Jij bent wat van plan vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb er een fles prosecco bij gepakt.
Jij eet direct uit de pan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd als ik het WK kijk heb ik ook weer zin om een bord aan te schaffen
Ik denk dat ik mij snel ga vervelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar al 15 jaar niet gedaan. Familie schijnt nog een ongebruikte te hebben hangen, maar even achteraan.
Mokerdik varkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Volgende pauze alweer na set 4 denk ik? Tijd voor een kipschnitzel in de pan dan
Deze man weet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is tijdens de Olympische Spelen, dat is juist geen tijd om op vakantie te gaan
Lekker manquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Volgende pauze alweer na set 4 denk ik? Tijd voor een kipschnitzel in de pan dan
Modereren in DRT is als Robin van Persie trainer van Feyenoord maken. Kost energie en levert niks op.quote:
Als ik die babyverhalen hier voorbij zie komen is het hier wel uitzonderlijk om een ongebruikte te hebben hangen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar al 15 jaar niet gedaan. Familie schijnt nog een ongebruikte te hebben hangen, maar even achteraan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Gretzl het volgende:
'Barney, barney give us a wave'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik die babyverhalen hier voorbij zie komen is het hier wel uitzonderlijk om een ongebruikte te hebben hangen.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef William_Papadin het volgende:
Ik vind ze beiden nog matig gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |