Echt hequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
De bingokaart in het boekjeboekje bood trouwens extra vermaak
Best wat af kunnen strepen
Geen Glühbier en Bratwurst,quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt heIk had er 12 geloof ik
![]()
[ afbeelding ]
Als je de reviews vooraf bestudeerd had had je kunnen weten dat je hier op zou gaan flippen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Afraders
Het Clayton hotel. Erg teleurstellend en bovendien duur. Het hotel is vreselijk druk met alles zo doen zoals ze het zelf willen hebben, en de gast mag zijn geld achterlaten en verder zwijgen. Trage bediening aan de bar, personeel was druk met het omhelzen van vrienden. Een totaal krankzinnig liftensysteem, zonder uitleg hoe of waarom, maar de trap gebruiken mocht niet. Drie trappen op moeten tussen de kleedhokjes en het zwembad. 15 Euro per persoon per nacht betalen voor het zwembad terwijl dat overdag tussen 11 en 17 uur gewoon gesloten is. Bij het ontbijt werden we weggestuurd want "deze tafel is alleen bedoeld voor grote families" maar die kwamen niet etc etc. Nooit meer. Wat een KUT hotelZit me nu alweer op te naaien. Wat een ongelofelijke BALLENTENT. Waardeloos. Gewoon KUT. En anders niks. #kwaadwoedend.
Is geen Amerikaanse kerstmarktquote:
Nopequote:Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Is geen Amerikaanse kerstmarkt
Ik had vorige week wel veel koortjes, die wel gezien/gehoord?
Volgende keer toch voor de kerst gaan? Snap het op zich ook wel, het is wekenlang echt een drukke bedoening en ná de kerst toch ook anders welquote:Op zondag 4 januari 2026 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope
Ze waren er klaar mee denk ik![]()
Zag je in sommige kraampjes ook wel: legere schappen.
En lang niet alles wachtte tot 20.00 uur om de zut in te pakken.
Evengoed zat te zien en zulks.
Lag aan mij. Twee dagen vrij beitelen in mijn (werk en koor)pre-kerst schema lukte me niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgende keer toch voor de kerst gaan? Snap het op zich ook wel, het is wekenlang echt een drukke bedoening en ná de kerst toch ook anders wel
Komend jaar weer nieuwe kansenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lag aan mij. Twee dagen vrij beitelen in mijn (werk en koor)pre-kerst schema lukte me niet.
Maar het was wel lekker rustig. Zeker net na de opening. Maandag rond een uur of drie was het weer vies druk.
Ga lekker naar Aken dan, ook heel mooi en net iets minder druk.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Komend jaar weer nieuwe kansen
Ik wil misschien naar Keulen komend jaar, is dat een aanrader vanuit jullie gezien?
Is dat zo? Doe ik nooit eigenlijk. Is al eens eerder verkeerd afgelopenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als je de reviews vooraf bestudeerd had had je kunnen weten dat je hier op zou gaan flippen.
Er kwamen wel wat elementen terug die jij ook hebt mogen ervaren. Ik was benieuwd want ik loop ook wel eens door die straat en het hotel is natuurlijk een gedrocht in een al niet zo fraai ogende straat.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe ik nooit eigenlijk. Is al eens eerder verkeerd afgelopen
Mooi. Ik verzin het blijkbaar niet zelfquote:Op maandag 5 januari 2026 10:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Er kwamen wel wat elementen terug die jij ook hebt mogen ervaren.
Nee dat is helemaal waar. Maar goed, dat moet op zich geen probleem zijn. Maar voor het geld wat dit kostte? Ga ik volgende keer wel voor de helft in een suburb zitten waar ik in 10 minuten met de metro ook in het centrum ben.quote:Ik was benieuwd want ik loop ook wel eens door die straat en het hotel is natuurlijk een gedrocht in een al niet zo fraai ogende straat.
Ja natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2026 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe ik nooit eigenlijk. Is al eens eerder verkeerd afgelopen
Het Hilton is daar erg goed (en met een aanbieding ook betaalbaar!). Parkeren was er gratis en je bent zo bij de metro/tram.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik verzin het blijkbaar niet zelf
[..]
Nee dat is helemaal waar. Maar goed, dat moet op zich geen probleem zijn. Maar voor het geld wat dit kostte? Ga ik volgende keer wel voor de helft in een suburb zitten waar ik in 10 minuten met de metro ook in het centrum ben.
Düsseldorf is verrassend goedkoop, voor 6 tientjes heb je al een prima hotel (zonder zwembad)quote:Op maandag 5 januari 2026 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het Hilton is daar erg goed (en met een aanbieding ook betaalbaar!). Parkeren was er gratis en je bent zo bij de metro/tram.
Jammer hoor, genoeg leuks te zien daar.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe het ook zij, voorlopig hoeven we niet meer naar Düsseldorf
Ja. Maar we zijn er nu net geweest. Volgende keer wat anders.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jammer hoor, genoeg leuks te zien daar.
Ja, altijd doen. Die ene zeikerd gewoon negeren. Maar als meerdere mensen op verschillende momenten over hetzelfde klagen.... ja, dan neem ik dat wel serieus.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:18 schreef Jeroboam het volgende:
Als je de reviews vooraf bestudeerd had had je kunnen weten dat je hier op zou gaan flippen.
Zeeâh zekâh!quote:Op zondag 25 januari 2026 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leeg Wassertretbecken![]()
Verder geslaagde trip zo te lezen
Wow, bijzonder biertje.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles' Travelsnacks, part 183
Er was ook Shiimay@:shii
[ afbeelding ]
Hoe dan ook: heerlijk een paar dagen opgeladenMorgen weer de hamstermolen in
Jawel, maar ik kon gewoon thuis eten wat ik al had, in plaats van voor 60 euro in een restaurant gaan zitten, dus dat scheelde weerquote:Op zondag 25 januari 2026 22:45 schreef derLudolf het volgende:
SchnitzelbrötchenMooi verslag - terugreis was uiteindelijk duur zeker, omdat je last minute boekt?
Wat jij doorgaans naar binnen harkt (schnitzel) kost je toch max 25 euro.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kon gewoon thuis eten wat ik al had, in plaats van voor 60 euro in een restaurant gaan zitten, dus dat scheelde weer
Altijd een opgeheven treinbinding, maar net die ene keer dan weer niet.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kon gewoon thuis eten wat ik al had, in plaats van voor 60 euro in een restaurant gaan zitten, dus dat scheelde weer
Yeah well.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Mooie snack weer.
Je had vandaag gratis kunnen reizen met je Bahncard overigens, gisteren won Duitsland weer een gouden plak (en zilver en brons op hetzelfde onderdeel).
De Duitse vertaling van All quiet on the Western Front. Weet eigenlijk niet wat het origineel is. Maar ik ben daar ook wel langs gelopen ja.quote:Vlakbij het Rathaus had je ook nog het Erich Maria Remarque Friedenszentrum. De schrijver van Im westen nichts Neues. Toen ik er was kon je daar ook gratis naar binnen.
Ja, zo kun je het ook noemen idd. Of dat in Münster het katholieke deel en in Osnabrück het protestante deel van het feestje plaatsvond. Gepolder 1.0quote:Ik dacht dat de vrede van Münster einde tachtigjarige oorlog was en vrede van Osnabrück einde van de dertig jarige en het tesamen de westfaalse vrede werd genoemd.
Het boek is eerst verschenen als Im Westen nichts Neues. Erich Maria Remarque is geboren in Osnabrück.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah well.
[..]
De Duitse vertaling van All quiet on the Western Front. Weet eigenlijk niet wat het origineel is. Maar ik ben daar ook wel langs gelopen ja.
Aldus Wiki heb jequote:Ja, zo kun je het ook noemen idd. Of dat in Münster het katholieke deel en in Osnabrück het protestante deel van het feestje plaatsvond. Gepolder 1.0
Toch wel overtuigend tegenwoordig, die AI plaatjes van Bielefeldquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles' Travelsnacks, part 185
Bestemming
Bielefeld, Duitsland
Datum / data
Woensdag 18 maart 2026
Beweegreden
Afgelopen vrijdag 13 maart was het precies 10 jaar geleden dat de eerste Travelsnack online stond. Misschien is dit wel de laatste, wie zal het zeggen. Waarom Bielefeld? Kijken of het echt bestaat, volgens het Bielefeldcomplot namelijk niet. EN omdat het heerlijk weer was voor een dagje uit natuurlijk![]()
Vervoer
Trein, lekker hoor die ICE voor de deur.
Kosten
¤ 82 retour Deventer - Bielefeld 1e klas incl. reserveringen.
Musea ¤ 10
Lunch ¤ 12
Souvenirs ¤ 6,50
Verder nog eten en drinken paar tientjes
Foto's!
Vroeg van huis, rond half elf aangekomen.
[ afbeelding ]
Eerst een flinke wandeling van 2,6 km met o.a. dit stukje Hardenbergstraße erin.
[ afbeelding ]
En een stukje onverhard, nog verder omhoog.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk aangekomen bij de Ochsenheide, een monumentaal stukje natuur vol zeldzamebloemen en planten, en dus insecten. Verder weinig aan te zien maar okee.
[ afbeelding ]
Daar vlak naast ligt het Bielefelder Bauernhausmuseum, een openluchtmuseum met allerlei boerengebouwtjes uit voorbije eeuwen. Deze bijenkorf is van rond 1900 bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
De Bockwindmühle uit 1686 die tot 1934 in gebruik geweest is voor het malen van graan. Je kunt er ook in. Vanuit de bovenste raam is de volgende foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Uitzicht over het hele zootje vanuit de molen. In de verte de stad Bielefeld tussen de bomen.
[ afbeelding ]
Toen was het tijd om te gaan lunchen met een lokale specialiteit, de Lippischer Pickert. Ooit bekend als armeluisvoer, nu een lokale lekkernij, en voedzaam genoeg ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de lunch liep ik weer de stad in. Kijk, bestaat echt.
[ afbeelding ]
Volgende puntje was het monument op de Johannisberg. Daar zijn in de Tweede Wereldoorlog 500 Oekraïense dwangarbeiders (voornamelijk vrouwen) tewerkgesteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna een eind bergafwaarts gelopen, net zo lang totdat ik in de Altstadt uitkwam. Helaas waren alle terrasjes vol, maar hier een paar foto's van mooie gebouwen daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen liep ik door naar de Tourist Information, waar ik wat souvenirtjes kocht en even een kwartiertje rustig kon zitten. Beetje op adem komen en door naar het Ravensberger Park. Daar is achter de Volkshochschule, goed verstopt, uiteindelijk het Historisches Museum te vinden waar ik even ben gaan kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook het beroemde Bielefelder Stoffgeld uit de inflatiejaren 1922-23 was daar te zien.
[ afbeelding ]
En daarna liep ik weer naar het station voor de trein terug naar huis. In Bünde ben ik gaan eten bij een bakkertje op het station. Daar kreeg ik nog een vers Duits brood mee voor thuis. "Hier, nieuw product. Is lekker! Proberen!" Okeuj. Dus dat is wat je ziet op de overzichtsfoto van de souvenirtjes.
[ afbeelding ]
En dat was hem weer. Of dit de laatste Travelsnack was? Wie zal het zeggen. Ik hoop het niet maar ik vrees het ergste. Zoals al (weleens) eerder gezegd: I hope this has been informative for you, and I'd like to thank you for viewing
Wat zouden ze hebben betaald om Fles deze snack te laten schrijvenquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch wel overtuigend tegenwoordig, die AI plaatjes van Bielefeld
Valt wel mee hoor. Je kunt overal wel wat van maken. Ik heb in het verleden ook al eens snacks gemaakt van een lunchpauze bijvoorbeeld. Of een fietstocht naar mijn werkquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuke plaatjens, valt soms als je wandelt langs ja niets en niets. Kutroutes.
Lekker weer Fleschquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat was hem weer. Of dit de laatste Travelsnack was? Wie zal het zeggen. Ik hoop het niet maar ik vrees het ergste. Zoals al (weleens) eerder gezegd: I hope this has been informative for you, and I'd like to thank you for viewing
Heb je inmiddels al een nieuwe fiets?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kunt overal wel wat van maken. Ik heb in het verleden ook al eens snacks gemaakt van een lunchpauze bijvoorbeeld. Of een fietstocht naar mijn werk
Nee. Ik heb nog een andere maar daar durf ik niet meer op te gaan zitten eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een nieuwe fiets?
quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker weer Flesch
En nee, gewoon niet de laatste.
Zulckxsz is niet voorzienquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:46 schreef kwiwi het volgende:
Misschien alvast een link doorgeven waar we de travelsnacks kunnen volgen als FOK! er op een dag mee stopt?Wat is het leven zonder travelsnacks
Wat moet er dan verder? Er is toch niets na de doodquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
STEL dat het mis gaat en FOK! binnenkort geschiedenis is. Hoe moet het dan verder?![]()
[poll=9754]
Travelsnack is groter dan Fok!.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet er dan verder? Er is toch niets na de dood
Dan zal je wat moeten regelen,quote:
En WEL een baanquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je wat moeten regelen,
je hebt je website toch .........
Ja en? Beetje met AI dingesen en je bent klaarquote:
Dat hoeft toch niet? Je kan makkelijk je tien travelsnaktopics even open en opslaan. Dan is het alleen maar copy-paste.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus dan komt het er op neer dat ik de teksten opnieuw moet schrijven
Mja dat kan misschien nog wel geautomatiseerd ook.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Je kan makkelijk je toe travelsnaktopics even open en opslaan. Dan is het alleen maar copy-paste.
Ik wil dan best een abo op forum.fles.nl kopen hoorquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar okee. Wat hebben we nu?
• Een excelletje waaruit de volgordelijkheid blijkt.
• Alle foto's van alle Travelsnacks staan online binnen mijn Heerschappij(geen tumblr, imgur of ander gezeik)
Dus dan komt het er op neer dat ik de teksten opnieuw moet schrijven en verder heel veel copypaste werk.
Het komt er ook op neer dat ik even met mijn provider om de tafel moet voor een wat uitgebreider pakket. Kost centjes, is niet erg. Heb ik. Maar ik wil wel ook de mogelijkheid dat iedereen kan reageren. Want dat is "de winst" voor mij: likes en reacties. Dat vind ik leuk, daar doe ik het voor.
Maar goed, ook dat klinkt niet als raketwetenschap dus dat moet wel lukken. En eerlijk gezegd denk ik dat de echte fans gewoon teringhard gaan lachen om alles opnieuw nog een keer voorbij te zien komenen misschien doe ik er hier of daar nog wel wat extra's bij als het zo te pas komt. Als dit is wat jullie willen, nou mooi. Dan komt het wel goed. Misschien ook meteen een volledig doorzoekbare index maken of zo. Gonna need some help maar dat komt goed. Compleet zonder verdienmodel dus
Just because I love it
Nee koeielul112 is mijn Youtube account als je daar zo'n zin in hebtquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:31 schreef Molo het volgende:
Wat was het ook alweer, koeienlul.nl ofzo?
Misschien is rebranding wel verstandig, bedenk ik me nu. Of juist niet
Ik lees ze altijd net plezier iig
Anyways, ik lees je travelsnacks graag, zeker als er een zwembad bij zit als bonusquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee koeielul112 is mijn Youtube account als je daar zo'n zin in hebt
Geen haast allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan er morgen wel eens even verder naar kijken
Ik kliktequote:
ja daar ga ik niet over hequote:Op donderdag 19 maart 2026 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik daardoor de reclame kan uitzetten en mijn notes kan inzien…
Ik wil een premium abonnement en dat ik dan ook boekjes thuisgestuurd krijg.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil dan best een abo op forum.fles.nl kopen hoor
Die reisjes hadden gewoon gesponsord kunnen worden!quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat hier de afgelopen jaren wel echt een hoop geld liggen geloof ik
Je bent een waardevolle fokkerquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat hier de afgelopen jaren wel echt een hoop geld liggen geloof ik
Ads zijn niet nodig, Fles kan gewoon sluikreclame in z'n travelsnacks proppen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik daardoor de reclame kan uitzetten en mijn notes kan inzien…
Heb alleen nog een bloedmooie ambassadeuze nodig, dan gaat dit wel echt werken. Anyway, wat doe je morgen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ads zijn niet nodig, Fles kan gewoon sluikreclame in z'n travelsnacks proppen.
"Pizza in het hotelrestaurant was niet te hachelen. Kan volgende keer beter een Dr. Oetker Pizza Hawaii in de pingdoos gooien."
"Lekker met een flesje Heineken genieten van hoe het zwembad met 1 tegeltje per uur wordt gevuld!"
"Godverdomme bushalte bij dat kuthotel ligt er natuurlijk PRECIES DIT WEEKEND uit!Maar een Ubertje bestellen, die komen tenminste WEL overal!"
Goudmijn dit, je kunt je baan wel opzeggen @:dr_flash
quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb alleen nog een bloedmooie ambassadeuze nodig, dan gaat dit wel echt werken. Anyway, wat doe je morgen?
Als je dat al kwijt kan op je site, waarom zou je dan meer ruimte moeten hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee 3906 foto's, gemiddels 21,1 per snack.
Niet dat jullie daar iets mee hoeven maar okee
ruimte is er zat en anders koop ik bij. Gaat erom dat ik het format kwijt moet kunnen. Een groot verhaal met tientallen foto's. En dan daarbij de mogelijkheid om te reageren en te liken. Maar schijnt dat dat met Wordpress kan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat al kwijt kan op je site, waarom zou je dan meer ruimte moeten hebben?
Denk dat het wel gaat meevallen als je weet hoe (met ondersteuning indien nodig).quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ruimte is er zat en anders koop ik bij. Gaat erom dat ik het format kwijt moet kunnen. Een groot verhaal met tientallen foto's. En dan daarbij de mogelijkheid om te reageren en te liken. Maar schijnt dat dat met Wordpress kan.
En tegenwoordig heb je zo iets van een blog-achtig iets draaien.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat al kwijt kan op je site, waarom zou je dan meer ruimte moeten hebben?
WordPressquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ruimte is er zat en anders koop ik bij. Gaat erom dat ik het format kwijt moet kunnen. Een groot verhaal met tientallen foto's. En dan daarbij de mogelijkheid om te reageren en te liken. Maar schijnt dat dat met Wordpress kan.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:31 schreef Molo het volgende:
Tevens graag nog aanvullende foto's en een review van het brood
*Kwijlt*quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voedzaam, lekker. Niet te droog.
turbojoeksen.smorgensindevroegte.nlquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil dan best een abo op forum.fles.nl kopen hoor
Je hebt een fiets tochquote:
Grindpadbergstrassequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
trouwens..
die onverharde straat was de zachtenbergstrasse?
Als aanwezige tijdens een travel voorrang?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil een premium abonnement en dat ik dan ook boekjes thuisgestuurd krijg.
Disclaimer: Premium abonnementen zijn niet vrij verkrijgbaar maar moeten vergund worden door @:dr_flash
Ja zulk brood is favoriet hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voedzaam, lekker. Niet te droog.
Nou dan komt er vanzelf een #186 als we terug komen van de PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2026quote:
polarfles.. gemiste kansquote:Op zaterdag 21 maart 2026 03:01 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien kunnen we een Fles-proof versie van Polarsteps maken en dan noemen we het Polarfleps
Om 10:00 's ochtends ben ik daar doorgaans wel even klaar mee als je het niet erg vindtquote:
Ik denk dat de uitslag van de poll wel duidelijk is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
STEL dat het mis gaat en FOK! binnenkort geschiedenis is. Hoe moet het dan verder?![]()
[poll=9754]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |