quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
of even volhouden tot de nieuwe cyclus
Ansjies Angelsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Zometeen na de raclame de zoveelste Angelo en de vrouwen gedoe.
dat ziet me er een partijtje ranzig uitquote:
Ik heb ook niet,quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
Angelo en therese
die kunnen elkaar ook niet luchten of zien
het lult compleet langs elkaar heenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:01 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet,
Angelo heeft geen lontje en maakt meteen een drama om niets. Draaft maar door en door.
Therese is typisch mooi verwend zuid-limburgs dorpsmeisje. Altijd haar zin gekregen en vrienden spraken altijd met haar mee. Waarschijnlijk nooit veel in rest van land geweest dus het directe communiceren van rest van Nederland gewend.
ze zijn enorm sloom deze cylusquote:
Nee, die is inderdaad niet helemaal goed lijkt het. Niemand is dom heb ik altijd geleerd maar ergens komt het in de buurtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:05 schreef JJ76 het volgende:
Continu dat gek in je hoofd van hem. Leugenaar, kronkel in je kop. Laat haar geen zin afmaken.
Die gaat spoort zelf niet.
En dan zitten er al een paar zaterdagagen bij.quote:
Hij lijkt van alles in te vullen en op te maken vanuit die ene opmerking van Therese. Als dat echt alles is, spoort ie gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nee, die is inderdaad niet helemaal goed lijkt het. Niemand is dom heb ik altijd geleerd maar ergens komt het in de buurtOf gewoon ontzettend traag van begrip ergens want hij lijkt compleet niet te begrijpen wat ze nou zegt. Of hij legt zelf niet goed uit wat hij bedoelt. Echt zinloos verhaal dit, krijg er steeds minder zin in om te kijken
waar waylon in zit als Jury?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zie reclame van The Winner Takes It All.. Heb die 1e aflevering van zaterdag gezien. Veel, nee.. ech héél veel kaartenbak-deelnemers en vooral een dove jury is wat me opviel
Met Waylon ja, maar die maakte in verhouding met die andere 2 nu niet eens zulke heel rare keuzesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar waylon in zit als Jury?
die zijn favorietjes alweer voortrekt?
Thétje zuigt, zeer waarschijnlijk vaker dan dat wij zien. Het arme schaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zie reclame van The Winner Takes It All.. Heb die 1e aflevering van zaterdag gezien. Veel, nee.. ech héél veel kaartenbak-deelnemers en vooral een dove jury is wat me opviel
Die kans is groot ja, dat kinderlijke gejengel steeds zou mij ook het bloed onder de nagels halen. Daarom zei ik al, had daar mee context bij willen zien dan de zoveelste keer diezelfde mening over Chess/Thomas.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Thétje zuigt, zeer waarschijnlijk vaker dan dat wij zien. Het arme schaap.
Wie is die babbelaar? Die mummy 5thencounter. Die is ook al een maandje weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Geen Frits en Choco gezien vandaag.
En die babbelaar zie ik ook niet meer hier.
Misschien moet je je eigen tekst even nakijken op fouten, maar ik ben het grotendeels met je eens.quote:Op woensdag 7 januari 2026 04:30 schreef Ilja2001 het volgende:
Voor mensen die denken dat iets fake is aan de bondgenoten... Het gaat om 100.000 euro. Als de makers ook maar een klein beetje invloed hebben op de uitslag hebben ze een grote kans om voor de rechter te worden gedaagd. Zelfs in miljoenenjacht moeten Linda en de Voice over 2 of 3x zeggen dat iemand die gaat spelen dus de koffer aan iemand anders geeft. Doen ze dat niet dan staan ze snel in de rechtzaak. Zelfde geldt voot De Bondgenoten. Als er oom maar 1 iemand voorgetrokken wordt om de 100,000 euro te winnen, dan is de kans groot dat er een enorme rechtzaak begonnen wordt die sbs gaat verliezen. De makers van De bondgenoten bemoeien zich met de onderlinge verhoudingen. Zodra ze zich met de winst van een ton gaan bemoeien kunnen ze massaal worden aangeklaagd door iedereen die heeft meegedaan. Nogmaals mensen: het gaat om 100.000 euro. Zodra blijkt dat de makers invloef hebben op wie die tom wint gaan ze keihard aangeklaagd worden. Mensen die dan niet snappen en denken dat dat onzin in zijn geestelijk ziek. Maar we kennen freakie, dus we hebben hier sowieso 1 iemand fie geestelijk niet in orde is.
Hij was hier ineens had hem hier nog nooit gezien, zit al wel langer op fok! weet de naam niet meer, begint met een w????quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is die babbelaar? Die mummy 5thencounter. Die is ook al een maandje weg.
Wordt op zijn vroegst vrijdag. Hier in Brabant is het vorige week vrijdag begonnen, de rest van het land volgens mij pas op zaterdag. Maar inderdaad, kunnen ze sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me mooi als het daar straks helemaal wit is, van die hele grote vlokken
Dit inderdaad. Zegt Therese dat het niet over Chess gaat, blijft Angelo het maar over 'jullie twee' hebben. En later zegt die knurft dat "Therese het steeds over 'ons' had".quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lult compleet langs elkaar heen
en wij moeten er naar kijken
@Whuzzquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was hier ineens had hem hier nog nooit gezien, zit al wel langer op fok! weet de naam niet meer, begint met een w????
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat...quote:Op woensdag 7 januari 2026 04:30 schreef Ilja2001 het volgende:
Voor mensen die denken dat iets fake is aan de bondgenoten... Het gaat om 100.000 euro. Als de makers ook maar een klein beetje invloed hebben op de uitslag hebben ze een grote kans om voor de rechter te worden gedaagd. Zelfs in miljoenenjacht moeten Linda en de Voice over 2 of 3x zeggen dat iemand die gaat spelen dus de koffer aan iemand anders geeft. Doen ze dat niet dan staan ze snel in de rechtzaak. Zelfde geldt voot De Bondgenoten. Als er oom maar 1 iemand voorgetrokken wordt om de 100,000 euro te winnen, dan is de kans groot dat er een enorme rechtzaak begonnen wordt die sbs gaat verliezen. De makers van De bondgenoten bemoeien zich met de onderlinge verhoudingen. Zodra ze zich met de winst van een ton gaan bemoeien kunnen ze massaal worden aangeklaagd door iedereen die heeft meegedaan. Nogmaals mensen: het gaat om 100.000 euro. Zodra blijkt dat de makers invloef hebben op wie die tom wint gaan ze keihard aangeklaagd worden. Mensen die dan niet snappen en denken dat dat onzin in zijn geestelijk ziek. Maar we kennen freakie, dus we hebben hier sowieso 1 iemand fie geestelijk niet in orde is.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat...![]()
uhuquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi dat je de ironie niet snapt.👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |