?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
wat een vermoeiende mensen zijn er toch op de wereld
vorige programmaquote:
Geen tijd meer voor, lang genoeg naar dat afscheidsverhaal moeten luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:33 schreef spapaars het volgende:
Geen beeld hoe Diego buiten wordt opgewacht?
Verwachte sneeuw daar binnen 3 a 4 dagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me mooi als het daar straks helemaal wit is, van de hele grote vlokken
ze hebben nog geen oud/nieuw gevierd toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwachte sneeuw daar binnen 3 a 4 dagen.
Nee, ze zitten tussen kerst en nieuwjaar daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben nog geen oud/nieuw gevierd toch?
Ik hen ook niet. En de rest eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
Angelo en therese
die kunnen elkaar ook niet luchten of zien
of even volhouden tot de nieuwe cyclusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hen ook niet. En de rest eigenlijk ook niet
Ik voel een winterstop opkomen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
of even volhouden tot de nieuwe cyclus
Ansjies Angelsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Zometeen na de raclame de zoveelste Angelo en de vrouwen gedoe.
dat ziet me er een partijtje ranzig uitquote:
Ik heb ook niet,quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
Angelo en therese
die kunnen elkaar ook niet luchten of zien
het lult compleet langs elkaar heenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:01 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet,
Angelo heeft geen lontje en maakt meteen een drama om niets. Draaft maar door en door.
Therese is typisch mooi verwend zuid-limburgs dorpsmeisje. Altijd haar zin gekregen en vrienden spraken altijd met haar mee. Waarschijnlijk nooit veel in rest van land geweest dus het directe communiceren van rest van Nederland gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |