quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame heeft een tril-ei ingeslikt…
Het is de nicht van Demis Roussous denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame heeft een tril-ei ingeslikt…
Ja, ik snap wel dat hij het in een ander bandje wil gaan proberen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Die stem lijkt op die ene, van dat bandje
Heel even dacht ik dat dit weer The Beatles waren.quote:
Dat snap ik wel, qua stijl past het wel bij hun…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat dit weer The Beatles waren.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dmitri van Tooren oid Hey Komaan
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Dimitri van Tooren - Hey komaan, laat je gaan
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die B kant hoef je dus niet te draaien
Oh, dat is mij gelukkig bespaard gebleven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Doet me denken aan de lessen volksdansen die we op de lagere school soms kregen in plaats van gymnastiek.
Verschrikkelijk…
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die B kant hoef je dus niet te draaien
Mij ook gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is mij gelukkig bespaard gebleven.
Rondjes huppelen op In Dolce Jubili van Mike Oldfield…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is mij gelukkig bespaard gebleven.
Dat kan ik me voorstellen. Eén bepaald nummer - ik noem het uiteraard niet - roept bij mij ook altijd trauma's op wat dansles betreft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Doet me denken aan de lessen volksdansen die we op de lagere school soms kregen in plaats van gymnastiek.
Verschrikkelijk…
Dat is not funnyquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondjes huppelen op In Dolce Jubili van Mike Oldfield…
Beterschap, ook aan DDM. Doe rustig aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het vandaag niet redden tot het eind.
Restjes griep. Verstandig om mijn bed op te zoeken.
Dank voor de muziek en fijne avond nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |