SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, had al niet t idee dat ze al te slim isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ex van Lil' Kleine.. is ze nu van haar voetstuk gevallen?
Ik denk beunhaas en hamsters eruitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:19 schreef Dazalbest1 het volgende:
Yves en April echt fantastisch goed hoor! Niet normaal.
Hopelijk vandaag wel dat konijn eruit. En de hamsters of Okapi denk ik.
Bij die terug gedraaide klok dacht ik meer een aan programma waar ze als gezin eens aan hadden meegedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Heeft René Froger ook nummers als "Terug in de tijd" en "De ware kampioen" net zoals Yves Berendse?
Dat het Waylon is ligt er al een tijdje bovenop, of Chris Zegers moet heel goed Waylon na kunnen doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Everybody got a outlaw in em. De esf-inzending van Waylon.
Die laatste heeft al eens meegedaan toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
Cowboy ik dacht Waylon maar wellicht toch Freek Bartels
Da's doorgestoken kaart inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Die mispoes is al heel lang niet meer leuk
Sowieso vertrouw ik een 'trekking' via een computer nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Die mispoes is al heel lang niet meer leuk
Sowieso gescript.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso vertrouw ik een 'trekking' via een computer niet
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef Magere_Gein het volgende:
Goede stem hoor. (Bij Beunhaas ga ik zeggen, toch knap, zover te zijn gekomen).
Doorgestoken kaart, net als de mispoes?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo ligt zij er nu uit en gaan de cavia's of de beunhaas door
Vaak gaan de artiesten uit die heel duidelijk zijn. Maar dan zou de Pauw er uit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart, net als de mispoes?
Het kan nogquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vaak gaan de artiesten uit die heel duidelijk zijn. Maar dan zou de Pauw er uit zijn gegaan.
Ik ben geen geluidstechnicus, maar dit lijkt me nogal voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die handmic ook echt aan? Lijkt een beetje dubbel op
Als het masker af is wel maar ik kan me voorstellen dat de optredens met masker playback zijn omdat er soms ook heel erg flink gedansd moet worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die handmic ook echt aan? Lijkt een beetje dubbel op
Je bedoelt dat ze het al eerder hebben ingezongen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het masker af is wel maar ik kan me voorstellen dat de optredens met masker playback zijn omdat er soms ook heel erg flink gedansd moet worden.
Waylon was na z'n optreden best buiten adem zag ik, dat zingt niet legger, tast de stem aan.
Ja, in een studio.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het al eerder hebben ingezongen?
Zo dan. Die heb ik liever dan Waylonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die cowboy moet toch Juvat zijn, maar ik wist niet dat ie zo goed kon zingen
Jong publiek?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Yesse het volgende:
De “stemming” is toch gewoon van de productie? Niet van de mensen in de zaal? Anders snap ik niet waarom je de beunhaas stemt..
Babette kan niet goed zingen en Katja heeft veel meer een hijgstemquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet echt bekend met Lois Lane. Katja & Babette sluit ik ook niet uit
Mja overduidelijk jongquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Beunhaas in de finale, ook niet echt superact of pak, schande!
Op Twitter zitten bankzitter-fans nu te beweren dat t geen zangwedstrijd is, als verdediging van beunhaas in de finale lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Beunhaas in de finale, ook niet echt superact of pak, schande!
Whehehehequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Twitter zitten bankzitter-fans nu te beweren dat t geen zangwedstrijd is, als verdediging van beunhaas in de finale lol
Iets met detentiecentrum Schiphol, de nieuwe wereld of zo, net gegoogeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor wat eigene? Herinner het me nog wel
Je kan zeggen wat je wilt, maar het karakter wordt wel leuk neergezet. En dat is in het verleden wel vaker eens wat doorslaggevender geweest boven zang. Ik zou het dan ook niet echt een zangwedstrijd willen noemen, wel iets wat wat zwaarder weegt dan al het andere.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Twitter zitten bankzitter-fans nu te beweren dat t geen zangwedstrijd is, als verdediging van beunhaas in de finale lol
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor wat eigene? Herinner het me nog wel
Zegt wikipediaquote:In 2014 won Krijgsman een International Emmy Award voor haar rol in de telefilm De Nieuwe Wereld,[2]
Dit jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben pas aan Lois Lane gaan twijfelen door het matige Engels
Het publiek stemt wie er door moet, niet wie er uit moet, dus zo kunnen ze het ook nog verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Yesse het volgende:
De “stemming” is toch gewoon van de productie? Niet van de mensen in de zaal? Anders snap ik niet waarom je de beunhaas stemt..
Ach is wel leuke beeldvulling, beter dan naar naargeestige actualiteit kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek stemt wie er door moet, niet wie er uit moet, dus zo kunnen ze het ook nog verkopen.
Maar ik denk dat werkelijk alles gescript is aan dit programma. En toch blijf ik kijken
Ach ik wil best ook nog wel geloven dat dit niet gescript is en dit de daadwerkelijke uitslag is. Ik denk dat zo'n Okapi op weinig lijstjes bovenaan staat, maar altijd rond plek 3 of 4.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek stemt wie er door moet, niet wie er uit moet, dus zo kunnen ze het ook nog verkopen.
Maar ik denk dat werkelijk alles gescript is aan dit programma. En toch blijf ik kijken
Ze willen natuurlijk wel voorkomen dat artiesten meteen bij de eerste aflevering al geraden worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten vanaf het begin al eigen stemmen doen in de eerste rondes herken je bijna geen stem en in latere rondes allemaal wel Georgina Koen Pien en Bianca opeens allemaal herkenbaar
Cowboy is 100% Freek Bartelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo dan. Die heb ik liever dan Waylon
Ja begrijpelijk hoor maar van genknoeide stem naar echte stemmen is wel heel duidelijk alsof na een paar rondes bij iedereen de autotune kapot is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk wel voorkomen dat artiesten meteen bij de eerste aflevering al geraden worden.
Zeker als die sterren door moeten tot aan de finale.
Het is inderdaad wel te duidelijk dat de stemmen vervormd worden en dat zijniet alleen de artiesten die de stem aanpassen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk hoor maar van genknoeide stem naar echte stemmen is wel heel duidelijk alsof na een paar rondes bij iedereen de autotune kapot is.
April Darby volgens mijquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef Gibson88 het volgende:
Glamour poes is 100% Davina Michelle. De stem, de armen en de beweging ervan, manier van lopen. Kijk naar de clip waarin de Pink covered.
Cowboy Freek Bartels god _0_quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat de Glamourpoes gaat winnen maar ik hoop toch op de Pauw. Yves Berendse heeft bewezen dat hij verschillende stijlen kan zingen ipv het veilige nederpop. Zijn carriere kan hierdoor nog een grote boost krijgen.
kijkcijfersquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom de beunhaas door is tov de Okapi
Nederland is een smakeloos land.
Ditquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf hopen dat het Charly Luske is zodat ze die nooit meer kunnen noemenquote:
Je hoort toch dat het Charly niet is?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat het Charly Luske is zodat ze die nooit meer kunnen noemen
Zodat de jonkies blijven kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat het daadwerkelijk niet alleen om zang draait.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de beunhaas sowieso niet echt grappig, maar anderen blijkbaar wel. Achja, mijn mening over Nederland blijft staanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat het daadwerkelijk niet alleen om zang draait.
En de Okapi uiteraard overal middenmoot is en nooit de stem als beste/leukste act zou krijgen. Val je ak snel buiten de boot.
Nahja grappig is het ook niet direct. Wordt wel een karakter neergezet, wat 1-2tjes met Ruben, eigenlijk de enige dit seizoen die dit zo doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de beunhaas sowieso niet echt grappig, maar anderen blijkbaar wel. Achja, mijn mening over Nederland blijft staan
Dat is het ook niet. En dan draaien ze ook nog het geluid van dat item weg als dat panel gaat kletsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Arcee het volgende:
Ik vond die Ellie Lust-items helemaal niks.
Omdat Monica Geuze wel een kans heeft wie deze persoon is, van de andere 99% heeft ze nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cowboy is Freek Bartelsquote:Op zondag 4 januari 2026 12:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
Cowboy is Charly Luske. Kijk maar op zijn Instagram account waar hij achter de piano zingt in z’n woonkamer. Dat rauwe randje, beetje dat hese geluid.
En ik denk met de gedachte van Loretta dat ze hem nu echt wel willen hebben in de show
Ja ik zat heel erg op Juvat maar ik denk niet dat ie zo goed kan zingen, dan zou Freek beter passen, al verdraaid ie denk ik wel zijn stemquote:Op zondag 4 januari 2026 12:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cowboy is Freek BartelsDankzij hem ging Buddy het vak in ( musicals ) en je hoort het ook duidelijk dat het Freek is
Freek is ook een vd allerbeste vocalisten van Nederland dus dat is niet vreemdquote:Op zondag 4 januari 2026 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zat heel erg op Juvat maar ik denk niet dat ie zo goed kan zingen, dan zou Freek beter passen, al verdraaid ie denk ik wel zijn stem
Er kwam in aflevering 1 ook een hint met 'the first time'. Ik heb het al vaker gezegd, maar valse hints expres sturen naar een heel ander persoon is vrij triest.quote:[b]Op zondag 4 januari 2026 00:23 schreef Irritatie100
Cavia's dacht ik echt Lois Lane, door het Superman-logo in aflevering 1 in die tunnel gegaan en nooit meer eruit. Vind valse hints tot daar aan toe, maar expliciete hints naar een ander vind ik wel wat matig.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten we er klaar voor met een bakje tjips?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:07 schreef NailQueen het volgende:
De beunhaas tussen alle sterke finalisten
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn voorspellingen:
Glamourpoes - April Darby
Pauw - Yves Berendse
Flappie - Die ene van de bankzitters
Cowboy - Waylon. Ik neem een risicootje
Dit heeft ook een herkenbare stem.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Oh nee toch geen Davina, die is iet zo lang
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn voorspellingen:
Glamourpoes - April Darby
Pauw - Yves Berendse
Flappie - Die ene van de bankzitters
Cowboy - Waylon. Ik neem een risicootje
Wiequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Achja want we hebben Soy Kroon dit jaar nog niet op tv gezien
De huidige David Guetta ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:40 schreef superniger het volgende:
Kriss kross Amsterdam.
Die boys kunnen geen eigen originele hit produceren.
*noteertquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
@Straniquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
Zou maar zo iemand anders kunnen zijn, iets met gun factor. Maar zou voor de rest af doen die echt waanzinnig goed gezongen hebben. Niks ten nadele van de Beunhaas natuurlijk.quote:
Ik hoop het. Het is in ieder geval van deze 4 met afstand de slechtste zanger, maar dat zegt niet alles. Als het publiek het hem gunt, zou het zomaar iemand anders kunnen zijn die afvalt.quote:
komt wel heel dicht in de buurt inderdaad !quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:55 schreef Magere_Gein het volgende:
En klonk het een beetje hetzelfde?
Bekijk deze YouTube-video
Hier klinkt het italiaans dan weer niet zo lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:55 schreef Magere_Gein het volgende:
En klonk het een beetje hetzelfde?
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt mazzelquote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef mossad_agent het volgende:
De Haas is 100% Koen, zo niet dan delete ik mijn account hier.
Blijkbaar.quote:
Gen Z troep.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die ken ik totaal niet dus vandaar de vraag.
Ik wel. Is wel geinig om te zien meestal die twee keer in de week.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die ken ik totaal niet dus vandaar de vraag.
Dat hoorde ik net wel vallen volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tino Martin is toch begonnen als Froger immitator??
Staat me iets van bij dat hij bij Idols of X-factor op auditie kwam en dat hij echt gewoon net zong en er uit zag als Rene en van Gordon van dat imago af moest wilde hij verder komen. Volgens mij heeft hij toen de live-shows niet gehaaldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net wel vallen volgens mij
Daarom let ik nooit echt op bij reclamesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat je bij het voorstukje van RTL Tonight ziet wie er zo uitgaat.Doen ze ook met Robinson enzo.
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:37 schreef Magere_Gein het volgende:
Is dat die knakker die Ramses Shaffy speelde?
Aha, dank (was in de war met Maarten Heijmans).quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
Hij won het TV programma op zoek naar Jozef, waarna zijn carriere echt begon
Ik heb Waylon echt nooit in die stem gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat de eerdere afleveringen zo erg naar Waylon leidde.
Heb nummers wel eens op de radio gehoord maar geen titels onthoudenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik ken alleen Terug in de tijd en Nachtlang
En Zin in jou heb ik hier en daar wel eens gehoord.
Ik kan alleen Simone Kleinsma herinnerenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:13 schreef Yesse het volgende:
Derde vrouwelijke winnaar toch (als je oud&nieuw special meerekent)
Tskquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan alleen Simone Kleinsma herinneren
Yves Berendse was echt de pauwquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tsk
Edsilia Rombley vergeten.
Dat wordt de ed Sheeran ui voor jou.
Tania Kross won de eerste (Robot, 2019)quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:13 schreef Yesse het volgende:
Derde vrouwelijke winnaar toch (als je oud&nieuw special meerekent)
@ESF1Gamer dacht dat jij de Pauw wasquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Tag jij me nou in een topic voor The Masked Singer?
That escalated quicklyquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer dacht dat jij de Pauw was
Echt dom is dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:03 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom beginnen ze dan met Team Monica & Buddy zodat andere team meeprofiteert...(van o.a. die terug in de tijd hint, die ze echt goed gespot hadden).
ja dat heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Echt dom is dat.
Gewoon verplicht eerst op een papiertje schrijven.
Of inderdaad net als bij Make up your mind het antwoord op een apart briefje schrijven. Maar het boeit het publiek ook niet wie er voor staatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat heb ik nooit begrepen.
Geeft gewoon aan dat ze het spel-element van ondergeschikt belang vinden
Och jee, ik hoop niet dat je naar Dit Was Het Nieuws kijkt dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat heb ik nooit begrepen.
Geeft gewoon aan dat ze het spel-element van ondergeschikt belang vinden
Ja dit was wat dat betreft wel een topseizoen, de Beunhaas werd als karakter trouwens wel uitstekend neergezet, dat is ook vaak wel stemmen trekkendquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat een finale, wat mij betreft hadden de cowboy, de Pauw en de glamourpoes allemaal kunnen winnen, alledrie echt zo goed gedaan!
Klopt want van zijn stem hoeft hij het niet te hebben, die was niet slecht maar de stemmen van de andere 3 finalisten waren veeel beter.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit was wat dat betreft wel een topseizoen, de Beunhaas werd als karakter trouwens wel uitstekend neergezet, dat is ook vaak wel stemmen trekkend
Was een mooie afsluiter ja, kwam wel ff binnenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |