Waardeloos bedrijf.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Gvd waarom doet de Viaplay app op mijn tv het niet!!
Eagles gespotquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Gvd waarom doet de Viaplay app op mijn tv het niet!!
Dude…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Volgende pauze alweer na set 4 denk ik? Tijd voor een kipschnitzel in de pan dan
Hoe doet Bruna het?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
Dit is wel klaar nu... op naar het OS topic!
Tijdens de wedstrijd van het podium stappen is verboden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
vanaf hier zou Littler weleens kunnen weglopen
Wat is deze quote.quote:
VVDV is er.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Present.
Kennerspubliek in de zaal?
C&Aquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Van welk merk is die ontzettend lilke Barnie trui eigenlijk? Geen Stonie dit keer.
Ja Littler heeft het nu wel in de pocket. Van Veen begint al in te storten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
vanaf hier zou Littler weleens kunnen weglopen
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bedoelt die skiester voor Columbia ofzo toch van die ene FOK!ker?
- Braziliëquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bedoelt die skiester voor Columbia ofzo toch van die ene FOK!ker?
Heb nog genoeg series en films te kijken. Komt me prima uit!quote:
Alles op alles zettenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Van Veen moet deze (vierde) set winnen om nog kans te maken
Morgen een flinke kater op deze manierquote:
Heeft ie ook bij PSV gevoetbald?quote:
Heeft wel iets vervelends over zich.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Geweldige darter maar wat een kutblaag.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Brazilië.... Colombia.... Venezuela een pot nat joh
Hoort er bij, moet de rest maar beter gooien. En niet gelijk het koppie laten hangen als het wat minder gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:53 schreef fetX het volgende:
Ik erger me gewoon aan hoe goed die Littler is
Dat is niet waar, Littler raakt alles.quote:
Kyana wel, bohhhhhhhhhhh.quote:
Dus moet Gian mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Littler raakt alles.
Beestje moet het wel warm houden natuurlijkquote:
Van Veen kan zijn niveau niet halen. Wordt aan alle kanten in elkaar gebeukt door Littler. Tis wel klaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
100 gemiddeld. Gian gooit ook wel onder zn toernooigemiddelde
Dus mogen ze gaan roepenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zien ook welke kant dit op gaat.
Nou ja hier is ook bijna niet tegenaan te gooienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoort er bij, moet de rest maar beter gooien. En niet gelijk het koppie laten hangen als het wat minder gaat.
Gian zakt toch wel weg hoor, vertrouwen is even spoorloos.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Littler raakt alles.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens Wayne Mardle & John Part moet ie aanvallend gaan spelen, niet defensief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |