SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Van Veen had geen schijn van kans.quote:
Nee de uitslag is nogal duidelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Veen had geen schijn van kans.
Ik las het, ja...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Veen had geen schijn van kans.
Goedenavond Rataplan! En nog een heel mooi 2026 gewenst.quote:
Nou echt he….quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef livelink het volgende:
Als ik Lady Mary was zou ik het ook uitmaken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met de mooie stem van Scott Walker
Is dit Jacques Herb?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef livelink het volgende:
Als ik Lady Mary was zou ik het ook uitmaken.
De arme man heeft zijn verdriet verdronken.quote:
Raam open en dit plaatje onmiddellijk naar buiten werpen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Raam open en dit plaatje onmiddellijk naar buiten werpen.
Raam dicht doen en iedere betrokkenheid ontkennen
* DJ11 gaat het topic "dingen die je pas jaren later hebt begrepen" in GC zoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met de mooie stem van Scott Walker
Is dit Jacques Herb?
Dank je! Dat wens ik jullie ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Rataplan! En nog een heel mooi 2026 gewenst.
Is toch slim als je op de uitkijk staat voor je schip dat binnen moet komen? Meer kans dat een van de drie hem ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel gek dat ze allemaal een andere kant op kijken. Gingen ze wel met dezelfde boot mee?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch slim als je op de uitkijk staat voor je schip dat binnen moet komen? Meer kans dat een van de drie hem ziet.
Ik kan nu heel intelligent doen, maar ik kende the Walker Brothers al niet eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 gaat het topic "dingen die je pas jaren later hebt begrepen" in GC zoeken.
Nooit geweten dat Scott Walker en The Walker Brothers bij elkaar horen. Ik heb nooit een verband gelegd
Wat kan die Taupin toch mooie teksten schrijvenquote:
Samen met SOnniequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de eerste set niet meer…
Cher - Little Man
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat kan die Taupin toch mooie teksten schrijven
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de eerste set niet meer…
Cher - Little Man
quote:
"Make It Easy on Yourself" en "The Sun Ain't Gonna Shine (Anymore)" zijn toch wel behoorlijk bekend.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan nu heel intelligent doen, maar ik kende the Walker Brothers al niet eens.
Ah, die laatste ken ik sowieso wel, maar dan wist ik weer niet dat dat The Walker Brothers zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Make It Easy on Yourself" en "The Sun Ain't Gonna Shine (Anymore)" zijn toch wel behoorlijk bekend.
Verrekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem jij een trekzak in je handen, dan doe ik een geweer…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |