Ja echt welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Volledige choke na die 2-0.
Straks een tia vanwege z'n bloeddruk, stukje Ted Hankeyquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:42 schreef Pino112 het volgende: Mannetje is wel een beetje geagiteerd hè
beetje vroeg voor de reverse jinksquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel klaar, dit kun je je niet veroorloven.
Hoe kon dit gebeuren en hoe moet hij dit omdraaien?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel klaar, dit kun je je niet veroorloven.
Blijven donerenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
lekekr rap maat!
ik ga maar weer een abbo nemen, je kutsite wint weer Danny
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
lekekr rap maat!
ik ga maar weer een abbo nemen, je kutsite wint weer Danny
Of naar de Brienenoordquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barney wil naar zijn shoarmaboer
Raya wil naar zijn Batman poppenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barney wil naar zijn shoarmaboer
Je zal wel missen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wil een tv naar Co gooien, kan dat?
Benieuwd wie hem komende december weer mag uitschakelen in de eerste ronde.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Szura het volgende:
Barney doet alweer plaatsvervangend altijd tegen Barney
Dat zal wel ja.quote:
Stukje voorhuidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor paarse lijn heeft Barney op zn skull dan
Tatoeëren genotquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor paarse lijn heeft Barney op zn skull dan
Sinds wanneer is dit de plaats voor dergelijke nuances?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
jammer. Maar eerlijk is eerlijk vanaf 2-1 achter in set 2 gooit Littler ongeveer alles wat ie kan gooien. Dat is ook n kracht
Voor op schoot?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd als ik het WK kijk heb ik ook weer zin om een bord aan te schaffen
Same. En na een paar dagen is dat gevoel ook meteen weer weg (lol)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef OmniRocket het volgende:
Vandaag lekker weekje wintersport geboekt in de voorjaarsvakantie!
Littler tyufs mongoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit de plaats voor dergelijke nuances?
goede keuzequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Ik trek een Gouden Carolus Whisky Infused open
Is alleen maar meer afwas.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Zalf smeren.quote:
Precies jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. En na een paar dagen is dat gevoel ook meteen weer weg (lol)
Dat gaat vast goed smakenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Ik trek een Gouden Carolus Whisky Infused open
val dood gekquote:
Ik ook, maar al 15 jaar niet gedaan. Familie schijnt nog een ongebruikte te hebben hangen, maar even achteraan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Heerlijk rustig met al die mensen die de piste disciplines aan het kijken zijn!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaan
Jij bent wat van plan vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb er een fles prosecco bij gepakt.
Jij eet direct uit de pan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik mij snel ga vervelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar al 15 jaar niet gedaan. Familie schijnt nog een ongebruikte te hebben hangen, maar even achteraan.
Mokerdik varkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Volgende pauze alweer na set 4 denk ik? Tijd voor een kipschnitzel in de pan dan
Deze man weet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaan
Lekker manquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Volgende pauze alweer na set 4 denk ik? Tijd voor een kipschnitzel in de pan dan
Modereren in DRT is als Robin van Persie trainer van Feyenoord maken. Kost energie en levert niks op.quote:
Als ik die babyverhalen hier voorbij zie komen is het hier wel uitzonderlijk om een ongebruikte te hebben hangen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar al 15 jaar niet gedaan. Familie schijnt nog een ongebruikte te hebben hangen, maar even achteraan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Gretzl het volgende:
'Barney, barney give us a wave'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik die babyverhalen hier voorbij zie komen is het hier wel uitzonderlijk om een ongebruikte te hebben hangen.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef William_Papadin het volgende:
Ik vind ze beiden nog matig gooien.
Niks mis meequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon curry denk ik
@de_boswachter review aubquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waar zijn die goede oude tijden gebleven van hoeren reviews en nooit afkoelend bad.
Waardeloos bedrijf.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Gvd waarom doet de Viaplay app op mijn tv het niet!!
Eagles gespotquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Gvd waarom doet de Viaplay app op mijn tv het niet!!
Dude…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Hoe doet Bruna het?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
Dit is wel klaar nu... op naar het OS topic!
Tijdens de wedstrijd van het podium stappen is verboden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
vanaf hier zou Littler weleens kunnen weglopen
Wat is deze quote.quote:
VVDV is er.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Present.
Kennerspubliek in de zaal?
C&Aquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Van welk merk is die ontzettend lilke Barnie trui eigenlijk? Geen Stonie dit keer.
Ja Littler heeft het nu wel in de pocket. Van Veen begint al in te storten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
vanaf hier zou Littler weleens kunnen weglopen
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bedoelt die skiester voor Columbia ofzo toch van die ene FOK!ker?
- Braziliëquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bedoelt die skiester voor Columbia ofzo toch van die ene FOK!ker?
Heb nog genoeg series en films te kijken. Komt me prima uit!quote:
Alles op alles zettenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Van Veen moet deze (vierde) set winnen om nog kans te maken
Morgen een flinke kater op deze manierquote:
Heeft ie ook bij PSV gevoetbald?quote:
Heeft wel iets vervelends over zich.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Geweldige darter maar wat een kutblaag.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Brazilië.... Colombia.... Venezuela een pot nat joh
Hoort er bij, moet de rest maar beter gooien. En niet gelijk het koppie laten hangen als het wat minder gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:53 schreef fetX het volgende:
Ik erger me gewoon aan hoe goed die Littler is
Dat is niet waar, Littler raakt alles.quote:
Kyana wel, bohhhhhhhhhhh.quote:
Dus moet Gian mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Littler raakt alles.
Beestje moet het wel warm houden natuurlijkquote:
Van Veen kan zijn niveau niet halen. Wordt aan alle kanten in elkaar gebeukt door Littler. Tis wel klaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
100 gemiddeld. Gian gooit ook wel onder zn toernooigemiddelde
Dus mogen ze gaan roepenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zien ook welke kant dit op gaat.
Nou ja hier is ook bijna niet tegenaan te gooienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoort er bij, moet de rest maar beter gooien. En niet gelijk het koppie laten hangen als het wat minder gaat.
Gian zakt toch wel weg hoor, vertrouwen is even spoorloos.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens Wayne Mardle & John Part moet ie aanvallend gaan spelen, niet defensief.
Faith Miller raakt hij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, het begon goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Van Veen kan zijn niveau niet halen. Wordt aan alle kanten in elkaar gebeukt door Littler. Tis wel klaar.
Miller Lite raakt mij niet.quote:
Klopt maar Searle zag het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:56 schreef Zorro het volgende:
Dit is de schuld van Searle. Die had gewoon van Littler moeten winnen.
tokkiezenderquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Nederland ligt eruit, u kunt overschakelen op SBS6
Wat is daar voor wanstaltelijk iets te zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Stukje KNVBquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
Vanaf nu alles op alles om iedere leg te winnen
Ja hallo ik heb harde cash betaald voor deze finale. Leveren!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
eeeh....i have some bad news for you.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef leolinedance het volgende:
Technische problemen opgelost, ben er weer bij!
NU KOMT ALLES GOED!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef leolinedance het volgende:
Fijn dat de auto weer is opgeladen!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Lekker op tijd naar bedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Geef die beker maar gewoon aan Littler na de pauze. Kunnen we wat anders gaan doen.
Das niet waar. Littler liet best wat steken vallen maar dan moet Gian wel een killer zijn. Ipv gaat hij dan mee in die dip waardoor Littler alsnog zijn legs behoud en zelfs kan breken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja hier is ook bijna niet tegenaan te gooien
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:58 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Das niet waar. Littler liet best wat steken vallen maar dan moet Gian wel een killer zijn. Ipv gaat hij dan mee in die dip waardoor Littler alsnog zijn legs behoud en zelfs kan breken.
De medewerker van Duke Faunabeheer die de mus doodde, werd vele malen per dag met de dood bedreigd, ontving liefst 1800 haatmails, deed aangifte en kreeg politiebewaking. In een van de mails werd hem verteld dat zijn vrouw verkracht zou worden, in een ander dat hij zelf beschoten zou worden, dusdanig dat hij verlamd zou geraken. In 2019 ontving de medewerker nog steeds doodsbedreigingenquote:
Helemaal volgetankt maat, geen laadstress meer!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn dat de auto weer is opgeladen!
Dat zou niet fair zijn ten opzichte van de rest - laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?
Ik ga er tegenwoordig maar van uit dat er allemaal bots en AI achter deze zinloze bedreigingen zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De medewerker van Duke Faunabeheer die de mus doodde, werd vele malen per dag met de dood bedreigd, ontving liefst 1800 haatmails, deed aangifte en kreeg politiebewaking. In een van de mails werd hem verteld dat zijn vrouw verkracht zou worden, in een ander dat hij zelf beschoten zou worden, dusdanig dat hij verlamd zou geraken. In 2019 ontving de medewerker nog steeds doodsbedreigingen
14 jaar later nogSommige mensen
Wat een kijktwedstrijd hequote:
Ik drink nu een quadruple, komt wel dichtbij zo.quote:
Morgen nog even een In Memoriam posten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat over vier sets het warme bad klaar is
Jawel, 6-7 %.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Technisch gezien niet maar de ijzer/vilt ratio is beter
Op naar Q schoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat over vier sets het warme bad klaar is
quote:
Barney?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen nog even een In Memoriam posten.
wordquote:
HET IS GEBEURDquote:De volgende 2 users hebben deze post geliked:
Szura
IkGeefEnkelLikes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |