Welkomquote:
Valt mee, er ligt nog geen 10 cm hier. Heb wel veel erger meegemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En helemaal ingesneeuwd in de polder?
Is een band met 2 gezichten, in het begin maakten ze doommetal en dat vond ik niet echt goed maar hun rustige werk is geweldig.quote:
Hier ligt een laagje maar vanmiddag was het vooral hagel en regen wat er viel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee, er ligt nog geen 10 cm hier. Heb wel veel erger meegemaakt.
Hier ligt echt wel een heel dik pak. Leuk, die vogeltjes. Mijn tuin heeft ook altijd wel veel vogeltjes. Ik kijk er graag naar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt een laagje maar vanmiddag was het vooral hagel en regen wat er viel.
En voor het eerst hebben de vogels onze tuin ontdekt.
Daar hadden we hem ook op ingericht. Roodborstjes, merels en de laatste paar dagen tientallen spreeuwen.
Leuk! Hier niet veel vogels in de tuin gezien. Zo nu en dan een verdwaalde koolmees of ekster en dat is het wel. Misschien moet ik ze maar eens gaan voeren…quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt een laagje maar vanmiddag was het vooral hagel en regen wat er viel.
En voor het eerst hebben de vogels onze tuin ontdekt.
Daar hadden we hem ook op ingericht. Roodborstjes, merels en de laatste paar dagen tientallen spreeuwen.
Volgens mij wisselen ze ook regelmatig van maatsoort.quote:
Ja, dat helpt wel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk! Hier niet veel vogels in de tuin gezien. Zo nu en dan een verdwaalde koolmees of ekster en dat is het wel. Misschien moet ik ze maar eens gaan voeren…
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij wisselen ze ook regelmatig van maatsoort.
Vorig jaar hadden we voor een vermogen aan voer staan, geen vogel gezien.quote:
het feit dat ik gras heb, helpt ook wel. En een hoop bomen in en om de tuin. En terugsnoeien doe ik inderdaad ook niet. Maar dat is meer luiheid en vooral onkunde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we voor een vermogen aan voer staan, geen vogel gezien.
We snoeien niets terug in het najaar, dus we hebben een walhalla aan zaaddozen en bessen in de tuin.
En insecten. Dus voor elk wat wils.
Echt een leuke versiequote:Op woensdag 7 januari 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
Klinkt zo een stuk beter dan het origineel.
Het is alleen niet haar meest toegankelijke liedje.quote:
Ik vond het toch wel mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is alleen niet haar meest toegankelijke liedje.
Zo, over melancholisch gesproken...quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef brother52 het volgende:
Death Cab For Cutie - The Ice Is Getting Thinner
Daar komen er straks nog een paar van. Ik vind het ook wel een beetje bij het weer passen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, over melancholisch gesproken...
Niet zozeer bij het weer, maar wel bij de wintermaanden. Juist met sneeuw heeft het allemaal nog wat vrolijks, vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar komen er straks nog een paar van. Ik vind het ook wel een beetje bij het weer passen.
Sneeuw is leuk als je de deur niet uit hoeft…quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet zozeer bij het weer, maar wel bij de wintermaanden. Juist met sneeuw heeft het allemaal nog wat vrolijks, vind ik.
Als je niet ergens op tijd hoeft te zijn, meer. Ik vind wandelen in de sneeuw wel leuk. Ik heb gisterenavond ook nog een wandeling gemaakt. Het wordt stress zodra je ergens echt moet zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk als je de deur niet uit hoeft…
Hangt er een beetje vanaf of je met de auto/fiets gaat of lopen. Vind het heerlijk om door de sneeuw te banjeren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk als je de deur niet uit hoeft…
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef brother52 het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds - Fifteen Feet Of Pure White Snow
Goedenavondquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Net even met de auto pellets opgehaald bij de Hornbach, want de voorraad slinkt snel met dit weer.
Was prima te doen. Het dooit en regent hier en dus de sneeuw verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik tune zo in…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |