SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Dotteke op 07-01-2026 16:52:37 ]Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Denk voor zwarte brief, dat was aan kleding te zien oud/nieuw, bij brief hadden ze het over slecht begin van jaar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag hem zoenen met Merkedes in een Insta post dus die is voor of na de zwarte brief gemaakt.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Heel veel andere tijdstippen zijn er inderdaad niet. Zou raar zijn als het tijdens is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 07-01-2026 16:52:47 ]
Yup, met Marlijn in de rol van Emma..quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:52 schreef freaky40 het volgende:
Toch jammer dat Salar er in trapt om weer iets te beginnen. Bij BB had hij een leuke en vriendschappelijke relatie met Nouchine dat was erg leuk om..te zien. Dit gaat natuurlijk weer helemaal uitgemolken worden net als tussen Fleuris en Senna etc.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Even over El Che, die geeft op social media aan dat hij het even wat rustiger aan gaat doen en er even vanaf gaat. Het zou dus zomaar kunnen dat die weer terug komt in de volgende cyclus. De relatie met Roma staat ook op een laag pitje naar het schijnt lees ik nu op shownieuws.nl...alle alarmbellen gaan af. El Che is coming back!
quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok FEBO leuk dat er hier iemand post van jullie om écht eens inzicht te geven hoe het gaat...![]()
Rustig aan van wat? Hij werkte bij de jumbo toch of was het postnlquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Even over El Che, die geeft op social media aan dat hij het even wat rustiger aan gaat doen en er even vanaf gaat. Het zou dus zomaar kunnen dat die weer terug komt in de volgende cyclus. De relatie met Roma staat ook op een laag pitje naar het schijnt lees ik nu op shownieuws.nl...alle alarmbellen gaan af. El Che is coming back!
plusquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:32 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Rustig aan van wat? Hij werkte bij de jumbo toch of was het postnl
Extra muziek, dat willen ze toch vaker, als het feestje klaar is is er vaak nog drama omdat mensen nog langer muziek willen wat ze dan zelf moeten betalen met punten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden toch muziek gewonnen, hoezo moet er dan betaald worden? Ik nie snap nie.
Misschien slechts tot 12 uur dan. Of waren het hapjes met iets anders?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden toch muziek gewonnen, hoezo moet er dan betaald worden? Ik nie snap nie.
1 minuut over 12quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Deisy gaat Roland de volgende dag de huid vol schelden want hij heeft zijn zin gekregen voor extra muziek.
Ze begint nu alvastquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Deisy gaat Roland de volgende dag de huid vol schelden want hij heeft zijn zin gekregen voor extra muziek.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 minuut over 12
Deisy... hold my beer
Had ze toch gelijk met wachten tot morgen.quote:
het klonk wel oprechtquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
maar of hij het meent is nog de vraag....
Met oud en nieuw nog wel , om het mes nog even wat leuker in zijn rug te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, weer een relatie kapoet. Arme vriend thuis, zien hoe je vriendin je belazert op tv.
Kunnen ze zeggen dat het door de drank kwam.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Met oud en nieuw nog wel , om het mes nog even wat leuker in zijn rug te zetten
wat ik eruit haal is dat theetje en ? haar constant lopen aan te sporen Salar te zoenenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes huilen want ze heeft het zo naar haar zin maar ongemakkelijk dus dan maar huilen.
Even subtiel vragen of ze haar vriendje mist.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Marlijn eist even aandacht op door quasi geïnteresseerd te doen in Chess
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik eruit haal is dat theetje en ? haar constant lopen aan te sporen Salar te zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |