Ja echt welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Volledige choke na die 2-0.
Straks een tia vanwege z'n bloeddruk, stukje Ted Hankeyquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:42 schreef Pino112 het volgende: Mannetje is wel een beetje geagiteerd hè
beetje vroeg voor de reverse jinksquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel klaar, dit kun je je niet veroorloven.
Hoe kon dit gebeuren en hoe moet hij dit omdraaien?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel klaar, dit kun je je niet veroorloven.
Blijven donerenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
lekekr rap maat!
ik ga maar weer een abbo nemen, je kutsite wint weer Danny
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
lekekr rap maat!
ik ga maar weer een abbo nemen, je kutsite wint weer Danny
Of naar de Brienenoordquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barney wil naar zijn shoarmaboer
Raya wil naar zijn Batman poppenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barney wil naar zijn shoarmaboer
Je zal wel missen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wil een tv naar Co gooien, kan dat?
Benieuwd wie hem komende december weer mag uitschakelen in de eerste ronde.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Szura het volgende:
Barney doet alweer plaatsvervangend altijd tegen Barney
Dat zal wel ja.quote:
Stukje voorhuidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor paarse lijn heeft Barney op zn skull dan
Tatoeëren genotquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor paarse lijn heeft Barney op zn skull dan
Sinds wanneer is dit de plaats voor dergelijke nuances?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
jammer. Maar eerlijk is eerlijk vanaf 2-1 achter in set 2 gooit Littler ongeveer alles wat ie kan gooien. Dat is ook n kracht
Voor op schoot?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd als ik het WK kijk heb ik ook weer zin om een bord aan te schaffen
Same. En na een paar dagen is dat gevoel ook meteen weer weg (lol)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd als ik het WK kijk heb ik ook weer zin om een bord aan te schaffen
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef OmniRocket het volgende:
Vandaag lekker weekje wintersport geboekt in de voorjaarsvakantie!
Littler tyufs mongoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit de plaats voor dergelijke nuances?
goede keuzequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Ik trek een Gouden Carolus Whisky Infused open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |