Dat zou niet fair zijn ten opzichte van de rest - laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?
Ik ga er tegenwoordig maar van uit dat er allemaal bots en AI achter deze zinloze bedreigingen zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De medewerker van Duke Faunabeheer die de mus doodde, werd vele malen per dag met de dood bedreigd, ontving liefst 1800 haatmails, deed aangifte en kreeg politiebewaking. In een van de mails werd hem verteld dat zijn vrouw verkracht zou worden, in een ander dat hij zelf beschoten zou worden, dusdanig dat hij verlamd zou geraken. In 2019 ontving de medewerker nog steeds doodsbedreigingen
14 jaar later nogSommige mensen
Wat een kijktwedstrijd hequote:
Ik drink nu een quadruple, komt wel dichtbij zo.quote:
Morgen nog even een In Memoriam posten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat over vier sets het warme bad klaar is
Jawel, 6-7 %.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Technisch gezien niet maar de ijzer/vilt ratio is beter
Op naar Q schoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat over vier sets het warme bad klaar is
quote:
Barney?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen nog even een In Memoriam posten.
wordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |