Geniet maar even van de rust. Ik heb het nu wel koud, trouwens. De kamer is lastig tot 20 graden te stoken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Pellets weer opgeborgen onder het genot van een muziekje.
Nu op de plaats rust…
Neem een pelletkachel, binnen een half uur is het 3 graden of meer warmer…quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet maar even van de rust. Ik heb het nu wel koud, trouwens. De kamer is lastig tot 20 graden te stoken.
Ja, klinkt aanlokkelijk nu. Maar gaat hem waarschijnlijk niet worden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een pelletkachel, binnen een half uur is het 3 graden of meer warmer…
Dan maar een warmtedekentje aanschaffen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klinkt aanlokkelijk nu. Maar gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Ja, die heb ik ergens zelfs. Maar even zoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar een warmtedekentje aanschaffen?
Gewoon weghalen en vliegen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:44 schreef brother52 het volgende:
Deze is voor de klm.
Nada Surf - Ice on the Wing
Ik denk elk jaar wel even aan het Hemeltje. En nu met Zwitserland helemaal. Het is zo ongelooflijk triest. En zowel in Volendam als nu in Zwitserland zijn ze allemaal ook zo verschrikkelijk jongquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk ondertussen met een schuin oog naar de documentaire over de brand in Volendam.
Verschrikkelijk, nog steeds.
We hebben toen met wat Ajax en Volendam supporters een collecte gehouden in de Arena en een kleine 23.000 gulden opgehaald en geschonken aan het buurthuis waar veel van de slachtoffers ook vaak kwamen. Het Rode Kruis had ook een actie, maar die vertrouwden we niet…
En dan vorige week dat soortgelijke horror scenario in Zwitserland…
Ja, ik ken haar wel als cabaratier en daar zong ze natuurlijk al, maar ik wist niet dat ze buiten dat ook zong.quote:
Is een andere Lisa Loebquote:
Wij floten de eerste wedstrijd van de heren van Volendam na de brand. De stilte vooraf was indrukwekkend .quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk ondertussen met een schuin oog naar de documentaire over de brand in Volendam.
Verschrikkelijk, nog steeds.
We hebben toen met wat Ajax en Volendam supporters een collecte gehouden in de Arena en een kleine 23.000 gulden opgehaald en geschonken aan het buurthuis waar veel van de slachtoffers ook vaak kwamen. Het Rode Kruis had ook een actie, maar die vertrouwden we niet…
En dan vorige week dat soortgelijke horror scenario in Zwitserland…
Ik heb er toch geen ruk van verstaan, dus als dit over deegwaar in die plaats was gegaan, geloofde ik het ook…quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:55 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het gecontroleerd maar het dooit in Tytsjerk dus ik mag mogen draaien![]()
Strawelte - Teiwaar Yn Tytjerksteradiel
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen ruk van verstaan, dus als dit over deegwaar in die plaats was gegaan, geloofde ik het ook…
Absoluutquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Lekkere songs, fijne variatie in stijlen…
Dan is er daar behoorlijk wat meer gevallen dan hier… of het dak had gewoon een waardeloze constructie…quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Over winter en zo gesproken:
Mocht er iemand van hier sporten in Hal 22 in Utrecht, dat is voorlopig even niet mogelijk…
https://www.nu.nl/binnenl(...)and-meer-binnen.html
Bij Thialf waren ze ook al met man en macht het dak aan leegscheppenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is er daar behoorlijk wat meer gevallen dan hier… of het dak had gewoon een waardeloze constructie…
Allebei denk ik. Er is in de provincie Utrecht echt wel veel gevallen, maar ik denk dat het gebouw ook niet heel sterk was, als ik zie hoe het er nu uitziet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is er daar behoorlijk wat meer gevallen dan hier… of het dak had gewoon een waardeloze constructie…
Hier is na een enorme plensbui een paar jaar geleden is het dak van een Praxis vestiging hier vlakbij op soortgelijke wijze ingestort.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |