ik heb het nu wel koud, trouwens. De kamer is lastig tot 20 graden te stoken.
Ja, klinkt aanlokkelijk nu. Maar gaat hem waarschijnlijk niet worden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een pelletkachel, binnen een half uur is het 3 graden of meer warmer…
Dan maar een warmtedekentje aanschaffen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klinkt aanlokkelijk nu. Maar gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Ja, die heb ik ergens zelfs. Maar even zoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar een warmtedekentje aanschaffen?
Gewoon weghalen en vliegen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:44 schreef brother52 het volgende:
Deze is voor de klm.
Nada Surf - Ice on the Wing
Ik denk elk jaar wel even aan het Hemeltje. En nu met Zwitserland helemaal. Het is zo ongelooflijk triest. En zowel in Volendam als nu in Zwitserland zijn ze allemaal ook zo verschrikkelijk jongquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk ondertussen met een schuin oog naar de documentaire over de brand in Volendam.
Verschrikkelijk, nog steeds.
We hebben toen met wat Ajax en Volendam supporters een collecte gehouden in de Arena en een kleine 23.000 gulden opgehaald en geschonken aan het buurthuis waar veel van de slachtoffers ook vaak kwamen. Het Rode Kruis had ook een actie, maar die vertrouwden we niet…
En dan vorige week dat soortgelijke horror scenario in Zwitserland…
Ja, ik ken haar wel als cabaratier en daar zong ze natuurlijk al, maar ik wist niet dat ze buiten dat ook zong.quote:
Is een andere Lisa Loebquote:
Wij floten de eerste wedstrijd van de heren van Volendam na de brand. De stilte vooraf was indrukwekkend .quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk ondertussen met een schuin oog naar de documentaire over de brand in Volendam.
Verschrikkelijk, nog steeds.
We hebben toen met wat Ajax en Volendam supporters een collecte gehouden in de Arena en een kleine 23.000 gulden opgehaald en geschonken aan het buurthuis waar veel van de slachtoffers ook vaak kwamen. Het Rode Kruis had ook een actie, maar die vertrouwden we niet…
En dan vorige week dat soortgelijke horror scenario in Zwitserland…
Ik heb er toch geen ruk van verstaan, dus als dit over deegwaar in die plaats was gegaan, geloofde ik het ook…quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:55 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het gecontroleerd maar het dooit in Tytsjerk dus ik mag mogen draaien![]()
Strawelte - Teiwaar Yn Tytjerksteradiel
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen ruk van verstaan, dus als dit over deegwaar in die plaats was gegaan, geloofde ik het ook…
Absoluutquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Lekkere songs, fijne variatie in stijlen…
Dan is er daar behoorlijk wat meer gevallen dan hier… of het dak had gewoon een waardeloze constructie…quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Over winter en zo gesproken:
Mocht er iemand van hier sporten in Hal 22 in Utrecht, dat is voorlopig even niet mogelijk…
https://www.nu.nl/binnenl(...)and-meer-binnen.html
Bij Thialf waren ze ook al met man en macht het dak aan leegscheppenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is er daar behoorlijk wat meer gevallen dan hier… of het dak had gewoon een waardeloze constructie…
Allebei denk ik. Er is in de provincie Utrecht echt wel veel gevallen, maar ik denk dat het gebouw ook niet heel sterk was, als ik zie hoe het er nu uitziet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is er daar behoorlijk wat meer gevallen dan hier… of het dak had gewoon een waardeloze constructie…
Hier is na een enorme plensbui een paar jaar geleden is het dak van een Praxis vestiging hier vlakbij op soortgelijke wijze ingestort.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |