Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Als ie die keutel weer intrekt is het net zo'n aandachtsgeile move als mimimimimi m'n oren, mimimimimimi m'n witte huid, mimimimimi ik ben zo ijdel maar het boeit me niet als een random m'n haart verneukt mimimimi
Diegoneese humor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toch zegt iets in mij dat Diego de boel in de zeik neemt en helemaal geen 24 uur heeft aangevraagd
Salar natuurlijk, je kunt mij niet vertellen dat die ijdelheid geen ontzettend overduidelijke en overdreven verkapte vorm van bevestiging en aandacht zoeken is.quote:
tis wel wat bij hem hoortquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Salar natuurlijk, je kunt mij niet vertellen dat die ijdelheid geen ontzettend overduidelijke en overdreven verkapte vorm van bevestiging en aandacht zoeken is.
vond dit ongeveer de meest oprechte tranenquote:
Ze hebben net kerst achter de rug op oudejaars avond.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:55 schreef schetterklep het volgende:
Oh, we moeten nu nog richting oud & nieuw![]()
Vind het iets treurigs hebben als het er zo dik bovenop ligt. Niet oprecht (quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel wat bij hem hoort
en ja hij hoort graag dat hij knap is
Omdat hij ook nog op het bord staat in het programma, alleen wat verduisterd.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:15 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom staat Fadi nog in de OP bij de teams?
Ah oké dat was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 4 januari 2026 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat hij ook nog op het bord staat in het programma, alleen wat verduisterd.
Bovendien vind ik het geluid als er muziek is wel erg slecht te horen. Niet goed 'afgemixt' in de montage zo lijkt het, er is echt niets van te horen vaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Minstens 3 nieuwe de volgende cyclus en als Thérèse haar woord houdt al vier! Het gaat de goede kant op.![]()
Een groepsopdracht als cliffhanger is wel treurigAlsof ze geen oud en nieuw feest zullen krijgen. Dit soort opdrachten zijn ook meer bedoelt als bezigheidstherapie en om de muizen(bewoners) af en toe een stukje kaas te geven zodat ze tevreden blijven in de kooi(loods), dan dat het echte opdrachten zijn waar veel vanaf hangt. Negen van de tien keer slagen ze volledig en anders gooien ze er zelf punten bij. Ook zien we meestal veel te weinig van de winst. Toen ze bijvoorbeeld een karaokeavond wonnen, kwam er anderhalf liedje in de uitzending en dat was het dan. Ik merk dat ik deze groepsopdrachten daarom steeds vaker doorspoel, want als kijker heb je er geen reet aan.
Ach ja alles kan kapot, dat zien we nu ook aan Chess/Thomas. Dat gaat geheid gelazer geven in het videobel momentje of de FEBO hypet het op middels een zwarte brief....quote:Op zondag 4 januari 2026 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
Wat was dat nou voor rare move van Roxy om naar voren te stappen, als enige met Julia en Peter bij de vraag of ze iemand "zou doen" in de loods? Ze heeft toch een vriend? Heel raar....iemand een idee op wie ze doelt?
Volgens mij is het voorgekomen dat er niemand van het laatste bondje weg hoefde, omdat er al eerder iemand was vertrokken. Dus, als Diego gaat, en de gieren worden laatste, hoeft er niemand meer weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
wel lekker als Diego nu gaat
dan gaar er sowieso iemand extra weg na de knockouts
Ik snap die oranje make up niet! Het is net een Oempa Loempa!! Gaat ze dat ook op Salar zijn gezicht smeren.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:09 schreef Cosima het volgende:
ik vind Mercedes ook minder leuk worden nu ze duidelijk op Salar geilt. en volgens mij is het ook niet helemaal wederzijds dus vind ik het nogal cringe om te zien.
Misschien bedoelt ze dat wel als "dat is mijn type, die zou ik doen (als ik vrijgezel zou zijn geweest)".quote:Op zondag 4 januari 2026 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
Wat was dat nou voor rare move van Roxy om naar voren te stappen, als enige met Julia en Peter bij de vraag of ze iemand "zou doen" in de loods? Ze heeft toch een vriend? Heel raar....iemand een idee op wie ze doelt?
Ja je zag Thomas behoorlijk ongemakkelijk worden..quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat wel als "dat is mijn type, die zou ik doen (als ik vrijgezel zou zijn geweest)".
Vind overigens Merlijn wel zwaar ordinair, met haar opmerking over dat ze goed haar benen kan spreiden. Moet dat sexy of uitdagend overkomen op Thomas of zo?? Raar mens!
Niet echt charmant nee en vooral ook niet passend bij haar vond ik. Misschien wil ze graag meedoen en probeert ergens op die manier aansluiting te vinden.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat wel als "dat is mijn type, die zou ik doen (als ik vrijgezel zou zijn geweest)".
Vind overigens Merlijn wel zwaar ordinair, met haar opmerking over dat ze goed haar benen kan spreiden. Moet dat sexy of uitdagend overkomen op Thomas of zo?? Raar mens!
Deed ze toch ook om aandacht te zoeken door met Roma te gaan zoenen. Denken dat mannen dat aantrekkelijk vinden?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Opschieten, opschieten, opschieten ik wil naar huis Opschieten, opschieten, opschietenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:
gut wat een vermoeiende mevrouw,
ze raakt er zelf buitenadem van
jallah jallahquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Opschieten, opschieten, opschieten ik wil naar huis Opschieten, opschieten, opschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |