quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nauwelijks, wit is het hier niet geweest…
Ja, maar het kan ook nog The Communards zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die stem herkent zelfs een dove
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook nog The Communards zijn.
Hier wel. De stoepen zijn besneeuwd. De straten niet, omdat er goed is gestrooid. Dat doen ze hier over het algemeen prima.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nauwelijks, wit is het hier niet geweest…
Ah, dat is niks inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Het hoogtepunt qua sneeuw hier vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
John Denver thank god im a countryboy
Wat een ellende in die kou.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een half uur bij de bushalte gestaan en gewacht op bussen die niet kwamen. Uiteindelijk gaf ik het op en liep ik weg en ik was zo'n 20 meter verder toen er net wel een bus aan kwam. Moest ik toch nog hollen. Dat was rond 14.30 en dat was ook zo'n beetje de eerste bus die vandaag reed. Terug ging gelukkig makkelijker.
Dat is wel heeeel minimalistischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Het hoogtepunt qua sneeuw hier vandaag:
[ afbeelding ]
Dankjewel Melting.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
En wellicht tot donderdag.
Slaap lekker.
[ afbeelding ]
Dat snap ik wel. Het blijft toch verraderlijk glad.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou eigenlijk naar mijn vader gaan (hij woont in een dorp naast Eindhoven), maar hij belde vanmorgen dat hij liever niet had dat ik kwam vanwege het weer...
Ja, ik moest juist naar mijn vader om hem te vertellen dat mijn zus morgen niet kwam lunchen vanwege het weer. En als hij dat niet persoonlijk hoort, raakt hij in paniek. En de telefoon kan hij niet meer opnemen. Maar goed, het lukte me dus uiteindelijk. Ik was rond 17.30 thuis en rond 18.00 hoorde ik dat de bussen helemaal gingen stoppen met rijden, dus het was nog allemaal nog net gelukt.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou eigenlijk naar mijn vader gaan (hij woont in een dorp naast Eindhoven), maar hij belde vanmorgen dat hij liever niet had dat ik kwam vanwege het weer...
Ik dacht inderdaad dat de sneeuwval echt heel landelijk wasquote:Op zondag 4 januari 2026 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb die foto maar genomen, omdat niemand geloofde dat er hier niets lag…
Jawel, het sneeuwt regelmatig licht, maar desondanks, meer dan 1 cm dik is het hier nu niet en het smelt steeds weer weg…quote:Op zondag 4 januari 2026 17:47 schreef livelink het volgende:
Nog steeds geen sneeuw @:MadMaster? Hier sneeuwt het weer volop nu.
Je mist dan wel het mooie plaatje, maar niet de bijbehorende toestanden.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, het sneeuwt regelmatig licht, maar desondanks, meer dan 1 cm dik is het hier nu niet en het smelt steeds weer weg…
En anders thuis laten bezorgen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komen voornamelijk mensen met kinderen op de slee langs en af en toe een auto die heeel voorzichtig rijdt, volgens mij is onze straat spekglad.
De ziekenboeg hangt nog steeds gezellig samen op de bank, morgen gaat Symph waarschijnlijk weer wat boodschappen halen. Dat was wel een voordeel van ons vorige huis hoor, dat we een paar winkels op 2 minuten lopen hadden: snowboots aan en gaan.
Alle voorgaande berichten over weinig sneeuw zijn inmiddels niet meer van kracht.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mist dan wel het mooie plaatje, maar niet de bijbehorende toestanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |