quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nauwelijks, wit is het hier niet geweest…
Ja, maar het kan ook nog The Communards zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die stem herkent zelfs een dove
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook nog The Communards zijn.
Hier wel. De stoepen zijn besneeuwd. De straten niet, omdat er goed is gestrooid. Dat doen ze hier over het algemeen prima.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nauwelijks, wit is het hier niet geweest…
Ah, dat is niks inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Het hoogtepunt qua sneeuw hier vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
John Denver thank god im a countryboy
Wat een ellende in die kou.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een half uur bij de bushalte gestaan en gewacht op bussen die niet kwamen. Uiteindelijk gaf ik het op en liep ik weg en ik was zo'n 20 meter verder toen er net wel een bus aan kwam. Moest ik toch nog hollen. Dat was rond 14.30 en dat was ook zo'n beetje de eerste bus die vandaag reed. Terug ging gelukkig makkelijker.
Dat is wel heeeel minimalistischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Het hoogtepunt qua sneeuw hier vandaag:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |