Voor op schoot?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd als ik het WK kijk heb ik ook weer zin om een bord aan te schaffen
Same. En na een paar dagen is dat gevoel ook meteen weer weg (lol)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef OmniRocket het volgende:
Vandaag lekker weekje wintersport geboekt in de voorjaarsvakantie!
Littler tyufs mongoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit de plaats voor dergelijke nuances?
goede keuzequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Ik trek een Gouden Carolus Whisky Infused open
Is alleen maar meer afwas.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Zalf smeren.quote:
Precies jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. En na een paar dagen is dat gevoel ook meteen weer weg (lol)
Dat gaat vast goed smakenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Ik trek een Gouden Carolus Whisky Infused open
val dood gekquote:
Ik ook, maar al 15 jaar niet gedaan. Familie schijnt nog een ongebruikte te hebben hangen, maar even achteraan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Heerlijk rustig met al die mensen die de piste disciplines aan het kijken zijn!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaan
Jij bent wat van plan vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb er een fles prosecco bij gepakt.
Jij eet direct uit de pan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik mij snel ga vervelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar al 15 jaar niet gedaan. Familie schijnt nog een ongebruikte te hebben hangen, maar even achteraan.
Mokerdik varkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Volgende pauze alweer na set 4 denk ik? Tijd voor een kipschnitzel in de pan dan
Deze man weet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaan
Lekker manquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Volgende pauze alweer na set 4 denk ik? Tijd voor een kipschnitzel in de pan dan
Modereren in DRT is als Robin van Persie trainer van Feyenoord maken. Kost energie en levert niks op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |