Net op tijd thuis voor de Bondgenoten 😁quote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Opschieten, opschieten, opschieten ik wil naar huis Opschieten, opschieten, opschieten
die meneer is ook wel de meest vreselijke van alle die er tussen lopen (boa)quote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Een sterretjesfeit. Nog nooit van gehoord.
Ik vond 1 van de 2 direct een lul, zal die zijn die jij bedoelt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
die meneer is ook wel de meest vreselijke van alle die er tussen lopen (boa)
Dan is het volgens mij misdrijf ofzo en daarmee erg duurquote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Een sterretjesfeit. Nog nooit van gehoord.
De 2 bedragen die ik hoorde, schrok ik van.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij misdrijf ofzo en daarmee erg duur
Een "sterretjesfeit" is een (verkeers)overtreding waarvoor het Openbaar Ministerie (OM) een vaste boete, ook wel een "sterretje" genoemd (naar de ster op de boete), hanteert, met een bijbehorende feitomschrijving en tarief, vaak voor eenvoudigere overtredingen die geen zware straf behoeven en snel worden afgedaan. Het is een gestandaardiseerd feit, met bijbehorende tarieven, zoals te vinden in de Richtlijnen voor strafvordering van het OM, bedoeld voor efficiënte afhandeling.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij misdrijf ofzo en daarmee erg duur
Dat de torens maar flink instorten.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, die sneue groepsopdracht. Hopelijk winnen ze niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |