geloof ik nietquote:Op maandag 5 januari 2026 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
Is er wel iemand daar die Marlijn wel leuk of aardig vindt. De meeste lullen over haar.
Erg bijzonder. Zeker met een persoon als Diego daar.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof ik niet
en dat is ook bijzonder
ik geloof dat ik dit wel van de een van de meest cringe koppeltjes vindquote:Op maandag 5 januari 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet wat erger is dat saaie spel of wederom dat gepush om al die lovestories
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dit wel van de een van de meest cringe koppeltjes vind
Mercedes Salar wordt echt gepushtquote:Op maandag 5 januari 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Maar dat gedram Mercedes/Salar/Marlijn komt me ook al de neus uit.
ja vind hem hier weer gewoon leukquote:Op maandag 5 januari 2026 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zolang Salar geen vage zooi aan de man probeert te brengen, is hij heel goed te pruimen. Net als bij BB.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 5 januari 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
ow ja een speech van Diego
daar zaten we op te wachten
wat een enorm succes was hetquote:Op maandag 5 januari 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Nou .. Afscheidsfilmpje en weg zijn de ratten
ze hadden moeten switchenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Idee was geinig, de uitvoering bagger
wacht maar afquote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is ook niet te peilen. Het boeit hem allemaal nooit wat, altijd vrolijk. En nu ineens een mening.
Misschien zeikt Julia altijd als er iemand op haar bed zit.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is ook niet te peilen. Het boeit hem allemaal nooit wat, altijd vrolijk. En nu ineens een mening.
Weer een confrontatie die weinig spontaan overkomt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
allemaal curling ouders gehadquote:
Misschien kan je nog ergens een weddenschap afsluitenquote:Op maandag 5 januari 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
Keek net even in een lichtbal, het gaat daar over 5 dagen echt sneeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |