Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Als ie die keutel weer intrekt is het net zo'n aandachtsgeile move als mimimimimi m'n oren, mimimimimimi m'n witte huid, mimimimimi ik ben zo ijdel maar het boeit me niet als een random m'n haart verneukt mimimimi
Diegoneese humor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toch zegt iets in mij dat Diego de boel in de zeik neemt en helemaal geen 24 uur heeft aangevraagd
Salar natuurlijk, je kunt mij niet vertellen dat die ijdelheid geen ontzettend overduidelijke en overdreven verkapte vorm van bevestiging en aandacht zoeken is.quote:
tis wel wat bij hem hoortquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Salar natuurlijk, je kunt mij niet vertellen dat die ijdelheid geen ontzettend overduidelijke en overdreven verkapte vorm van bevestiging en aandacht zoeken is.
vond dit ongeveer de meest oprechte tranenquote:
Ze hebben net kerst achter de rug op oudejaars avond.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:55 schreef schetterklep het volgende:
Oh, we moeten nu nog richting oud & nieuw![]()
Vind het iets treurigs hebben als het er zo dik bovenop ligt. Niet oprecht (quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel wat bij hem hoort
en ja hij hoort graag dat hij knap is
Omdat hij ook nog op het bord staat in het programma, alleen wat verduisterd.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:15 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom staat Fadi nog in de OP bij de teams?
Ah oké dat was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 4 januari 2026 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat hij ook nog op het bord staat in het programma, alleen wat verduisterd.
Bovendien vind ik het geluid als er muziek is wel erg slecht te horen. Niet goed 'afgemixt' in de montage zo lijkt het, er is echt niets van te horen vaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Minstens 3 nieuwe de volgende cyclus en als Thérèse haar woord houdt al vier! Het gaat de goede kant op.![]()
Een groepsopdracht als cliffhanger is wel treurigAlsof ze geen oud en nieuw feest zullen krijgen. Dit soort opdrachten zijn ook meer bedoelt als bezigheidstherapie en om de muizen(bewoners) af en toe een stukje kaas te geven zodat ze tevreden blijven in de kooi(loods), dan dat het echte opdrachten zijn waar veel vanaf hangt. Negen van de tien keer slagen ze volledig en anders gooien ze er zelf punten bij. Ook zien we meestal veel te weinig van de winst. Toen ze bijvoorbeeld een karaokeavond wonnen, kwam er anderhalf liedje in de uitzending en dat was het dan. Ik merk dat ik deze groepsopdrachten daarom steeds vaker doorspoel, want als kijker heb je er geen reet aan.
Ach ja alles kan kapot, dat zien we nu ook aan Chess/Thomas. Dat gaat geheid gelazer geven in het videobel momentje of de FEBO hypet het op middels een zwarte brief....quote:Op zondag 4 januari 2026 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
Wat was dat nou voor rare move van Roxy om naar voren te stappen, als enige met Julia en Peter bij de vraag of ze iemand "zou doen" in de loods? Ze heeft toch een vriend? Heel raar....iemand een idee op wie ze doelt?
Volgens mij is het voorgekomen dat er niemand van het laatste bondje weg hoefde, omdat er al eerder iemand was vertrokken. Dus, als Diego gaat, en de gieren worden laatste, hoeft er niemand meer weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
wel lekker als Diego nu gaat
dan gaar er sowieso iemand extra weg na de knockouts
Ik snap die oranje make up niet! Het is net een Oempa Loempa!! Gaat ze dat ook op Salar zijn gezicht smeren.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:09 schreef Cosima het volgende:
ik vind Mercedes ook minder leuk worden nu ze duidelijk op Salar geilt. en volgens mij is het ook niet helemaal wederzijds dus vind ik het nogal cringe om te zien.
Misschien bedoelt ze dat wel als "dat is mijn type, die zou ik doen (als ik vrijgezel zou zijn geweest)".quote:Op zondag 4 januari 2026 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
Wat was dat nou voor rare move van Roxy om naar voren te stappen, als enige met Julia en Peter bij de vraag of ze iemand "zou doen" in de loods? Ze heeft toch een vriend? Heel raar....iemand een idee op wie ze doelt?
Ja je zag Thomas behoorlijk ongemakkelijk worden..quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat wel als "dat is mijn type, die zou ik doen (als ik vrijgezel zou zijn geweest)".
Vind overigens Merlijn wel zwaar ordinair, met haar opmerking over dat ze goed haar benen kan spreiden. Moet dat sexy of uitdagend overkomen op Thomas of zo?? Raar mens!
Niet echt charmant nee en vooral ook niet passend bij haar vond ik. Misschien wil ze graag meedoen en probeert ergens op die manier aansluiting te vinden.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat wel als "dat is mijn type, die zou ik doen (als ik vrijgezel zou zijn geweest)".
Vind overigens Merlijn wel zwaar ordinair, met haar opmerking over dat ze goed haar benen kan spreiden. Moet dat sexy of uitdagend overkomen op Thomas of zo?? Raar mens!
Deed ze toch ook om aandacht te zoeken door met Roma te gaan zoenen. Denken dat mannen dat aantrekkelijk vinden?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Opschieten, opschieten, opschieten ik wil naar huis Opschieten, opschieten, opschietenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:
gut wat een vermoeiende mevrouw,
ze raakt er zelf buitenadem van
jallah jallahquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Opschieten, opschieten, opschieten ik wil naar huis Opschieten, opschieten, opschieten
Net op tijd thuis voor de Bondgenoten 😁quote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Opschieten, opschieten, opschieten ik wil naar huis Opschieten, opschieten, opschieten
die meneer is ook wel de meest vreselijke van alle die er tussen lopen (boa)quote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Een sterretjesfeit. Nog nooit van gehoord.
Ik vond 1 van de 2 direct een lul, zal die zijn die jij bedoelt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
die meneer is ook wel de meest vreselijke van alle die er tussen lopen (boa)
Dan is het volgens mij misdrijf ofzo en daarmee erg duurquote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Een sterretjesfeit. Nog nooit van gehoord.
De 2 bedragen die ik hoorde, schrok ik van.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij misdrijf ofzo en daarmee erg duur
Een "sterretjesfeit" is een (verkeers)overtreding waarvoor het Openbaar Ministerie (OM) een vaste boete, ook wel een "sterretje" genoemd (naar de ster op de boete), hanteert, met een bijbehorende feitomschrijving en tarief, vaak voor eenvoudigere overtredingen die geen zware straf behoeven en snel worden afgedaan. Het is een gestandaardiseerd feit, met bijbehorende tarieven, zoals te vinden in de Richtlijnen voor strafvordering van het OM, bedoeld voor efficiënte afhandeling.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij misdrijf ofzo en daarmee erg duur
Dat de torens maar flink instorten.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, die sneue groepsopdracht. Hopelijk winnen ze niks.
En dat mocht niet van vervangjan, ik hoop nog op een close up dat we het goed kunnen zien.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, de stapel leunt tegen die meetlat aan.. maar goed..
Dat doen ze expres zodat ze de vrouwen de schuld kunnen geven.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
de mannen wilden beide als eerste perse
de dames hebben zo geen tijd meer
Stondquote:Op maandag 5 januari 2026 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Die van Thomas staat in ieder geval zelfstandig
Nope.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Het wordt er allemaal niet echt spannender op he?
in dit geval was het ook echt slechtquote:Op maandag 5 januari 2026 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Blijft toch altijd geinig dat degene die iets niet gedaan hebben het altijd beter konden als ze het wel gedaan zouden hebben.
Klopt wil alleen niet zeggen dat anderen het beter kunnen. Bij bijna iedere proef is er wel iemand die zegt dat ie het beter had kunnen doen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in dit geval was het ook echt slecht
geloof ik nietquote:Op maandag 5 januari 2026 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
Is er wel iemand daar die Marlijn wel leuk of aardig vindt. De meeste lullen over haar.
Erg bijzonder. Zeker met een persoon als Diego daar.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof ik niet
en dat is ook bijzonder
ik geloof dat ik dit wel van de een van de meest cringe koppeltjes vindquote:Op maandag 5 januari 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet wat erger is dat saaie spel of wederom dat gepush om al die lovestories
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dit wel van de een van de meest cringe koppeltjes vind
Mercedes Salar wordt echt gepushtquote:Op maandag 5 januari 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Maar dat gedram Mercedes/Salar/Marlijn komt me ook al de neus uit.
ja vind hem hier weer gewoon leukquote:Op maandag 5 januari 2026 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zolang Salar geen vage zooi aan de man probeert te brengen, is hij heel goed te pruimen. Net als bij BB.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 5 januari 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
ow ja een speech van Diego
daar zaten we op te wachten
wat een enorm succes was hetquote:Op maandag 5 januari 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Nou .. Afscheidsfilmpje en weg zijn de ratten
ze hadden moeten switchenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Idee was geinig, de uitvoering bagger
wacht maar afquote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is ook niet te peilen. Het boeit hem allemaal nooit wat, altijd vrolijk. En nu ineens een mening.
Misschien zeikt Julia altijd als er iemand op haar bed zit.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is ook niet te peilen. Het boeit hem allemaal nooit wat, altijd vrolijk. En nu ineens een mening.
Weer een confrontatie die weinig spontaan overkomt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
allemaal curling ouders gehadquote:
Misschien kan je nog ergens een weddenschap afsluitenquote:Op maandag 5 januari 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
Keek net even in een lichtbal, het gaat daar over 5 dagen echt sneeuwen.
quote:Op maandag 5 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ok, geen zin in, tot morgen mensjes.
ik kijk het nooit maar misschien maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 5 januari 2026 20:25 schreef schetterklep het volgende:
Even snel koffie en dan die ander ellende van de Hanslers
Ik wil die Théétje juist meppen. Team Angeloquote:Op maandag 5 januari 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hup.... geeft die Angelo eens een klap voor zijn bek #naarventje
Theetje het slachtoffertje, die verdient idd een flinke corrigerende tik. En laat haar dan maar weer huilen.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil die Théétje juist meppen. Team Angelo
Nee, dat is in Augustus, hebben we geleerd.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Galgje... Het is wel komkommertijd bij DBG
Haha 100% eens!quote:Op maandag 5 januari 2026 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, veel kostbare zendtijd aan het vertrek van Diego verspild in deze aflevering.
Met Angelo kan je beter geen gesprek voeren![]()
Zelfs al kan hij ergens gelijk hebben, wat ik mij kan voorstellen met Slinkse Therese en haar rare stemmetjes, dan nog slaat het nergens op hoe hij doet en vaak is er ook geen touw meer aan vast te knopen. Heeft iemand het over a en b dan denkt Angelo dat het om b en c gaat en wordt dan helemaal lijp om c.
Maar....T'tje is dus boos dat ze geen teams gemaakt hadden via loting, maar dat Roland bepaalde mensen opzettelijk bij elkaar gezet had?quote:Op maandag 5 januari 2026 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, veel kostbare zendtijd aan het vertrek van Diego verspild in deze aflevering.
Met Angelo kan je beter geen gesprek voeren![]()
Zelfs al kan hij ergens gelijk hebben, wat ik mij kan voorstellen met Slinkse Therese en haar rare stemmetjes, dan nog slaat het nergens op hoe hij doet en vaak is er ook geen touw meer aan vast te knopen. Heeft iemand het over a en b dan denkt Angelo dat het om b en c gaat en wordt dan helemaal lijp om c.
?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
wat een vermoeiende mensen zijn er toch op de wereld
vorige programmaquote:
Geen tijd meer voor, lang genoeg naar dat afscheidsverhaal moeten luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:33 schreef spapaars het volgende:
Geen beeld hoe Diego buiten wordt opgewacht?
Verwachte sneeuw daar binnen 3 a 4 dagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me mooi als het daar straks helemaal wit is, van de hele grote vlokken
ze hebben nog geen oud/nieuw gevierd toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwachte sneeuw daar binnen 3 a 4 dagen.
Nee, ze zitten tussen kerst en nieuwjaar daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben nog geen oud/nieuw gevierd toch?
Ik hen ook niet. En de rest eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
Angelo en therese
die kunnen elkaar ook niet luchten of zien
of even volhouden tot de nieuwe cyclusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hen ook niet. En de rest eigenlijk ook niet
Ik voel een winterstop opkomen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
of even volhouden tot de nieuwe cyclus
Ansjies Angelsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Zometeen na de raclame de zoveelste Angelo en de vrouwen gedoe.
dat ziet me er een partijtje ranzig uitquote:
Ik heb ook niet,quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
Angelo en therese
die kunnen elkaar ook niet luchten of zien
het lult compleet langs elkaar heenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:01 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet,
Angelo heeft geen lontje en maakt meteen een drama om niets. Draaft maar door en door.
Therese is typisch mooi verwend zuid-limburgs dorpsmeisje. Altijd haar zin gekregen en vrienden spraken altijd met haar mee. Waarschijnlijk nooit veel in rest van land geweest dus het directe communiceren van rest van Nederland gewend.
ze zijn enorm sloom deze cylusquote:
Nee, die is inderdaad niet helemaal goed lijkt het. Niemand is dom heb ik altijd geleerd maar ergens komt het in de buurtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:05 schreef JJ76 het volgende:
Continu dat gek in je hoofd van hem. Leugenaar, kronkel in je kop. Laat haar geen zin afmaken.
Die gaat spoort zelf niet.
En dan zitten er al een paar zaterdagagen bij.quote:
Hij lijkt van alles in te vullen en op te maken vanuit die ene opmerking van Therese. Als dat echt alles is, spoort ie gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nee, die is inderdaad niet helemaal goed lijkt het. Niemand is dom heb ik altijd geleerd maar ergens komt het in de buurtOf gewoon ontzettend traag van begrip ergens want hij lijkt compleet niet te begrijpen wat ze nou zegt. Of hij legt zelf niet goed uit wat hij bedoelt. Echt zinloos verhaal dit, krijg er steeds minder zin in om te kijken
waar waylon in zit als Jury?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zie reclame van The Winner Takes It All.. Heb die 1e aflevering van zaterdag gezien. Veel, nee.. ech héél veel kaartenbak-deelnemers en vooral een dove jury is wat me opviel
Met Waylon ja, maar die maakte in verhouding met die andere 2 nu niet eens zulke heel rare keuzesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar waylon in zit als Jury?
die zijn favorietjes alweer voortrekt?
Thétje zuigt, zeer waarschijnlijk vaker dan dat wij zien. Het arme schaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zie reclame van The Winner Takes It All.. Heb die 1e aflevering van zaterdag gezien. Veel, nee.. ech héél veel kaartenbak-deelnemers en vooral een dove jury is wat me opviel
Die kans is groot ja, dat kinderlijke gejengel steeds zou mij ook het bloed onder de nagels halen. Daarom zei ik al, had daar mee context bij willen zien dan de zoveelste keer diezelfde mening over Chess/Thomas.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Thétje zuigt, zeer waarschijnlijk vaker dan dat wij zien. Het arme schaap.
Wie is die babbelaar? Die mummy 5thencounter. Die is ook al een maandje weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Geen Frits en Choco gezien vandaag.
En die babbelaar zie ik ook niet meer hier.
Misschien moet je je eigen tekst even nakijken op fouten, maar ik ben het grotendeels met je eens.quote:Op woensdag 7 januari 2026 04:30 schreef Ilja2001 het volgende:
Voor mensen die denken dat iets fake is aan de bondgenoten... Het gaat om 100.000 euro. Als de makers ook maar een klein beetje invloed hebben op de uitslag hebben ze een grote kans om voor de rechter te worden gedaagd. Zelfs in miljoenenjacht moeten Linda en de Voice over 2 of 3x zeggen dat iemand die gaat spelen dus de koffer aan iemand anders geeft. Doen ze dat niet dan staan ze snel in de rechtzaak. Zelfde geldt voot De Bondgenoten. Als er oom maar 1 iemand voorgetrokken wordt om de 100,000 euro te winnen, dan is de kans groot dat er een enorme rechtzaak begonnen wordt die sbs gaat verliezen. De makers van De bondgenoten bemoeien zich met de onderlinge verhoudingen. Zodra ze zich met de winst van een ton gaan bemoeien kunnen ze massaal worden aangeklaagd door iedereen die heeft meegedaan. Nogmaals mensen: het gaat om 100.000 euro. Zodra blijkt dat de makers invloef hebben op wie die tom wint gaan ze keihard aangeklaagd worden. Mensen die dan niet snappen en denken dat dat onzin in zijn geestelijk ziek. Maar we kennen freakie, dus we hebben hier sowieso 1 iemand fie geestelijk niet in orde is.
Hij was hier ineens had hem hier nog nooit gezien, zit al wel langer op fok! weet de naam niet meer, begint met een w????quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is die babbelaar? Die mummy 5thencounter. Die is ook al een maandje weg.
Wordt op zijn vroegst vrijdag. Hier in Brabant is het vorige week vrijdag begonnen, de rest van het land volgens mij pas op zaterdag. Maar inderdaad, kunnen ze sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me mooi als het daar straks helemaal wit is, van die hele grote vlokken
Dit inderdaad. Zegt Therese dat het niet over Chess gaat, blijft Angelo het maar over 'jullie twee' hebben. En later zegt die knurft dat "Therese het steeds over 'ons' had".quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lult compleet langs elkaar heen
en wij moeten er naar kijken
@Whuzzquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was hier ineens had hem hier nog nooit gezien, zit al wel langer op fok! weet de naam niet meer, begint met een w????
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat...quote:Op woensdag 7 januari 2026 04:30 schreef Ilja2001 het volgende:
Voor mensen die denken dat iets fake is aan de bondgenoten... Het gaat om 100.000 euro. Als de makers ook maar een klein beetje invloed hebben op de uitslag hebben ze een grote kans om voor de rechter te worden gedaagd. Zelfs in miljoenenjacht moeten Linda en de Voice over 2 of 3x zeggen dat iemand die gaat spelen dus de koffer aan iemand anders geeft. Doen ze dat niet dan staan ze snel in de rechtzaak. Zelfde geldt voot De Bondgenoten. Als er oom maar 1 iemand voorgetrokken wordt om de 100,000 euro te winnen, dan is de kans groot dat er een enorme rechtzaak begonnen wordt die sbs gaat verliezen. De makers van De bondgenoten bemoeien zich met de onderlinge verhoudingen. Zodra ze zich met de winst van een ton gaan bemoeien kunnen ze massaal worden aangeklaagd door iedereen die heeft meegedaan. Nogmaals mensen: het gaat om 100.000 euro. Zodra blijkt dat de makers invloef hebben op wie die tom wint gaan ze keihard aangeklaagd worden. Mensen die dan niet snappen en denken dat dat onzin in zijn geestelijk ziek. Maar we kennen freakie, dus we hebben hier sowieso 1 iemand fie geestelijk niet in orde is.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat...![]()
uhuquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi dat je de ironie niet snapt.👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Dotteke op 07-01-2026 16:52:37 ]Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Denk voor zwarte brief, dat was aan kleding te zien oud/nieuw, bij brief hadden ze het over slecht begin van jaar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag hem zoenen met Merkedes in een Insta post dus die is voor of na de zwarte brief gemaakt.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Heel veel andere tijdstippen zijn er inderdaad niet. Zou raar zijn als het tijdens is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 07-01-2026 16:52:47 ]
Yup, met Marlijn in de rol van Emma..quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:52 schreef freaky40 het volgende:
Toch jammer dat Salar er in trapt om weer iets te beginnen. Bij BB had hij een leuke en vriendschappelijke relatie met Nouchine dat was erg leuk om..te zien. Dit gaat natuurlijk weer helemaal uitgemolken worden net als tussen Fleuris en Senna etc.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Even over El Che, die geeft op social media aan dat hij het even wat rustiger aan gaat doen en er even vanaf gaat. Het zou dus zomaar kunnen dat die weer terug komt in de volgende cyclus. De relatie met Roma staat ook op een laag pitje naar het schijnt lees ik nu op shownieuws.nl...alle alarmbellen gaan af. El Che is coming back!
quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat...![]()
Rustig aan van wat? Hij werkte bij de jumbo toch of was het postnlquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Even over El Che, die geeft op social media aan dat hij het even wat rustiger aan gaat doen en er even vanaf gaat. Het zou dus zomaar kunnen dat die weer terug komt in de volgende cyclus. De relatie met Roma staat ook op een laag pitje naar het schijnt lees ik nu op shownieuws.nl...alle alarmbellen gaan af. El Che is coming back!
plusquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:32 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Rustig aan van wat? Hij werkte bij de jumbo toch of was het postnl
Extra muziek, dat willen ze toch vaker, als het feestje klaar is is er vaak nog drama omdat mensen nog langer muziek willen wat ze dan zelf moeten betalen met punten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden toch muziek gewonnen, hoezo moet er dan betaald worden? Ik nie snap nie.
Misschien slechts tot 12 uur dan. Of waren het hapjes met iets anders?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden toch muziek gewonnen, hoezo moet er dan betaald worden? Ik nie snap nie.
1 minuut over 12quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Deisy gaat Roland de volgende dag de huid vol schelden want hij heeft zijn zin gekregen voor extra muziek.
Ze begint nu alvastquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Deisy gaat Roland de volgende dag de huid vol schelden want hij heeft zijn zin gekregen voor extra muziek.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 minuut over 12
Deisy... hold my beer
Had ze toch gelijk met wachten tot morgen.quote:
het klonk wel oprechtquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
maar of hij het meent is nog de vraag....
Met oud en nieuw nog wel , om het mes nog even wat leuker in zijn rug te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, weer een relatie kapoet. Arme vriend thuis, zien hoe je vriendin je belazert op tv.
Kunnen ze zeggen dat het door de drank kwam.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Met oud en nieuw nog wel , om het mes nog even wat leuker in zijn rug te zetten
wat ik eruit haal is dat theetje en ? haar constant lopen aan te sporen Salar te zoenenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes huilen want ze heeft het zo naar haar zin maar ongemakkelijk dus dan maar huilen.
Even subtiel vragen of ze haar vriendje mist.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Marlijn eist even aandacht op door quasi geïnteresseerd te doen in Chess
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik eruit haal is dat theetje en ? haar constant lopen aan te sporen Salar te zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |