quote:Op maandag 5 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ok, geen zin in, tot morgen mensjes.
ik kijk het nooit maar misschien maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 5 januari 2026 20:25 schreef schetterklep het volgende:
Even snel koffie en dan die ander ellende van de Hanslers
Ik wil die Théétje juist meppen. Team Angeloquote:Op maandag 5 januari 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hup.... geeft die Angelo eens een klap voor zijn bek #naarventje
Theetje het slachtoffertje, die verdient idd een flinke corrigerende tik. En laat haar dan maar weer huilen.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil die Théétje juist meppen. Team Angelo
Nee, dat is in Augustus, hebben we geleerd.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Galgje... Het is wel komkommertijd bij DBG
Haha 100% eens!quote:Op maandag 5 januari 2026 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, veel kostbare zendtijd aan het vertrek van Diego verspild in deze aflevering.
Met Angelo kan je beter geen gesprek voeren![]()
Zelfs al kan hij ergens gelijk hebben, wat ik mij kan voorstellen met Slinkse Therese en haar rare stemmetjes, dan nog slaat het nergens op hoe hij doet en vaak is er ook geen touw meer aan vast te knopen. Heeft iemand het over a en b dan denkt Angelo dat het om b en c gaat en wordt dan helemaal lijp om c.
Maar....T'tje is dus boos dat ze geen teams gemaakt hadden via loting, maar dat Roland bepaalde mensen opzettelijk bij elkaar gezet had?quote:Op maandag 5 januari 2026 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, veel kostbare zendtijd aan het vertrek van Diego verspild in deze aflevering.
Met Angelo kan je beter geen gesprek voeren![]()
Zelfs al kan hij ergens gelijk hebben, wat ik mij kan voorstellen met Slinkse Therese en haar rare stemmetjes, dan nog slaat het nergens op hoe hij doet en vaak is er ook geen touw meer aan vast te knopen. Heeft iemand het over a en b dan denkt Angelo dat het om b en c gaat en wordt dan helemaal lijp om c.
?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
wat een vermoeiende mensen zijn er toch op de wereld
vorige programmaquote:
Geen tijd meer voor, lang genoeg naar dat afscheidsverhaal moeten luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:33 schreef spapaars het volgende:
Geen beeld hoe Diego buiten wordt opgewacht?
Verwachte sneeuw daar binnen 3 a 4 dagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me mooi als het daar straks helemaal wit is, van de hele grote vlokken
ze hebben nog geen oud/nieuw gevierd toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwachte sneeuw daar binnen 3 a 4 dagen.
Nee, ze zitten tussen kerst en nieuwjaar daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben nog geen oud/nieuw gevierd toch?
Ik hen ook niet. En de rest eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
Angelo en therese
die kunnen elkaar ook niet luchten of zien
of even volhouden tot de nieuwe cyclusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hen ook niet. En de rest eigenlijk ook niet
Ik voel een winterstop opkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |