abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219763748
Date show _O-
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:46:43 #202
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219763758
Blinddoek ontgaat mij een beetje.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:49:15 #203
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219763782
Dat ze in deze tijd niet in staat zijn dit programma te actualiseren is jammer.
pi_219763788
Jaaa Mercedes *O* :D
pi_219763794
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
of even volhouden tot de nieuwe cyclus -O-
:D Eerst maar eens zien of ik dit gedoe tot eind van de week ga volhouden
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:51:53 #206
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219763807
Zometeen na de raclame de zoveelste Angelo en de vrouwen gedoe.
pi_219763829
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Zometeen na de raclame de zoveelste Angelo en de vrouwen gedoe.
Ansjies Angels :Y

pi_219763849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ansjies Angels :Y

[ afbeelding ]
dat ziet me er een partijtje ranzig uit _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219763909
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
Angelo en therese
die kunnen elkaar ook niet luchten of zien
Ik heb ook niet,

Angelo heeft geen lontje en maakt meteen een drama om niets. Draaft maar door en door.

Therese is typisch mooi verwend zuid-limburgs dorpsmeisje. Altijd haar zin gekregen en vrienden spraken altijd met haar mee. Waarschijnlijk nooit veel in rest van land geweest dus het directe communiceren van rest van Nederland gewend.
pi_219763935
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:01 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Ik heb ook niet,

Angelo heeft geen lontje en maakt meteen een drama om niets. Draaft maar door en door.

Therese is typisch mooi verwend zuid-limburgs dorpsmeisje. Altijd haar zin gekregen en vrienden spraken altijd met haar mee. Waarschijnlijk nooit veel in rest van land geweest dus het directe communiceren van rest van Nederland gewend.
het lult compleet langs elkaar heen
en wij moeten er naar kijken
:')
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219763959
Boh, vind ze beiden strontvervelend.

#TeamAllebeiDeHoekIn
pi_219763975
Continu dat gek in je hoofd van hem. Leugenaar, kronkel in je kop. Laat haar geen zin afmaken.

Die gaat spoort zelf niet.
pi_219763978
Dat 'zo boos' hebben wij toch helemaal niet gezien?

Meneer heeft kennelijk alleenrecht op dingen verdraaien :')
pi_219763980
bla bla bla
koeienvla
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 6 januari 2026 @ 20:06:09 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219763981
Wat een gefrusteerde gast die Angelo.
pi_219764006
En weer janken. Boehoehoe :'(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219764015
morgen nieuwjaar daar
pi_219764039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
morgen nieuwjaar daar
ze zijn enorm sloom deze cylus
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219764051
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:05 schreef JJ76 het volgende:
Continu dat gek in je hoofd van hem. Leugenaar, kronkel in je kop. Laat haar geen zin afmaken.

Die gaat spoort zelf niet.
Nee, die is inderdaad niet helemaal goed lijkt het. Niemand is dom heb ik altijd geleerd maar ergens komt het in de buurt :@ Of gewoon ontzettend traag van begrip ergens want hij lijkt compleet niet te begrijpen wat ze nou zegt. Of hij legt zelf niet goed uit wat hij bedoelt. Echt zinloos verhaal dit, krijg er steeds minder zin in om te kijken :{w
you tokkie to me?
pi_219764052
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
ze zijn enorm sloom deze cylus
En dan zitten er al een paar zaterdagagen bij.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219764070
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Nee, die is inderdaad niet helemaal goed lijkt het. Niemand is dom heb ik altijd geleerd maar ergens komt het in de buurt :@ Of gewoon ontzettend traag van begrip ergens want hij lijkt compleet niet te begrijpen wat ze nou zegt. Of hij legt zelf niet goed uit wat hij bedoelt. Echt zinloos verhaal dit, krijg er steeds minder zin in om te kijken :{w
Hij lijkt van alles in te vullen en op te maken vanuit die ene opmerking van Therese. Als dat echt alles is, spoort ie gewoon niet.
pi_219764097
Zie reclame van The Winner Takes It All.. Heb die 1e aflevering van zaterdag gezien. Veel, nee.. ech héél veel kaartenbak-deelnemers en vooral een dove jury is wat me opviel :')
pi_219764114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zie reclame van The Winner Takes It All.. Heb die 1e aflevering van zaterdag gezien. Veel, nee.. ech héél veel kaartenbak-deelnemers en vooral een dove jury is wat me opviel :')
waar waylon in zit als Jury?

die zijn favorietjes alweer voortrekt?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219764143
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar waylon in zit als Jury?

die zijn favorietjes alweer voortrekt?
Met Waylon ja, maar die maakte in verhouding met die andere 2 nu niet eens zulke heel rare keuzes :D
pi_219764147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Thétje zuigt, zeer waarschijnlijk vaker dan dat wij zien. Het arme schaap.
pi_219764225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Thétje zuigt, zeer waarschijnlijk vaker dan dat wij zien. Het arme schaap.
Die kans is groot ja, dat kinderlijke gejengel steeds zou mij ook het bloed onder de nagels halen. Daarom zei ik al, had daar mee context bij willen zien dan de zoveelste keer diezelfde mening over Chess/Thomas.
pi_219764229
Wat is dat voor raar gehang aan elkaar op die weegschaal. En je mag niet ademen van Peter hoor ik :{
you tokkie to me?
pi_219764265
weer is de spoiler een zwarte brief
deze keer voor Salar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219764266
tot morgen :W
  dinsdag 6 januari 2026 @ 20:30:14 #230
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219764275
Zwartebrief voor morgen.
We zullen het zien :W
pi_219764302
Wel triest voor salar😪
pi_219764746
Nou, ik weet totaal niet waar die ruzie over ging tussen Angelo en Therese, zij zelf ook niet maar de FEBO heeft weer een lekker TV momentje gehad. Het lulde maar langs elkaar heen.
Die datingshow met Salar wist je al wat de uitslag zou worden en jaloerse blikken van Marlijn waren wel weer goud.
Zwarte brief voor Salar, hopelijk niet fataal maar meestal valt dat wel mee bij alle cliffhangers waarin een zwarte brief wordt ontvangen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219764875
Geen fan van Angelo. Ook niet van Therese, maar nog minder van Angelo. Hij lijkt continu dronken, en heeft nul zelfreflectie. Het ligt nooit aan hem. En luisteren naar een ander kan hij ook niet.
pi_219765303
Geen Frits en Choco gezien vandaag.
En die babbelaar zie ik ook niet meer hier.
pi_219765471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Geen Frits en Choco gezien vandaag.
En die babbelaar zie ik ook niet meer hier.
Wie is die babbelaar? Die mummy 5thencounter. Die is ook al een maandje weg.
pi_219765975
Tja, Angelo is een raar geval. Hij maakt regelmatig opmerkingen waarvan ik denk dat hij anderen haarscherp doorheeft. Maar hij heeft gewoon nooit geleerd hoe hij moet discussiëren, raakt de weg kwijt en gaat dan maar schelden.
pi_219766083
Voor mensen die denken dat iets fake is aan de bondgenoten... Het gaat om 100.000 euro. Als de makers ook maar een klein beetje invloed hebben op de uitslag hebben ze een grote kans om voor de rechter te worden gedaagd. Zelfs in miljoenenjacht moeten Linda en de Voice over 2 of 3x zeggen dat iemand die gaat spelen dus de koffer aan iemand anders geeft. Doen ze dat niet dan staan ze snel in de rechtzaak. Zelfde geldt voot De Bondgenoten. Als er oom maar 1 iemand voorgetrokken wordt om de 100,000 euro te winnen, dan is de kans groot dat er een enorme rechtzaak begonnen wordt die sbs gaat verliezen. De makers van De bondgenoten bemoeien zich met de onderlinge verhoudingen. Zodra ze zich met de winst van een ton gaan bemoeien kunnen ze massaal worden aangeklaagd door iedereen die heeft meegedaan. Nogmaals mensen: het gaat om 100.000 euro. Zodra blijkt dat de makers invloef hebben op wie die tom wint gaan ze keihard aangeklaagd worden. Mensen die dan niet snappen en denken dat dat onzin in zijn geestelijk ziek. Maar we kennen freakie, dus we hebben hier sowieso 1 iemand fie geestelijk niet in orde is.
  woensdag 7 januari 2026 @ 06:21:12 #238
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219766190
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 04:30 schreef Ilja2001 het volgende:
Voor mensen die denken dat iets fake is aan de bondgenoten... Het gaat om 100.000 euro. Als de makers ook maar een klein beetje invloed hebben op de uitslag hebben ze een grote kans om voor de rechter te worden gedaagd. Zelfs in miljoenenjacht moeten Linda en de Voice over 2 of 3x zeggen dat iemand die gaat spelen dus de koffer aan iemand anders geeft. Doen ze dat niet dan staan ze snel in de rechtzaak. Zelfde geldt voot De Bondgenoten. Als er oom maar 1 iemand voorgetrokken wordt om de 100,000 euro te winnen, dan is de kans groot dat er een enorme rechtzaak begonnen wordt die sbs gaat verliezen. De makers van De bondgenoten bemoeien zich met de onderlinge verhoudingen. Zodra ze zich met de winst van een ton gaan bemoeien kunnen ze massaal worden aangeklaagd door iedereen die heeft meegedaan. Nogmaals mensen: het gaat om 100.000 euro. Zodra blijkt dat de makers invloef hebben op wie die tom wint gaan ze keihard aangeklaagd worden. Mensen die dan niet snappen en denken dat dat onzin in zijn geestelijk ziek. Maar we kennen freakie, dus we hebben hier sowieso 1 iemand fie geestelijk niet in orde is.
Misschien moet je je eigen tekst even nakijken op fouten, maar ik ben het grotendeels met je eens.
pi_219766434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Wie is die babbelaar? Die mummy 5thencounter. Die is ook al een maandje weg.
Hij was hier ineens had hem hier nog nooit gezien, zit al wel langer op fok! weet de naam niet meer, begint met een w????
pi_219767195
Ohh dat wordt nog extra hevig met Salar, zoent met Mercedes en dag erna zwarte brief.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:40:12 #241
3542 Gia
User under construction
pi_219767677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me mooi als het daar straks helemaal wit is, van die hele grote vlokken
Wordt op zijn vroegst vrijdag. Hier in Brabant is het vorige week vrijdag begonnen, de rest van het land volgens mij pas op zaterdag. Maar inderdaad, kunnen ze sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken.
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
het lult compleet langs elkaar heen
en wij moeten er naar kijken
:')
Dit inderdaad. Zegt Therese dat het niet over Chess gaat, blijft Angelo het maar over 'jullie twee' hebben. En later zegt die knurft dat "Therese het steeds over 'ons' had".
Absoluut niet!!
pi_219767689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 07:46 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Hij was hier ineens had hem hier nog nooit gezien, zit al wel langer op fok! weet de naam niet meer, begint met een w????
@Whuzz
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:44:12 #243
3542 Gia
User under construction
pi_219767719
Vind Marlijn zo cringe. Kleedt zich vrijwel hetzelfde als Lisa. En nu stijlt ze haar haar hetzelfde als Mercedes. Denkt ze zo populairder te worden, of zo?
pi_219767773
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 04:30 schreef Ilja2001 het volgende:
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat... ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_219767783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat... ^O^
_O- _O-
dat jij dit zegt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219767802
De kijkcijfers van vorige week woensdag, oudjaarsavond:

Kijkdichtheid: 3,7 Marktaandeel: 13,0 Kijkcijfer: 626.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 23

Toch mooie cijfers voor de altijd moordende concurrentie op oudjaarsavond. Lekker veel teruggekeken dus.
552.000 kijkers keken gisteren naar de lineaire aflevering waarin wederom Angelo en Therese ruzie maakte om iets wat ze zelf blijkbaar ook niet weten, maar het is in ieder geval wel weer even wat content voor de kijkbuiskluisteraars....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219767811
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O-
dat jij dit zegt
Mooi dat je de ironie niet snapt.👍
Allemaal cabaretteketet!
pi_219767823
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Mooi dat je de ironie niet snapt.👍
uhu :+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219767996
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
@:Whuzz
jaaaaa die :)
pi_219768672
Kwam op X een spoiler tegen over de zwarte brief. Dus onbevestigd en zo, en alleen klikken als je een spoiler wilt zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')