Faith Miller raakt hij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Littler raakt alles.
Daar lijkt het wel op, het begon goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Van Veen kan zijn niveau niet halen. Wordt aan alle kanten in elkaar gebeukt door Littler. Tis wel klaar.
Miller Lite raakt mij niet.quote:
Klopt maar Searle zag het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:56 schreef Zorro het volgende:
Dit is de schuld van Searle. Die had gewoon van Littler moeten winnen.
tokkiezenderquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Nederland ligt eruit, u kunt overschakelen op SBS6
Wat is daar voor wanstaltelijk iets te zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Stukje KNVBquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
Vanaf nu alles op alles om iedere leg te winnen
Ja hallo ik heb harde cash betaald voor deze finale. Leveren!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
eeeh....i have some bad news for you.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef leolinedance het volgende:
Technische problemen opgelost, ben er weer bij!
NU KOMT ALLES GOED!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef leolinedance het volgende:
Fijn dat de auto weer is opgeladen!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Lekker op tijd naar bedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Geef die beker maar gewoon aan Littler na de pauze. Kunnen we wat anders gaan doen.
Das niet waar. Littler liet best wat steken vallen maar dan moet Gian wel een killer zijn. Ipv gaat hij dan mee in die dip waardoor Littler alsnog zijn legs behoud en zelfs kan breken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja hier is ook bijna niet tegenaan te gooien
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:58 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Das niet waar. Littler liet best wat steken vallen maar dan moet Gian wel een killer zijn. Ipv gaat hij dan mee in die dip waardoor Littler alsnog zijn legs behoud en zelfs kan breken.
De medewerker van Duke Faunabeheer die de mus doodde, werd vele malen per dag met de dood bedreigd, ontving liefst 1800 haatmails, deed aangifte en kreeg politiebewaking. In een van de mails werd hem verteld dat zijn vrouw verkracht zou worden, in een ander dat hij zelf beschoten zou worden, dusdanig dat hij verlamd zou geraken. In 2019 ontving de medewerker nog steeds doodsbedreigingenquote:
Helemaal volgetankt maat, geen laadstress meer!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn dat de auto weer is opgeladen!
Dat zou niet fair zijn ten opzichte van de rest - laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?
Ik ga er tegenwoordig maar van uit dat er allemaal bots en AI achter deze zinloze bedreigingen zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De medewerker van Duke Faunabeheer die de mus doodde, werd vele malen per dag met de dood bedreigd, ontving liefst 1800 haatmails, deed aangifte en kreeg politiebewaking. In een van de mails werd hem verteld dat zijn vrouw verkracht zou worden, in een ander dat hij zelf beschoten zou worden, dusdanig dat hij verlamd zou geraken. In 2019 ontving de medewerker nog steeds doodsbedreigingen
14 jaar later nogSommige mensen
Wat een kijktwedstrijd hequote:
Ik drink nu een quadruple, komt wel dichtbij zo.quote:
Morgen nog even een In Memoriam posten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat over vier sets het warme bad klaar is
Jawel, 6-7 %.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Technisch gezien niet maar de ijzer/vilt ratio is beter
Op naar Q schoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat over vier sets het warme bad klaar is
quote:
Barney?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen nog even een In Memoriam posten.
wordquote:
HET IS GEBEURDquote:De volgende 2 users hebben deze post geliked:
Szura
IkGeefEnkelLikes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |