Volgens mij een soort homeopathische medicijnen of kruidenmedicatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is, maar ik vind het niet best klinken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mijn pillen maar al vast innemen
Mijn zoon vroeg me net of ik mijn medicijn al had ingenomen. Dat doe ik normaal om 22.30. Nee, dus. Helemaal vergeten. Maar goed dat hij het me bijna elke avond even vraagt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mijn pillen maar al vast innemen
Ik doe het meestal bij het tandenpoetsen, maar omdat we het over medicinal hadden, dacht ik waarom niet nuquote:[b]Op zaterdag 3 januari 2026 23:39 schreef livelink het volgende:[/bda
[..]
Mijn zoon vroeg me net of ik mijn medicijn al had ingenomen. Dat doe ik normaal om 22.30. Nee, dus. Helemaal vergeten. Maar goed dat hij het me bijna elke avond even vraagt.
Nu niet per ongeluk bij het tandenpoetsen nogmaals doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe het meestal bij het tandenpoetsen, maar omdat we het over medicinal hadden, dacht ik waarom niet nu
Nee, gebeurt denk ik niet. Het is ook een baxterrol, dus kan ik al aan het zakje zien dat het voor morgen vroeg isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu niet per ongeluk bij het tandenpoetsen nogmaals doen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Die stem lijkt op die ene, van dat bandje
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:50 schreef Shii het volgende:
Gloria Gaynor - Gonna getta along without you now.
quote:
Eerder vandaag toch wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Was even buiten, die sneeuw wil hier niet vallen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |